Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag nu mer studerat twstats mer ingående och anser 300 vara väldigt duktiga bra jobbat killar och tjejer
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är med i kriget nu, Frågan är dock vilken sida ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man är den första som har blivit inbjuden till en premade i värld 36 ;)
 

Filip.13

New Member
Reaktionspoäng
1
ryktas om desperata handlingar från Plzzzz gällande retake när man kan vägga med off och landar undernattskyddet med enbart 100yx och 50tk...ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
svårt att hålla med när det är 6-8h efter adlingen.... men vad vet jag, är ingen expert på spelet ryktas det ;)

Ja då gör det det bara ännu smartare. Om byn är deffad så kommer du vägga din nuke jävligt hårt. Det kommer du också göra med dina 100 yx. Skillnaden är den att ett adelståg är en fis i rymden jämfört med en full nuke.

Vem i sitt rätta sinne drar en full nuke på nattläget 8h efter byn tappades? Förutom mesut då, han drog 6-7st tror jag haha :D
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
svårt att hålla med när det är 6-8h efter adlingen.... men vad vet jag, är ingen expert på spelet ryktas det ;)



Nae du bevisa precis att du är riktigt dålig på detta spel :D
Är byn tom tar du den med lite eskort
Är den deffad väggar du i vilket fall

Så varför slänga onödiga trupper i döden?
 

Filip.13

New Member
Reaktionspoäng
1
Fattar också att en Nuke tar längre tid att bygga en enbart 100yx och en adel. Det jag ville påpeka var att det verkar desperat eller enbart som en stor chansning att försöka återta en by 8h efter Adling och under nattskyddet när byn ligger mitt i fronten. Sen om det bevisar mina kunskaper i spelet eller ej får tiden utvisa :)
 

DeletedUser

Guest
Fattar också att en Nuke tar längre tid att bygga en enbart 100yx och en adel. Det jag ville påpeka var att det verkar desperat eller enbart som en stor chansning att försöka återta en by 8h efter Adling och under nattskyddet när byn ligger mitt i fronten. Sen om det bevisar mina kunskaper i spelet eller ej får tiden utvisa :)

Low risk - high reward

You miss all the shots you don't take :^)
 

DeletedUser

Guest
Fattar också att en Nuke tar längre tid att bygga en enbart 100yx och en adel. Det jag ville påpeka var att det verkar desperat eller enbart som en stor chansning att försöka återta en by 8h efter Adling och under nattskyddet när byn ligger mitt i fronten. Sen om det bevisar mina kunskaper i spelet eller ej får tiden utvisa :)

Dementeras det har du bevisligen uppvisat redan, man blir inte en bättre twspelare för att man e många, snarare en sämre eftersom ni behöver vara många oavsett om ni går på en större eller mindre stam än er själva, så ni har inget för att stoltsera med saker här, ni har kategoriserat som oväsentliga NooBs hur det än går ju......
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha ryktas att jag aldrig trodde jag skulle lyckas ta den haha
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Det ryktas att du kommer ha väldigt mycket deff låst i den byn. :D

ryktas frågan är hur lyckas man tappa sån by? lol.
alltså får han behålla tornet vilket jag antar han är svin mycket deff nu för han skrev på forumen att han har ett torn så kommer han transita skiten ur er där. sorry not sorry men PINSAMT tappa sån by ska jag vara helt ärlig hur långt hade han dit ens? 12-15 timmar? pfft.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
ryktas frågan är hur lyckas man tappa sån by? lol.
alltså får han behålla tornet vilket jag antar han är svin mycket deff nu för han skrev på forumen att han har ett torn så kommer han transita skiten ur er där. sorry not sorry men PINSAMT tappa sån by ska jag vara helt ärlig hur långt hade han dit ens? 12-15 timmar? pfft.

Du kan väl fråga den personen som tappade byn?
 
Topp