Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
När världen bestämmer sig för att gangbanga en stam som inte ens nått millen, då är något fel ^^

Det stavas respekt
 

DeletedUser

Guest
När världen bestämmer sig för att gangbanga en stam som inte ens nått millen, då är något fel ^^

Det stavas respekt

Ryktas att sådär blödig var du aldrig när du uppmuntra på alla andra världar att ganga rank 1 ;)

inb4 henkes propagandakrig!
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att nyckeln till "Teh gow"s framgång beror på många polare på kontot och inget jobb, men det är lungt, staten finansierar TW lirandet och han jobbar flitigt och sena nätter med att bygga upp sina byar.

Pöss ;)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att nyckeln till "Teh gow"s framgång beror på många polare på kontot och inget jobb, men det är lungt, staten finansierar TW lirandet och han jobbar flitigt och sena nätter med att bygga upp sina byar.

Pöss ;)

Det är ganska gulligt att ni fortfarande tror på det där ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nyckeln till "Teh gow"s framgång beror på många polare på kontot och inget jobb, men det är lungt, staten finansierar TW lirandet och han jobbar flitigt och sena nätter med att bygga upp sina byar.

Pöss ;)

Bruh, det kan till och med jag dementera. Och jag har inte vart inloggad på TW sedan februari.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nejnej, Henrik Jenny Johan Jesper och Daniel är vi alla på mitt konto :awsm: & vi går skift på kontot8 h om dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nyckeln till "Teh gow"s framgång beror på många polare på kontot och inget jobb, men det är lungt, staten finansierar TW lirandet och han jobbar flitigt och sena nätter med att bygga upp sina byar.

Pöss ;)

Bekräftas, han sitter även på ett fusk som tillåter han farma dubbelt så mycket!!! Vart är tw-teamet? #SpartaFusk #MassGråa? #SpartaTooGoodAtThisGame


*edit
Jaaa PIAS, detta är ett skämt. Jag diskuterar inget regelbrott. Skona mitt liv snälla!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bekräftas, han sitter även på ett fusk som tillåter han farma dubbelt så mycket!!! Vart är tw-teamet? #SpartaFusk #MassGråa? #SpartaTooGoodAtThisGame


*edit
Jaaa PIAS, detta är ett skämt. Jag diskuterar inget regelbrott. Skona mitt liv snälla!

Det är en tolkningsfråga!!!!!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ojsan, det ryktas att jag har för mig att du har sagt att du spelar själv på kontot ;)
Kram

Vissa har svårt och förstå hur nån kan va så badass att han solo lirar, prestackar o väggar ut en hel stam medans sover, därför ger jag dem en lösning på problemet. Jag är ju som 5 mediokra spelare, så nu kan de sova om nätterna iaf ;) ja, dehär med att jag jobbar fulltid är ju ren Bs - propaganda , finns väl ingen som är så bra som jag och har tid med arbete^^

Vi har Nova på vår sida!?! Hur tror ni jag vinner världar? Dominerar ju varenda en, men jag gör det ju inte utan lite hjälp ;) wink wink
 

DeletedUser

Guest
Vissa har svårt och förstå hur nån kan va så badass att han solo lirar, prestackar o väggar ut en hel stam medans sover, därför ger jag dem en lösning på problemet. Jag är ju som 5 mediokra spelare, så nu kan de sova om nätterna iaf ;) ja, dehär med att jag jobbar fulltid är ju ren Bs - propaganda , finns väl ingen som är så bra som jag och har tid med arbete^^

Vi har Nova på vår sida!?! Hur tror ni jag vinner världar? Dominerar ju varenda en, men jag gör det ju inte utan lite hjälp ;) wink wink

Man vet att man är fett äCkta när man kallar sig själv badass på tribalwars.
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
hehe
det ryktas att det med ironi inte är din största förmåga ! :D ....

det finns en förmåga som heter läsa mellan raderna --
och mellan dina rader finns det ofantligt med information !
den som kan.... kan se dem ! :D
 
Senast ändrad:
Topp