Rise of the Spartans

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
jösses?? nu hamnade vi där igen??? ...klappklapp....det verkar vara oundvikligt !
om hela sparta gick in i lustiga huset på grönan ,skulle ingen gå ut frivilligt .....för många speglar och stanna vid ..!!!!!
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
jösses?? nu hamnade vi där igen??? ...klappklapp....det verkar vara oundvikligt !
om hela sparta gick in i lustiga huset på grönan ,skulle ingen gå ut frivilligt .....för många speglar och stanna vid ..!!!!!

Äsch din gubbskurk, lugna ner dig lite. Vad tycker du vi ska skriva om?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De är ju inte mycket till ett krig, så något annat lär vi ju diskutera ^^

Men tack Butchers, jag gillade din bild av det hela. Tror fan också det, men finns nog ett få som inte skulle hittat ut ^^ Jenny
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
Äsch din gubbskurk, lugna ner dig lite. Vad tycker du vi ska skriva om?

jösses igen ?? ta det inte så hårt ----det finns nått som heter ironi ...läsa mellan raderna .... osvosv ta det med en klackspark..^^
gubbskurk? nu har stammen fått nå nytt att kalla mig ? ^^ fy på dig!!! :cool:

men som sagt ! klart att ni kan prata om vad ni vill-- men gulligull i en krigstråd?? där gär min gräns! ^^
som teh gow säger inte mycket till krig .... hehe!
och det med jenny ...det var inte snällt .... som jag ser det så har hon allt rätt förutom en sak?? hon är med i er stam ! ^^ det går inte att förklara ?? heheheh :thinking:(ironi)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
jösses igen ?? ta det inte så hårt ----det finns nått som heter ironi ...läsa mellan raderna .... osvosv ta det med en klackspark..^^
gubbskurk? nu har stammen fått nå nytt att kalla mig ? ^^ fy på dig!!! :cool:

men som sagt ! klart att ni kan prata om vad ni vill-- men gulligull i en krigstråd?? där gär min gräns! ^^
som teh gow säger inte mycket till krig .... hehe!
och det med jenny ...det var inte snällt .... som jag ser det så har hon allt rätt förutom en sak?? hon är med i er stam ! ^^ det går inte att förklara ?? heheheh :thinking:(ironi)

Låter som TPE är sugen på en ny rekrytering? ;)
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jag kommer till den sidan med mest kakor (tar emot kakdonationer) ;)

Skämt åsido, någon som har lite stats från kriget? :)
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
skicka in en vet jag?? till dags datum är det 3862 st före i kö.... :p vi jobbar på så fort vi kan .... en om dagen ,
men du kan alltid söka in som prospect....där är det bara 2208 st före...
 
Topp