Off Topic @V33

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v33 är tillåtna. Här kan du ge svar på tal, ifrågasätta det kloka i att deffa med adelsmän, eller dela med dig av ditt senaste recept på v33 formade cupcakes.

För diskussioner som inte ens har med v33 att göra, rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att de flesta förstår att det är en lögn, även om det absolut är klokt att ha Jenny som den diplomatiska ansiktet utåt. Hon har ju ändå något som de flesta på TW inte har.

En låg stamgräns (=många krig) är väldigt lockande som du säger, får se om man lyckas låta bli...

Vänner? :(
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att jag funderar på hur länge jag skulle få vara kvar på världen om jag startade? ;)

Ja, nu ska du ju inte försöka få oförtjänt creed. Jag om någon är väl ganska högt upp på listan som folk gärna tar ut... Men det är bara kul! Brukar säga så att en bra spelare har många haterz ;)

Det ryktas att man blir ju knappast rädd av att du hittar en :awsm:

LOL, man darrar av rädsla. Man får några löften som "Ska fan katta dig, adla dig, förgöra dig" några dagar senare brukar han lägga ner <3 Vicky is the shit. Så ja, man blir OTROLIGT rädd <3<3

Ryktas att de flesta förstår att det är en lögn, även om det absolut är klokt att ha Jenny som den diplomatiska ansiktet utåt. Hon har ju ändå något som de flesta på TW inte har.

En låg stamgräns (=många krig) är väldigt lockande som du säger, får se om man lyckas låta bli...

Haha, va? Tror du inte på de jag säger? Fast iofs, man kanske skulle fortsätta som ansiktet utåt, som the Big Bossman. Kan folk fjäska o ha sig, älskar sånt. PP ger färre inks ryktas det (A) ;)

Ja, det kommer bli otroligt roligt och se vad som sker. Med adelsavståndet är 20 (11.30h?) så kommer diplomatin vara den avgörande nyckeln. Folk vill ju knappast slänga iväg milliontals resurser på långväga avstånd för och stötta ett krig där man inte får något för.

Så jag ser nog en stor möjlighet att flertals allianser skapas än 2 st som det brukar bli (världskrig ganska omgående) Här kommer folk fokusera mer på sina närområden & skita i vad som händer 150 rutor bort ^^

Ska bli otroligt spännande.
 

DeletedUser

Guest
Jadu Hence dig är man ju rädd för =)

Hoppar in på v.28, gråar. Startar v.29, lägger ner. Börjar i SÄPO på v.32 och ska leka någon Gud men det hela slutar med att du lägger ner. Inte ett rätt hade du heller. "Dance går inte att stoppa. De har oändligt med adlar och off".

HAHA LMAO
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jadu Hence dig är man ju rädd för =)

Hoppar in på v.28, gråar. Startar v.29, lägger ner. Börjar i SÄPO på v.32 och ska leka någon Gud men det hela slutar med att du lägger ner. Inte ett rätt hade du heller. "Dance går inte att stoppa. De har oändligt med adlar och off".

HAHA LMAO

"hoppar in" ja, jo jag byggde upp mig i rimmen. Mitt konto från början till slutet på v28. Du tog mig för en gud där & då LOL.

Kan inte rå för att v29 blev en pissvärld, sen lirade jag tills något tyckte han skulle hoppa över till fienden. & Varför gjorde han de? ja just de, för han skulle "katta" mig på en värld han precis hoppat in på & börjat gangbanga min stam.

Kan inte rå för att ja är lite impulsiv ibland & inte läser de finstilta "Köpeadlar" & Om dance förlorar v32 så har de gjort något sjukt grova fel, den världen ska inte gå och förlora så överlägsna som de varit.

Det jag tycker är mer roligt är när Någon försökt få min förlåtelse gång på gång på gång. Ganska gulligt faktiskt :* Ellerhur vicky, lojal som få.
 

DeletedUser

Guest
Har den startat? Den står som en vanlig värld på appen (alltså inte v33-förhandsregistrering), men jag kommer inte in. :(
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
bekräftar. Ryktas om att det är 3 starten för mig där börsen startar med 10k/10k/10k per kontinent. Varje start intalar jag mig själv att, nä men.. NU måste innogames insett hur dumt det är och tagit bort det. Men återigen när jag bygger marknaden så står börsen tom, men med rykten som går omkring om folk som hunnit tömma den.

Ja jag vet, jag lever i förnekelse.. Ryktas det.

har du snabba fingrar så kan du köpa upp allt :D
 

DeletedUser

Guest
har du snabba fingrar så kan du köpa upp allt :D

Ja nu när jag tänker efter är väl börsen det moment som kräver mest av allt på hela tw.

Fortsätter tycka att börsen suger (även fast jag självklart hade köpt upp allt om jag hade haft chansen)
 
Topp