OH HAI - NB Vs. Grabzz - Girlzz

DeletedUser

Guest
Jahaaaa, det handlar inte om barbaradlingar längre utan bodfströdabollars internadlingar jämnfört med dina barbaradlingar!... GAH, jag borde ju förstått dedär! :(

Okej oavsett så hade ni säker dubbelt "barbaradlingar" än oss, vart försöker du komma lipsill? ;) Hänger inte riktigt med i din tankekurva här :S

Nej, det handlar om att plocka gratisbyar man inte kämpat för. Eller är det SKiLlZ att internadla gratisbyar? Jag jämställer det heltklart med barbadling.

Att du inte hänger med, var dock inte oväntat.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det handlar om att plocka gratisbyar man inte kämpat för. Eller är det SKiLlZ att internadla gratisbyar? Jag jämställer det heltklart med barbadling.

Att du inte hänger med, var dock inte oväntat.

Hahaha men herregud, är du på riktigt eller ligger jag kanske medvetslös efter slått i huvudet? :D
Ingen jävel bryr sig hur du jämnställer en barbaradling, du sa fel, du hade fel så ge dig nu bara. Dina argument är lika svaga din ledarposition. Kanske är därför ni hade 2.5 krig?

Btw kul fråga, 0.5 kriget, var det den när ni "kriga" mot VKG, fast ni istället övertala deras storpspelare att rekryteras för att sedan backstabba sina medlemmar?


Grabzz innan nyårsfreden
61 barbs
7 internadlingar av nybörjaren

OH HAI innan nyårsfreden
17 barbs
16 internadlingar av Bara En Amerikan.

*edit*
kung elias konto
11 barbs
3 internadlingar av Nybörjaren

Vad är du sur över? Tappa du ranken dom dagarna eller va? :(
*edit*^


Snälla kung elias, fortsätt gärna denna disskutionen, jag kan hålla på i evigheter om det så vore :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skanetogge som var med i VKNG, han som ni adla ner för att han inte ville merga konton när ni slogs ihop, ska jag räkna med han med som en internadling, eller ska vi nöjja oss med backstabb bara kanske? :D
 

DeletedUser

Guest
Internadling hit & dit, det är en OBA runda och ni tjänar bara OBA på era egna byar inom stammen. Snyggt gjort!
Fakenick hade mycket deff ni rensade ut igår. Snyggt jobbat ;)

Btw. Get your facts straight! Det med Skanetogge stämmer inte ett skit. Kan dra hela historian för dig i PM om du vill.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha men herregud, är du på riktigt eller ligger jag kanske medvetslös efter slått i huvudet? :D
Ingen jävel bryr sig hur du jämnställer en barbaradling, du sa fel, du hade fel så ge dig nu bara. Dina argument är lika svaga din ledarposition. Kanske är därför ni hade 2.5 krig?

Btw kul fråga, 0.5 kriget, var det den när ni "kriga" mot VKG, fast ni istället övertala deras storpspelare att rekryteras för att sedan backstabba sina medlemmar?


Grabzz innan nyårsfreden
61 barbs
7 internadlingar av nybörjaren

OH HAI innan nyårsfreden
17 barbs
16 internadlingar av Bara En Amerikan.

*edit*
kung elias konto
11 barbs
3 internadlingar av Nybörjaren

Vad är du sur över? Tappa du ranken dom dagarna eller va? :(
*edit*^


Snälla kung elias, fortsätt gärna denna disskutionen, jag kan hålla på i evigheter om det så vore :D

Och sedan glömde du räkna in hur otroligt mycket mer byar vi hade adlat än er innan också. (eftersom att ni inte direkt kan räkna in fakenick i eran stam innan skyddet. Och att jag hoppas du räknat med alla orginalspelar i respektive stammar, eftersom att du pratar om innan skyddet.

Jag tänker inte lägga ner tid på att räkna, eller kontrollräkna. Men du får jättegärna ta dig tid att räkna på det.

Och förresten, snyggt att döda all deff hos fakenick, så kan man också göra om man känner att man inte kommer kunna vinna fair :)
 

DeletedUser

Guest
Och sedan glömde du räkna in hur otroligt mycket mer byar vi hade adlat än er innan också. (eftersom att ni inte direkt kan räkna in fakenick i eran stam innan skyddet. Och att jag hoppas du räknat med alla orginalspelar i respektive stammar, eftersom att du pratar om innan skyddet.

