Sämsta spelaren i top 5 stammarna?

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Givetvis
Men det betyder inte att du kan hämta information som inte är sann från ingenstans haha :D
Från ingenstans var det ju inte, dessutom är det ju sant. Du "tvingades" ju släppa byar i mitten, huruvida det stämmer att du fick order om det eller inte låter jag vara osagt. Det där s.k beviset som postades i ryktastråden av Anton kändes väl inte så där jättetydligt.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
1. Plzzzz AbeLias, Behöver inte säga så mycket här utan alla vet varför det här kontot är dåligt :awsm:
2. Upp1br Lord De Camp, Det fanns några till som kunde hamnat här med samma motivering. Egoistisk noob spelare är inget som jag gillar :awsm:
3. Upp1ba Chakra Mayjic, Dålig
4. 300 Achilles, bliixt spelar här och han är inte bra.
5. MASH atno, dålig och arg spelare.

En liten uppdatering. Ny info har kommit fram och stenklo har nu tagit en plats på min lista istället för Chakra Mayjic.
 

DeletedUser

Guest
1. Plzzzz Jenny haha, svårt att vara bra när man är så fantastiskt inaktiv :D


Känns bra att halva stammen namnger mig, glad att ni nämner mig och inte konton iaf.

Mitt enda uppdrag är att dyka upp en chatten minst en gång i veckan och bara va ett gulligt ansikte. Jag dyker upp mer än en gång i veckan = jag är dunder aktiv för fasen!

Puss på er :*
 

Mr3Fail

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Dance/Plzzz - Pastapompa....
2 Upp1br - har inget att säga om dom verkar helt ok
3 Upp1ba - Scrubban sur kille som skiter i regler...
4 300 - blixt gör inget ting även fast han är inne 24/7 han tycker även att vi ska starta krig mot Mash
5 Mash - iLight i en trevlig prick
 

DeletedUser

Guest
1. Plzzzz Jenny haha, svårt att vara bra när man är så fantastiskt inaktiv :D
2. Upp1br Gif12
3. Upp1ba Makasa är väl ingen höjdare precis :)
4. 300 Här är det tufft haha, har frontat dessa ett tag nu så vet vad de går för. Är tajt mellan Lundav, Galahad2b, davieim, rokeri 123, DeDu och SwabbeN.

Kan dra lite korta motiveringar:

Lundav var mycket snack om hur 300 köttade oss när de hade ett av våra konton ensam i fronten. Visade snabbt nu att det inte fanns något att backa upp de stora orden. Föll som ett korthus så fort tågen började rulla in och gjorde inga som helst försök att behålla dem.

Galahad2b gör ingenting trots att detta är den andra stammen han är med i som rasar samman.

davieim gör knappt något och när det kommer små livstecken från kontot så är det oftast 20-30 fakes ifrån samma by. Väldigt lättläst. Om det beror på okunskap eller lågt intresse låter jag vara osagt.

rokeri 123 Samma som davieim.

DeDu Samma som de två ovanstående.

SwabbeN lättläst men har faktiskt dragit en del nukes emot mig. Den i 300 som faktiskt försökt. All heder till dig, däremot är det rätt lättläst och ställer inte till några problem. Ska dock medge att du lyckats plocka lite trupper för mig när jag glömt ducka, fastnat på föreläsningar och liknande.

I slutändan blir det nog Lundav som får utmärkelsen som 300:s sämsta spelare. Mycket snack och lite verkstad, sånt går inte hem hos mig.

5. Sul4n 99% barbs. Behöver jag säga något mer.

hahah spelar inte för att bli omtyckt!

Men har inga stora förhoppningar om dig heller tobaco, kolla bara hur det blev på v4! ;)
 

DeletedUser

Guest
Tur att v4 var ett par år sedan och att man lärt sig lite nytt :)
 

heimdale

New Member
Reaktionspoäng
1
1 Dance/Plzzz - Pastapompa....
2 Upp1br - har inget att säga om dom verkar helt ok
3 Upp1ba - Scrubban sur kille som skiter i regler...
4 300 - blixt gör inget ting även fast han är inne 24/7 han tycker även att vi ska starta krig mot Mash
5 Mash - iLight i en trevlig prick

Vad jag vet så spelar inte du på v.33 längre ;) intern adlad? eller hur var det berätta
 

DeletedUser

Guest
1 Dance/Plzzz - Pastapompa....
2 Upp1br - har inget att säga om dom verkar helt ok
3 Upp1ba - Scrubban sur kille som skiter i regler...
4 300 - blixt gör inget ting även fast han är inne 24/7 han tycker även att vi ska starta krig mot Mash
5 Mash - iLight i en trevlig prick



Jag är inte aktiv 24/7 går in en gång på morgonen och en gång på kvällen :) Dock så vet jag ej vad du menar med mash men det kanske är dina egna åsikter du uttrycker :)
 
Topp