Premades/Giftiga stammar

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så, vilka är favorittippade? Vilka premades har vi & hur många starka stammar finns just nu?

Spekulera mer än gärna.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Henke kommer att prata en massa nu i starten och sen så fort det börjar bli jobbigt så kommer han att lägga ner.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henke kommer att prata en massa nu i starten och sen så fort det börjar bli jobbigt så kommer han att lägga ner.

Bara bra o hålla på traditioner ?

Jojo, jag är fullt medveten om att ja är väldigt op, men visst borde de finnas andra stammar värda o nämna? Så ensidigt lär de ju inte bli som vissa här skulle vilja påstå :*

GB
String
Mooomin
OMG

Möjligt och gå långt? Jag tror det
 

DeletedUser

Guest
GB är ingen stam som "ska gå långt". För min del är det bara en kul grej ivf. Men det antar jag att du förstår egentligen även fast du skrev upp oss.
 

DeletedUser

Guest
GB är ingen stam som "ska gå långt". För min del är det bara en kul grej ivf. Men det antar jag att du förstår egentligen även fast du skrev upp oss.

Så att jag skulle sitta i Sparta som spion och sedan backstabba för att gå med er var en lögn? :eek:


Moomin & Loose har jag utan tvekan fått upp ögonen för, beroende om Loose faktiskt kommer spela seriöst.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Moomin har jag ingen aning om men om loose nu, (mot förmodan) skulle spela seriöst och inte bara "farma" pp så är det en klar favorit till prispallen.

Får se om man själv ska starta och ro ihop lite prem.. Har inte förstått mig på hur den sk börsen fungera ännu. Tar tacksamt emot råd! (A)
 

DeletedUser

Guest
90% på världen farmar PP. Ska bli kul att se Henke skryta över hur bra han är senare in på världen.
 
Topp