Jag tänker inte lägga ner tid på att räkna, eller kontrollräkna. Men du får jättegärna ta dig tid att räkna på det.

Och förresten, snyggt att döda all deff hos fakenick, så kan man också göra om man känner att man inte kommer kunna vinna fair :)

Jävlar vilken oändlighets sprial av skitsnack du drar mig in i, klart som FAN ni har adlat mer än oss, ni var ju 1/3's större än oss innan vi tog in fakenick och unsighted. Vart vill du komma seriöst? OH HAI var skapad som en trollstam ända tills ni gick till rank 3 stammen för att hjälpa gangbanga oss "noobs" såsom du fint kalla det och till fakenick för att rekrytera, vi fick nys om det, och förstörde era planer. Och nu sitter du här som värsta lilla barnungen och skriker på att vi tog mer barbs, nepp inte i närheten, tog mer "gratisbyar" nepp inte ens där nära. Kan gärna fortsätta disskitionen, men tänker inte lägga ner massa onödig jävla tid på meningslös statistik.

Var det inte fair att döda fakenicks deff? Men det är fair att ni bjuder in nya spelare till grabzz ständigt för att hålla oba tempot uppe? :D
 

DeletedUser

Guest
Jävlar vilken oändlighets sprial av skitsnack du drar mig in i, klart som FAN ni har adlat mer än oss, ni var ju 1/3's större än oss innan vi tog in fakenick och unsighted. Vart vill du komma seriöst? OH HAI var skapad som en trollstam ända tills ni gick till rank 3 stammen för att hjälpa gangbanga oss "noobs" såsom du fint kalla det och till fakenick för att rekrytera, vi fick nys om det, och förstörde era planer. Och nu sitter du här som värsta lilla barnungen och skriker på att vi tog mer barbs, nepp inte i närheten, tog mer "gratisbyar" nepp inte ens där nära. Kan gärna fortsätta disskitionen, men tänker inte lägga ner massa onödig jävla tid på meningslös statistik.

Var det inte fair att döda fakenicks deff? Men det är fair att ni bjuder in nya spelare till grabzz ständigt för att hålla oba tempot uppe? :D

Det är du som snackar skit. Fakenick var det som kontaktade oss först och främst. Vi kontaktade inte han överhuvud taget.

Fakenick kontaktade oss och bad oss hjälpa han backstabba sina stammedlemmar, och sedan sa de att de skulle joina oss (Eller aa, 50% av kontot sa det)

Och att "gangbanga" är rent bullshit. Vi kontaktade NB om att kriga mot er, då vi samtidigt låg i krig med RPx och trodde ni hade snackat med dem, samt att vi antog att ni hade Focals på eran sida. Det var inte tänkt som en gangbang, med det vägrar ni inse även efter att jag sagt det 1000x

Sedan så var det ju faktiskt så att i slutändan var de ända som gangbangade över huvudtaget ni. Ni tillsammans med stammen som vi skulle "gangbanga" er med.. :rolleyes:

Och ja, det är fult som fan att döda av defftrupper till ett värde ac typ 2-3mill OBA, för att sedan bygga upp all deff igen tills världen börjar ta slut för att göra det igen.

Hade ni inte varit oroliga hade ni inte gjort det.
 

DeletedUser

Guest
Det är du som snackar skit. Fakenick var det som kontaktade oss först och främst. Vi kontaktade inte han överhuvud taget.

Fakenick kontaktade oss och bad oss hjälpa han backstabba sina stammedlemmar, och sedan sa de att de skulle joina oss (Eller aa, 50% av kontot sa det)

Och att "gangbanga" är rent bullshit. Vi kontaktade NB om att kriga mot er, då vi samtidigt låg i krig med RPx och trodde ni hade snackat med dem, samt att vi antog att ni hade Focals på eran sida. Det var inte tänkt som en gangbang, med det vägrar ni inse även efter att jag sagt det 1000x

Sedan så var det ju faktiskt så att i slutändan var de ända som gangbangade över huvudtaget ni. Ni tillsammans med stammen som vi skulle "gangbanga" er med.. :rolleyes:

Och ja, det är fult som fan att döda av defftrupper till ett värde ac typ 2-3mill OBA, för att sedan bygga upp all deff igen tills världen börjar ta slut för att göra det igen.

