Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är sjätte serverstarten med det nya konceptet gällande ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det nya bot skyddet är helt värdelöst.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är sjätte serverstarten med det nya konceptet gällande ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.

Der ryktas att jag undrar om det gäller alla, inklusive mods?
 

DeletedUser

Guest
Der ryktas att jag undrar om det gäller alla, inklusive mods?

Det beror, som så mycket annat, på sammanhanget. Men självklart gäller det inte moderatorer, eller vid moderering av forumet eftersom det kan bli ganska löjligt om man inte kan be användarna t.ex. återgå till topic utan att inleda med frasen Det ryktas...

Sen dödar vi inte gärna en skön, levande diskussion enbart för någon glömmer sig och inte inleder med Det ryktas, och tillåter inte andra regelbrott bara för man kommer ihåg att inleda med den frasen. Sunt förnuft, vill jag tycka..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag längtar redan på kriget mellan #BITE och Sparta! :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att jag tänkte göra en krigstråd direkt för att hetsa, men jag höll igen lite idag. :)

;)

Är faktiskt inte jag som håller i diplomatin - Även om de hade varit ruggigt kul. Ja är bara en bonde på brädet, såattsäga.

Kommer bli VÄLDIGT många krig, ryktas det.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att jag funderar på hur länge jag skulle få vara kvar på världen om jag startade? ;)
 

DeletedUser

Guest
;)

Är faktiskt inte jag som håller i diplomatin - Även om de hade varit ruggigt kul. Ja är bara en bonde på brädet, såattsäga.

Kommer bli VÄLDIGT många krig, ryktas det.

Ryktas att de flesta förstår att det är en lögn, även om det absolut är klokt att ha Jenny som den diplomatiska ansiktet utåt. Hon har ju ändå något som de flesta på TW inte har.

En låg stamgräns (=många krig) är väldigt lockande som du säger, får se om man lyckas låta bli...
 
Topp