Rise of the Spartans

DeletedUser

Guest
"sitter på jobbet, spelar när jag har lite tid över"

Jo men visst, den har man aldrig hört förut xD :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
"Jobbet" Aka arbetsförmedlingen, måste ju få ut mina bidrag. Vet dock ej hur det är relevant i detta.

TPE var ett hot, nu är de ett skämt. Allt de kan göra är och kosta off med sin låga moral, men that's about it.
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
av nån konstig anledning så känns detta mer som inbördes beundrartråd??

jösses? vad jag är bra ,,,klappklapp!----och du med kompis klappklapp! och kolla ? jag har många byar ! klappklapp! jösses? ^_^

kan inte låta bli och tänka på "panta mera reklamen där han klappar sig själv på axeln " hela tiden ....:D
men visst ... reaktionen på er sk förklaring var,,,,,,,,, hmmm? inget alls !
Hade faktiskt slut på toapapper ,, så jag använde er förklaring som ...öööh? .. det säger jag inte ! det är väl uppenbart vart den tog vägen ! ^^

visst det var några som sprang ut med händerna i luften och försvann ut i fjärran .,...iiiiiih! hemske herman kommer... spring !
men som tidigare talare sa .,... det är ju detta vi loggar in för ....för att ha kul ...!
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
kan inte låta bli och tänka på "panta mera reklamen där han klappar sig själv på axeln " hela tiden ....:D
men visst ... reaktionen på er sk förklaring var,,,,,,,,, hmmm? inget alls !
Hade faktiskt slut på toapapper ,, så jag använde er förklaring som ...öööh? .. det säger jag inte ! det är väl uppenbart vart den tog vägen ! ^^
!

Haha, Ska bokstavligen talat göra det.

Skrivare, ett par A4 papper och en stund på toa..

Har hört att man numera kan köpa sudoku som toalettpapper. Låter rätt intressant så slipper man sitta med mobilen och man kan ha kul ändå ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Är väl rätt uppenbart att tråden är för mig o töserna i Sparta :*

Ni som påbörjade, vi avslutar . Tänk på det
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
Är väl rätt uppenbart att tråden är för mig o töserna i Sparta :*

Ni som påbörjade, vi avslutar . Tänk på det

Haha, Du verkar inte som en sådan person som är handlingskraftig. Det är ju dina polare som gör jobbet på ditt konto..

Säger jag som har jobb å allt ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha, Du verkar inte som en sådan person som är handlingskraftig. Det är ju dina polare som gör jobbet på ditt konto..

Säger jag som har jobb å allt ^^

Är väl ingen mening om jag ska göra allt ? Ja är vår kändis o ansikte utåt va mer kan förväntas ?

Säker på att du använder papper? Skulle kunna tänka mig du använder en skrapa
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
Haha, jadu, Ditt ansikte utåt är vad vi använder när vi går på toaletten :)

HAHAHA
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
1 ...snälla inga personliga påhopp....!!!

2 ... de blir ju så ledsna då!!

3 ... och då kanske de helt plötsligt börjar skicka på oss...

4 ... och då slutar jag !!!! eller inte ?

5 ... men som tips ..... AB funkar det med , ^^
 

DeletedUser

Guest
Verkar som Sparta kickat sin sötaste medlem, hur ska de klara sig nu? Trodde de gillade mig :(

#Crymeariver :(
 
Topp