Hade ni inte varit oroliga hade ni inte gjort det.

Ni hade 1.5 miljoner poäng, ni samtala med NB som hade 900k poäng mot oss på 1 miljon poängvi var 4 spelare dessutom, medans NB och grabzz 12 spelare tot, vem vet vilka mer ni prata med eftersom ni ständigt nämnde "alla våra allianser".

Men okej, kan mycket väl stämma med fakenick, jävla pinsamt av er isåfall. Ni backar aldrig för att backstabba tydligen. Har ni ens vunnit nåt krig utan att bjuda i deras medlemmar?

VKNG var ni i krig med i vadå? 2-3 dagar innan ni tog in deras storspelare och stabba resterande, eller ursäkta, innan Jimpan och alla andra backstabbers från VKNG backstabba sina gamla medlemmar.

Sen DH, där fakenick nu ville ha invite och senare hjälp till backstabba sina medlemmar, inte ens där backa ni för fulspelet.

Haha hur hade ni tänkt vinna över oss OH HAI är ju frågan? bjuda in oss också kanske? När ni ständigt skrev till NB vilka noobs vi var och hur lätt det skulle bli att ta ner oss osv, frågan är varför ni ens behövde hjälp då eftersom vi nu var så jävla dåliga?

RPx var ni först på att anfalla, så sluta lipa över 2 frontskrig...

Erat diplomatiska rävspel på denna värld är vidrigt bara, avgå elias.
 
Senast redigerad av en moderator:

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Lägg ner nu fredrik, vad fan menar du har ni någonsin vunnit? Dessa spelar inte ens i Aces vad fan menar du?

Skriv skype ist om du har något att säga men det är komiskt att se hur seriös du tar detta spel.

Kom förbi Stocholm så ska jag bjuda på en bärs och lära dig lite om charm. Du behöver L-I-*-*-A.
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner nu fredrik, vad fan menar du har ni någonsin vunnit? Dessa spelar inte ens i Aces vad fan menar du?

Skriv skype ist om du har något att säga men det är komiskt att se hur seriös du tar detta spel.

Kom förbi Stocholm så ska jag bjuda på en bärs och lära dig lite om charm. Du behöver L-I-*-*-A.

Vad svamlar du om? Inte har jag då skrivit om Aces i denna tråd iaf?

Tar det seriöst? Du brusa allt upp dig när jag spred skit om Aces i v.27 forumet så hyckla inte <3
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig udieucry haha

Vad finns det att bråka om, spelet är ju till för att det ska krigas? Vissa kan ha tillräckligt tufft med barbarbyar också så all cred till dom med ^_^

Sen tycker jag bara det är smart gjort av oss i oh hai att använda sin egen deff för att få ob-a för det är väl antal dödade trupper man vinner på? Spela roll om det är eran deff vi har dödat eller om det är våran egna, ni har ju ingen deff kvar så någonstans måste vi ju hitta ob-a. Och så länge något inte är "olagligt" om man säger så, så finns det inget att prata om.


För övrigt, världen börjar lida mot sitt slut så kan vi inte bara spela klart denna värld utan massa gnabb och skitsnack? Det är trots allt bara 5 dagar kvar!

Adjöss
Unsighted
 

DeletedUser

Guest
Om du ska uppmana folk till att sluta tjafsa så borde du själv inte fortsätta med det nästa mening.
Luktar dubbelmoral? :*
Ingen aning om vem du är eller vad du lyckats med iallafall, tror inte detta kommer sluta om 5 dagar haha. Folk är mer arga för detta än när de inte lyckas vinna på skidspåret eller ridtävlingen.

Men jag ska besvara din fråga:
Nej, vi kan inte avsluta denna världen utan gnabb & skitsnack. Detta är ju roligare än själva TW ;)
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
aces mergade sej till seger, riktig fegstam

Säger killen som blev rådissad av alla för att jag vägrade spela med honom. Addar mig på skype men fick rådiss.


