Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fick hybris, aktiverade 20% rekryteringsflagga samt dubblerade den. Nu kan jag inte hålla prodden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att tw inte har ändrats. Förut när det inte gick att köpa ress, och jag ändå var störst, hette det att jag fuskade istället. Jag säger att det är inget underligt jag gör, jag bara räknar matte inför alla val jag gör hela tiden och agerar totalt efter vad de siffrorna ger. De flesta utav er verkar bara: "Ööööööhhhh JAG BYGGDE TYP LITE STALL FÖR JAG TYP KÄNDE FÖR DET, INTE DET SMARTASTE VALET MEN JAG KÄNDE FÖR DET. VÄNTA FOLK VÄXER SNABBARE ÄN MIG, FUUUUUSK MÅSTE VARA FUSK."

Släpp ert snicksnsckande, de första 10 dagarna är extremt oviktiga i jämförelsen med de 100 efterkommande och jag är värdelös i start, först i mig blir det skojsamt :)
 

White Death

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag inte förstår meningen med att rusha akademi och adla såhär snabbt i spelet. Byarna är värdelösa, kan lika bra plocka en bonusby eller något LOL.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag anar avundsjuka. :thinking:

Dessutom ryktas det att Tugo har blivit kastad! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man älskar fakenickers som inte vågar stå för vad dom säger <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fortfarande bara har 400p, kan inte någon av er mästermatematiker hjälpa mig?
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Flyttat en drös poster till Off Topic!

Försök håll på det WW säger, rykten här - annat i andra trådar ;)

(Ryktas det såklart)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att WW finns på v32.
Hitta mig och dra ett PM men håll min identitet dold då jag är här på nystarts krig mot barbarerna!
(Så att barbarkungen ej hittar mig igen innan min styrka är stor nog)
 
Senast ändrad:
Topp