Dance mot världen

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Vi kommer ge motstånd oavsett om vi förlorar eller vinner :)

Har vunnit så många världar tidigare att det inte längre alltid är det som är målet.

Grymma spelare. CO-konton med upp till 3-4 spelare per konto. Bränner prem satan i det.
Dance är en premade fylld med spelare som passar in på alla beskrivningar ovan. Ingen annan stam på v32 har i närheten lika många spelare som stämmer in på samtliga beskrivningar, vilket gör att ni har varit sjuuuukt överlägsna. Vilket är sjukt tråkigt. Speciellt nu när tw är så litet. Så om du/ni inte spelar för att vinna, vad är meningen att samla en sådan klunga spelare? Det är det absolut lamaste tråkigaste man kan få för sig att göra, OM nu målet inte är att vinna. I call bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Grymma spelare. CO-konton med upp till 3-4 spelare per konto. Bränner prem satan i det.
Dance är en premade fylld med spelare som passar in på alla beskrivningar ovan. Ingen annan stam på v32 har i närheten lika många spelare som stämmer in på samtliga beskrivningar, vilket gör att ni har varit sjuuuukt överlägsna. Vilket är sjukt tråkigt. Speciellt nu när tw är så litet. Så om du/ni inte spelar för att vinna, vad är meningen att samla en sådan klunga spelare? Det är det absolut lamaste tråkigaste man kan få för sig att göra, OM nu målet inte är att vinna. I call bullshit.

41 spelare i chatten, 27 i stammen. NÄÄÄ FYFAN DANCE, 15 cos MINST per konto, AW MAY GAWD.

Vi har troligen varit överlägsna för att vi inte har allierat oss med halva världen, och haft en helt fri kontinent. Det är nog inte vi/Dance som varit bra, utan ni som varit dåliga bara. Sluta ursäkta er över allt, det finns nog många premare i alla stammar... Gråt någon annanstans

Sen en sista redigering, har upp1bar dåliga spelare? Jag ser att Dance vs Upp1bar hade varit en jämn fight, känner igen flera namn där, knappast några första världs' lirare där inte...


Vi kan även se det såhär, hade inte Upp1br varit familjestam med 60 medlemmar, så hade dom säkerligen legat i toppen och bytt rankplats med Dance var annan dag. Garanterat.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grymma spelare. CO-konton med upp till 3-4 spelare per konto. Bränner prem satan i det.
Dance är en premade fylld med spelare som passar in på alla beskrivningar ovan. Ingen annan stam på v32 har i närheten lika många spelare som stämmer in på samtliga beskrivningar, vilket gör att ni har varit sjuuuukt överlägsna. Vilket är sjukt tråkigt. Speciellt nu när tw är så litet. Så om du/ni inte spelar för att vinna, vad är meningen att samla en sådan klunga spelare? Det är det absolut lamaste tråkigaste man kan få för sig att göra, OM nu målet inte är att vinna. I call bullshit.

Har lagt några kronor i starten bara men de spelar ingen roll längre. Annars har jag bara gått plus i prem på världen. Men gråt på du. :)
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
"41 spelare i chatten, 27 i stammen. NÄÄÄ FYFAN DANCE, 15 cos MINST per konto, AW MAY GAWD.

Vi har troligen varit överlägsna för att vi inte har allierat oss med halva världen, och haft en helt fri kontinent. Det är nog inte vi/Dance som varit bra, utan ni som varit dåliga bara. Sluta ursäkta er över allt, det finns nog många premare i alla stammar... Gråt någon annanstans

Sen en sista redigering, har upp1bar dåliga spelare? Jag ser att Dance vs Upp1bar hade varit en jämn fight, känner igen flera namn där, knappast några första världs' lirare där inte..."



Hahaha ni var ju ffs överrepresenterade på topp 20 innan skyddet släppte. Var det pga av diplomati och er fria kontinent? eller kanske pga en mängd co konton och prem? Jag vet ju vad jag tycket låter troligast..

Jag ursäktar mig inte eller bölar inte någonstans. Ni har gjort helt jävla rätt om ni vill vinna världen säger jag ju, det jag säger är att om det nu inte är motivet (som the law säger) så har ni ansträngt er för att hitta det tråkigaste sättet att spela på. Som sagt, bullshit att ert mål inte har varit att vinna världen.

Har jag sagt att dom har dåliga spelare? Finns många bra spelare på v32 som inte är med i dance, likaså många co konton som bränner prem som inte är med i Dance. Men ingen enskild stam har lika många, eller närheten lika många sådana spelare som dance. Du tolkar ju allt helt åt helvete.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Grymma spelare. CO-konton med upp till 3-4 spelare per konto. Bränner prem satan i det.
Dance är en premade fylld med spelare som passar in på alla beskrivningar ovan. Ingen annan stam på v32 har i närheten lika många spelare som stämmer in på samtliga beskrivningar, vilket gör att ni har varit sjuuuukt överlägsna. Vilket är sjukt tråkigt. Speciellt nu när tw är så litet. Så om du/ni inte spelar för att vinna, vad är meningen att samla en sådan klunga spelare? Det är det absolut lamaste tråkigaste man kan få för sig att göra, OM nu målet inte är att vinna. I call bullshit.

kan bekräfta icke vinnartanken eftersom ledningen inte valde ha diplomati, stammen spelar för att det ska hända grejjer ingame, låter kanske märkligt men så är det, sen e självklart vinst en faktor men inte under vilka villkor som hellst....
 

DeletedUser

Guest
"41 spelare i chatten, 27 i stammen. NÄÄÄ FYFAN DANCE, 15 cos MINST per konto, AW MAY GAWD.

Vi har troligen varit överlägsna för att vi inte har allierat oss med halva världen, och haft en helt fri kontinent. Det är nog inte vi/Dance som varit bra, utan ni som varit dåliga bara. Sluta ursäkta er över allt, det finns nog många premare i alla stammar... Gråt någon annanstans

Sen en sista redigering, har upp1bar dåliga spelare? Jag ser att Dance vs Upp1bar hade varit en jämn fight, känner igen flera namn där, knappast några första världs' lirare där inte..."



Hahaha ni var ju ffs överrepresenterade på topp 20 innan skyddet släppte. Var det pga av diplomati och er fria kontinent? eller kanske pga en mängd co konton och prem? Jag vet ju vad jag tycket låter troligast..

Jag ursäktar mig inte eller bölar inte någonstans. Ni har gjort helt jävla rätt om ni vill vinna världen säger jag ju, det jag säger är att om det nu inte är motivet (som the law säger) så har ni ansträngt er för att hitta det tråkigaste sättet att spela på. Som sagt, bullshit att ert mål inte har varit att vinna världen.

Har jag sagt att dom har dåliga spelare? Finns många bra spelare på v32 som inte är med i dance, likaså många co konton som bränner prem som inte är med i Dance. Men ingen enskild stam har lika många, eller närheten lika många sådana spelare som dance. Du tolkar ju allt helt åt helvete.

Tobaco kontot ligger + på premium balansen mer in än ut, svaret heter aktivt farmande så tillbaka till skrivbordet och gör en ny analys
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
kan bekräfta icke vinnartanken eftersom ledningen inte valde ha diplomati, stammen spelar för att det ska hända grejjer ingame, låter kanske märkligt men så är det, sen e självklart vinst en faktor men inte under vilka villkor som hellst....

Ingen diplomati säger du? Ni har haft iaps samtidigt som ni ätit upp mindre stammar en i taget. Återigen, bravo, helt rätt. Ett vinnande koncept säkerligen (fram tills nu..). Men om man vill att det ska hända saker, är det enligt mig ett minst sagt mycket konstigt tillvägagångssätt, att samla en sådan premade och gå så försiktigt fram som ni faktiskt gjort.
 

DeletedUser

Guest
du kan inte vända och vrida på arumenten för att få rätt, det står i profilen....
 

DeletedUser

Guest
Ingen diplomati säger du? Ni har haft iaps samtidigt som ni ätit upp mindre stammar en i taget. Återigen, bravo, helt rätt. Ett vinnande koncept säkerligen (fram tills nu..). Men om man vill att det ska hända saker, är det enligt mig ett minst sagt mycket konstigt tillvägagångssätt, att samla en sådan premade och gå så försiktigt fram som ni faktiskt gjort.

2 Iaps e 0 diplomati, det är bara ett avtal att vi låter varann växa så krigar vi sen :)
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Vrida och vända på argumenten är väl exakt det man gör när man argumenterar?
Ja, dom är tre. Som sagt co-spelande gör sitt. Inget fulspel med det, bra jobb alla tre. Men tråkigt.
Är det inte diplomati att ha en iaps? Blev lite förvirrad då ens iaps står listade under just diplomati, hoppas du ursäktar :)
 

DeletedUser

Guest
Vrida och vända på argumenten är väl exakt det man gör när man argumenterar?
Ja, dom är tre. Som sagt co-spelande gör sitt. Inget fulspel med det, bra jobb alla tre. Men tråkigt.
Är det inte diplomati att ha en iaps? Blev lite förvirrad då ens iaps står listade under just diplomati, hoppas du ursäktar :)

du vet lika bra som jag att iaps e just växa först kriga sen, co spel e tyvärr ett nödvändigt ont om man inte vill bli helt frånåkt av de som kör så, men vi lirar ju gratis pga av det, eftersom vi säljer en del av farmen :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte The Law snackar skit, tror snarare det är tvärtom :)

De lirarna där har kommit så långt på alla möjliga världar och spöat skiten ur ganska så mycket. Kan mycket väl vara så att de ser det hela som en utmaning, Dance vs Övriga stammar. Tror lite att det var detta Dance ville också, få en liten utmaning :)

Spelarna där är så pass duktiga så skulle de bara fokusera på vinsten och skita i allt annat så skulle Dance redan ha vunnit. De är så skickliga. Jenny är bättre på att manipulera folk och få de på sin sida än vad hitl*r var med sin antisemitism. Hade de velat hade de easy peasy kunnat undvika en gangbang, bara genom sitt snack.
 
Senast redigerad av en moderator:

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Nä hade vi låst kartan med Iaps och tagit rätt allianser hade det varit diplomati, de iaps vi haft har varit väx så krigar vi :)

Hehe ja, jag förstod vad du menade... Ville vara lite dryg bara.

Och jag håller med Dounut om att det är rätt tråkigt när de flesta .se världarna domineras de första månaderna av en premade stam som är överlägsen via co's och prem (och kanske skillz med i vissa fall). Det sköna är ju att den dominerande stammen brukar "få mycket irl" när det väl blir krig och falla rätt hårt, spännande att se hur det kommer gå här. :D
 

DeletedUser

Guest
Jenny är bättre på att manipulera folk och få de på sin sida än vad hitl*r var med sin antisemitism.

Kan ligga något i att det är överskott på testosteronöverskott på TW också! ;)



Som sagt, hade ledningen från början gjort allt för att vinna så hade man skaffat allys strategiskt från början och inte gapat om gangbang i externa från första veckan. Det om något vore väl tråkigt?
Till er som gnäller på COs, TW är inte ett så roligt spel att man säger upp sitt liv för det.
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Tryck in alla bra spelare i en stam med 3 pers per konto och köp prem som fan och sen påstå att man inte spelar för vinsten, låter trovärdigt.
 
Topp