#bite vs VAMP

DeletedUser

Guest
#bite vs VAMP

Bakgrund:
10 mars inleddes en IAP mellan stammarna #bite och VAMP, den vart relativt kortvarig och efter ett flertal adelskrockar och bråk om byar valde #bite att avsluta IAP'n. En 72-timmars uppsägningstid stod i kontrakten och efter den var båda stammarna beredda på att det skulle smälla.

På morgonen, 24h innan uppsägningstiden var slut började VAMP inka #bite, samt att spelarna Superhero och Mr.Boozer lämnade #bite för att gå med i VAMP, med sig hade dem HELA krigsplaneringen, vilket självklart inkluderade byar som stackades, byar som skulle adlas, och av vem, osv.

Då jag inte orkar gå igenom dag för dag så får ni statistiken som varit hitils.

Statistik: (#bite som röd, VAMP som grön)

987cd629ebb03b4efad92555cc48beef.png

Detta kan anses nyanserat, och därför ber jag VAMP spelare att träda fram med deras sidor av kriget.
 

DeletedUser

Guest
Utöver rekryteringen av f.d #bite spelarna Superhero och Mr.Boozer har VAMP flertalet gånger försökt att rekrytera spelare ut av #bite.

Bildbevis 1:
Från diplomat i VAMP till Spelare i #bite
2bc80ef375e80436aafa36dec777cc3b.png


Bildbevis 2:
Från ledare(?) i VAMP till ledare i #bite
0cf8afc522a0c71598c2c92272718c53.png


Vill ni ha konkretare bevis går jag att nås i världschatten :D
 
Senast redigerad av en moderator:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Intressant :sneaky: Antar att tidsintervallet för erövringarna är satt från krigsstart till nu och ej adelskrockarna inräknade? :)
 

DeletedUser

Guest
Ödmjukhet är alltid bra eller vad brukar man säga? ^^ Vänta bara tills Oense2 joinar detta krig haha
 

DeletedUser

Guest
Säger samma sak om bite, då CCS har tagit runt 20 byar utav BiteD::awsm::awsm:

Snarare såg. Ni plockade byarna ni nådde till, blandade in er i ett krig tillsammans med Oense och gangbangade 3 konton.

Grattis :)

Men att framtiden ser mörk ut är bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Ödmjukhet är alltid bra eller vad brukar man säga? ^^ Vänta bara tills Oense2 joinar detta krig haha

Vad menar du, att ni ska dra in ytterligare en stam emot oss? ;)

Grattis, ni verkar så otroooligt bra när ni drar in mer och mer stammar. Verkligen, grattis.
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du, att ni ska dra in ytterligare en stam emot oss? ;)

Grattis, ni verkar så otroooligt bra när ni drar in mer och mer stammar. Verkligen, grattis.

Om ni slutar gråta ut på forumet och visa er svaga så kanske inte alla tror att ni är gratisbyar just sayin
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Vad menar du, att ni ska dra in ytterligare en stam emot oss? ;)

Grattis, ni verkar så otroooligt bra när ni drar in mer och mer stammar. Verkligen, grattis.

Det här spelet har alltid handlat mer om diplomati än om skills. Det är bara att beklaga att du inte förstått vad spelet går ut på.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det här spelet har alltid handlat mer om diplomati än om skills. Det är bara att beklaga att du inte förstått vad spelet går ut på.

Här på .se handlar diplomatin mest om att få flest stammar på sin sida mot fienden, bara att beklaga men det är så det ser ut.
 

DeletedUser

Guest
Det här spelet har alltid handlat mer om diplomati än om skills. Det är bara att beklaga att du inte förstått vad spelet går ut på.

Det förstod jag redan på min första värld sörru, men jag är väl alldeles för envis när det kommer till att inte h*ra ut mig till vidriga människor :rolleyes: Sen kan du väl argumentera för att det är en diplomats jobb. Men då är det väl helt enkelt bara vara tyst och glad över att du inte lirar i min stam? :D

Vi alla spelar väl ändå för att ha kul? Och då ser i varje fall jag mer glädje i att INTE gangbanga och fulspela. Sen att det betyder att man kommer behöva motstå det är väl en annan femma.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Snyggt jobbat #Bite :awsm:

Dock så spelar ju inte ens mintcream kvar och hur många som helst har lagt av så ska väl inte vara så värst svårt...

Anyway, önskar båda parterna lycka till. Kan bli kul och följa :rolleyes:

Vi får se ifall det ser likadant ut efter några förändringar inne hos VAMP... :sneaky:
 
Topp