Jaja, fuck it - Sparta rider ut...Igen. #Finnjävlar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Så det största som sverige nånsin gjort var då att vinna finland 2003 med 6-5, :awsm:

nej jag tror det va os-guldet emot kanada 1994? eller nej det va nog os-guldet 2006 emot finland.. eller vänta det kanske va både os-guldet 2006 och vm-guldet 2006 svårt att säga.. sverige har ju uppnått så mycket
 

DeletedUser

Guest
När finland vinner över Sverige så får de en röd dag i almanackan :awsm: Därför de jobbar så hårt året runt ;)

Kan vi komma in i matchen och lägga ner nu, de va dumt av mig. Visste inte vi hade så många som skulle svika sitt land, olan bla. Är väl en typisk nysvensk kan man väl tro.

Är väl bara och se på statistiken, Sparta köttar bäst, både offensivt & defensivt :cool: Finns väl kanske en anledning att så många stammar behövdes. Jag bugar och tar emot all beröm, samma gäller mina Spartaner. Att ni finner oss så bra att ingen skulle kunna ta oss i en 1v1 utan krävs 6v1 det är så man får en tår på kinden.

Aldrig tidigare har jag känt mig som en sann gud som nu. Krossade Asd & blev behandlad som kunglighet, t.o.m finnarnas bästa spelare bugade och bockade inför mig. De känns stort. Nu, hela aids som vinner v31 står här & säger "Ifall Sparta spelat v31 hade ni vunnit" så kan man inte annat tänka för sig själv att allt som man trott om sig själv stämmer väl in.

Geeks darrar vid tanken att de måste slåss mot oss själva :awsm:

IMHO blev så rädda när vi etablera EN tornby att de sket ner sig och gjorde en helomvändning och sprang raka vägen till Geekalliansen och bad om att få gå med. Det betyder inte så mycket personligen, för de är skit allihopa. Men still.

Moomin & Raid, finnjävlarna som undvek första slakten, här står ni, med byxorna nere. Mumma, här har ni stått för också anar jag, för flinet på xefsan går inte och undvika, han vet vad som komma skall.
Raid ska dock ha creeds, ni sög inte alls, ni var bara inte lika bra som vi var. Ungefär samma nivå som asd, just alittle below sparta <3

Sen har vi LosT, :crybaby: Trodde ni var bättre än såhär. Predikar att Gb's är fel och orättvist, men de verkar inte spela så stor roll när man är på andra sidan <3 Bara och inse, vi är alla hycklare i denna värld.

kan du inte bara som en hockeymålvakt stå o mota skotten o inte ge dig ut i sargen och härja blir så fel!
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Den dag vi gråar & Ni står där och frågar Geeks om allians. Snälla, slå upp mig på skype innan ni får ett svar. Vill hånflina och säga "Det är bara ett spel"

Ärligt talat så kommer vi inte bli så ledsna när det händer. Du förstår, vi har även ett liv utanför spelet. Så när en värld är vunnen eller förlorad så rycker vi på axlarna och startar upp på en annan. För skillnaden mellan dig och oss Henke, är att för oss är det faktiskt bara ett spel. :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ärligt talat så kommer vi inte bli så ledsna när det händer. Du förstår, vi har även ett liv utanför spelet. Så när en värld är vunnen eller förlorad så rycker vi på axlarna och startar upp på en annan. För skillnaden mellan dig och oss Henke, är att för oss är det faktiskt bara ett spel. :)

Det som är det jobbiga med dagens stammar, de har ingen vilja till och försöka vinna ens. De är nöjda om de får kriga lite och sen bli slaktade.
Det som gör er svaga.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Moomin & Raid, finnjävlarna som undvek första slakten, här står ni, med byxorna nere. Mumma, här har ni stått för också anar jag, för flinet på xefsan går inte och undvika, han vet vad som komma skall.
Raid ska dock ha creeds, ni sög inte alls, ni var bara inte lika bra som vi var. Ungefär samma nivå som asd, just alittle below sparta <3

kan bekräfta att xefsan flinar i alla fall

blir i vilket fall intressant att se om mumintrollen kan kriga, har alltid trott att mumintrollen ska stå för fred :confused:

är dock väldigt mycket overkill att vara 6 mot 1 Sparta må vara en bra stam men riktigt så bra så att det gangbanget ska krävas har jag svårt att tro att de är, Hoppas nu sparta kan bjuda upp till rejäl kamp, vore kul att se en stam gå segrande ur deras situation :)
 

DeletedUser

Guest
kan bekräfta att xefsan flinar i alla fall

blir i vilket fall intressant att se om mumintrollen kan kriga, har alltid trott att mumintrollen ska stå för fred :confused:

är dock väldigt mycket overkill att vara 6 mot 1 Sparta må vara en bra stam men riktigt så bra så att det gangbanget ska krävas har jag svårt att tro att de är, Hoppas nu sparta kan bjuda upp till rejäl kamp, vore kul att se en stam gå segrande ur deras situation :)

Vadå 6 mot 1? Vart får du dina siffror ifrån? :D
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Utan någon större efterforskning antog jag bara att stammarna henke skrev i öppningstråden var de som var på sparta, får det till 6 :confused:
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Utan någon större efterforskning antog jag bara att stammarna henke skrev i öppningstråden var de som var på sparta, får det till 6 :confused:

Officiellt är det 6 stammar inblandade, sen har vi väl fått lite blandade anfall från andra mindre stammar också. Det är väl tolkningsfråga ifall man vill räkna med dem också.
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
Ärligt talat så kommer vi inte bli så ledsna när det händer. Du förstår, vi har även ett liv utanför spelet. Så när en värld är vunnen eller förlorad så rycker vi på axlarna och startar upp på en annan. För skillnaden mellan dig och oss Henke, är att för oss är det faktiskt bara ett spel. :)

Han förstår inte det..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
f072c5699ae8cafce290ee9f4fe47591.jpg


Sparta vinkar av Moomin's och önskar er en bra fortsättning på våren <3

En tw fri vår....

:sneaky:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp