Dance mot världen

DeletedUser

Guest
Tryck in alla bra spelare i en stam med 3 pers per konto och köp prem som fan och sen påstå att man inte spelar för vinsten, låter trovärdigt.

De flesta i Dance går plus på börsen jämnställt med användandet av pp så undrar vilka som bränner pp egentligen, hade en lite koll på skypen precis....
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tryck in alla bra spelare i en stam med 3 pers per konto och köp prem som fan och sen påstå att man inte spelar för vinsten, låter trovärdigt.

Är långt ifrån 2 per konto så bara att sluta med dem påståendena :)

Vinsten är en bonus, är krigandet som är det roliga o det vi spelar för.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Tycker inte The Law snackar skit, tror snarare det är tvärtom :)

De lirarna där har kommit så långt på alla möjliga världar och spöat skiten ur ganska så mycket. Kan mycket väl vara så att de ser det hela som en utmaning, Dance vs Övriga stammar. Tror lite att det var detta Dance ville också, få en liten utmaning :)

Spelarna där är så pass duktiga så skulle de bara fokusera på vinsten och skita i allt annat så skulle Dance redan ha vunnit. De är så skickliga. Jenny är bättre på att manipulera folk och få de på sin sida än vad hitl*r var med sin antisemitism. Hade de velat hade de easy peasy kunnat undvika en gangbang, bara genom sitt snack.



äntligen 1 som vet vad han snackar om <3
.se är inte helt bortom räddning iallafall :D
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Upp med humöret allesammans!

Nu har världen börjat på riktigt och vi är alla här för att ha kul.
Hade varit så mycket trevligare om alla bara blev sams, tog varandra i handen, slog sig ner i tv-soffan och slappnade av till Die Hard 2.
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Hade varit så mycket trevligare om alla bara blev sams, tog varandra i handen, slog sig ner i tv-soffan och slappnade av till Die Hard 2.

Kanske hade varit trevligare, men så mycket tråkigare... Vad är poängen med forumet om inte att bråka om hur mycket prem en viss spelare/stam spenderat eller hur många spelare per konto en stam har?

Jag tycker om att Dance verkar ha varit ute efter att kriga istället för att merga till vinst som så många rank 1 stammar innan dom faktiskt. Men eftersom ingen frågat det här innan, stämmer det att det är 2-3 spelare per konto i Dance?
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Upp med humöret allesammans!

Nu har världen börjat på riktigt och vi är alla här för att ha kul.
Hade varit så mycket trevligare om alla bara blev sams, tog varandra i handen, slog sig ner i tv-soffan och slappnade av till Die Hard 2.

Lundav vafan!? Det hade precis börjat bli intressant...
Fortsätt gärna :D
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker om att Dance verkar ha varit ute efter att kriga istället för att merga till vinst som så många rank 1 stammar innan dom faktiskt. Men eftersom ingen frågat det här innan, stämmer det att det är 2-3 spelare per konto i Dance?

41 personer på 27 konton.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Lite mycket salt här :awsm:

Diskuteras en massa skit här som är helt orelevant. Hur många som sitter på varje konto osv.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Fast det är ju inte bara nybörjare på den andra sidan även om vissa verkar tro det :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kanske hade varit trevligare, men så mycket tråkigare... Vad är poängen med forumet om inte att bråka om hur mycket prem en viss spelare/stam spenderat eller hur många spelare per konto en stam har?

Jag tycker om att Dance verkar ha varit ute efter att kriga istället för att merga till vinst som så många rank 1 stammar innan dom faktiskt. Men eftersom ingen frågat det här innan, stämmer det att det är 2-3 spelare per konto i Dance?

nej vi på tobaco samt ett par till handlar lite om irl liv e man arbetslös tex funkar det spela solo, jobbar man bör man ha co... det har dessutom handlat om äldre spelare som gör comeback efter ha sluta, tex jag själv har ett handikapp numer som gör att det kan vara svårt att lira själv på en normalvärld
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Sida 1:
Stammar: SOS, 300, Upp1ba, Upp1br, M.MASH, MASH
Sida 2:
Stammar: Dance

Timeframe: 27/01/2016 14:14:00till28/01/2016 23:44:02

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 2
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63,940
Sida 2: 9,913
Skillnad: 54,027

chart




Detta kan väl vara intressant också:

91df041235.png
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Jag är inte ens med i någon av stammarna som krigar, men tycker det är patetiskt när ni gnäller om att det inte är något motstånd när ni spelar som ni gör.


om du verkligen är riktiga xerxes så ber jag väldigt mycket om ursäkt
men när jag pratade med dig sist så skulle du aldrig spela Tw igen på grund av personliga saker som jag absolut inte tänker ta upp här
därför är jag också väldigt förvånad över att se dig här inne igen om det verkligen är du :)

antog bara att det var ett gammalt fejknick
för v1 startade ju bra mycket tidigare än 2011
 

DeletedUser

Guest
Fast det är ju inte bara nybörjare på den andra sidan även om vissa verkar tro det :awsm:

Nänä tyst, följ strömmen nu istället!

Dance är en stam med snitt 15 spelare per kontot, ett ihopplock av galaxen's bästa tw-spelare och har oändliga siffror prem att förbruka. Medans alliansen Upp1bar och gänget är inavlade bönder som fortfarande tuggar win98 och kör Dial-up nät! Heller hur Xerxes och gänget? :awsm:
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Nänä tyst, följ strömmen nu istället!

Dance är en stam med snitt 15 spelare per kontot, ett ihopplock av galaxen's bästa tw-spelare och har oändliga siffror prem att förbruka. Medans alliansen Upp1bar och gänget är inavlade bönder som fortfarande tuggar win98 och kör Dial-up nät! Heller hur Xerxes och gänget? :awsm:

Äntligen kommer sanningen fram!!
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
om du verkligen är riktiga xerxes så ber jag väldigt mycket om ursäkt
men när jag pratade med dig sist så skulle du aldrig spela Tw igen på grund av personliga saker som jag absolut inte tänker ta upp här
därför är jag också väldigt förvånad över att se dig här inne igen om det verkligen är du :)

antog bara att det var ett gammalt fejknick
för v1 startade ju bra mycket tidigare än 2011

Nä du tänker nog på en annan xerxes :(, min första värld var v5
 

DeletedUser

Guest
äntligen 1 som vet vad han snackar om <3
.se är inte helt bortom räddning iallafall :D

Man vet att det är illa när Victor anses som TWs räddning :/

För övrigt tycker jag det ska bli kul att se hur det går för båda sidorna. Heja Dansöserna :D
 
Topp