Måste sluta ge folk varma örfilar :$


Fredrik, pma ifall du vill ha mitt nummer ifall du kommer förbi, du e skyldig mig en bärs ffs <3
 

DeletedUser

Guest
Om du ska uppmana folk till att sluta tjafsa så borde du själv inte fortsätta med det nästa mening.
Luktar dubbelmoral? :*

Det var lite det som var hela tanken med det hela men.. ja :)

Ingen aning om vem du är eller vad du lyckats med iallafall, tror inte detta kommer sluta om 5 dagar haha. Folk är mer arga för detta än när de inte lyckas vinna på skidspåret eller ridtävlingen.

Vad har det med att göra vad jag lyckats med? Och om du verkligen vill veta så har jag säker vunnit lite mer världar och classics än vad du har gjort vem du nu är under mina dagar. Vi kan ta det på skype du och jag om du så vill: akhenatontw

Och om jag inte missminner mig så jo, detta kommer sluta om 5 dagar eftersom världen inte är längre än så.. :confused:


Men jag ska besvara din fråga:
Nej, vi kan inte avsluta denna världen utan gnabb & skitsnack. Detta är ju roligare än själva TW

Det var de bästa du sa i detta inlägg ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni hade 1.5 miljoner poäng, ni samtala med NB som hade 900k poäng mot oss på 1 miljon poängvi var 4 spelare dessutom, medans NB och grabzz 12 spelare tot, vem vet vilka mer ni prata med eftersom ni ständigt nämnde "alla våra allianser".

Men okej, kan mycket väl stämma med fakenick, jävla pinsamt av er isåfall. Ni backar aldrig för att backstabba tydligen. Har ni ens vunnit nåt krig utan att bjuda i deras medlemmar?

VKNG var ni i krig med i vadå? 2-3 dagar innan ni tog in deras storspelare och stabba resterande, eller ursäkta, innan Jimpan och alla andra backstabbers från VKNG backstabba sina gamla medlemmar.

Sen DH, där fakenick nu ville ha invite och senare hjälp till backstabba sina medlemmar, inte ens där backa ni för fulspelet.

Haha hur hade ni tänkt vinna över oss OH HAI är ju frågan? bjuda in oss också kanske? När ni ständigt skrev till NB vilka noobs vi var och hur lätt det skulle bli att ta ner oss osv, frågan är varför ni ens behövde hjälp då eftersom vi nu var så jävla dåliga?

RPx var ni först på att anfalla, så sluta lipa över 2 frontskrig...

Erat diplomatiska rävspel på denna värld är vidrigt bara, avgå elias.

Du har uppenbarligen ingen som helst koll, och ändå envisas du med att diskutera detta.

Sedan så snackade vi inte med NB förrens fakenick plötsligt sa att de ändrat sig och att han antagligen hade andra planer. Och att de antagligen kunde bli så att de skulle kriga mot oss!

Och vadå backstabba sina egna stammedlemmar? Varken backstab eller fulspel skedde med VKNG, möjligtvis fegspel om något, men snacka inte skit om något du inte vet. Tror du mig inte så är det bara kontakta alla forna medlemmar i VKNG om du vill.

Och sen så lipar jag inte, men du går till attack med falska anklagelser som tvingar mig till att försvara mig (Ja, tvingar. Jag vägrar låta dina falska anklagelser stå som sista ord)

Det är oerhört sorgligt när du sänker diskussionsnivån så otroligt mycket genom att inte veta vad du snackar om, du kanske borde testa att kolla upp fakta.

Och sen för sista gången, sluta dra upp fulspel. Ni gick i krig mot oss med dubbelt så många spelare (plus en 2-3 spelare som inte ens är med i eran stam som ni bett attackera tex unsighted och cybernike innan de joinade er.) och med minst dubbelt så mycket poäng än oss. Och skyller bort allt på att vi tänkt "fulspela". Har du inte lärt dig först och främst at man inte kan avlägsna egna misstag genom att skylla på att andra planerat/gjort något först?

Avgå.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig udieucry haha

Vad finns det att bråka om, spelet är ju till för att det ska krigas? Vissa kan ha tillräckligt tufft med barbarbyar också så all cred till dom med ^_^

Sen tycker jag bara det är smart gjort av oss i oh hai att använda sin egen deff för att få ob-a för det är väl antal dödade trupper man vinner på? Spela roll om det är eran deff vi har dödat eller om det är våran egna, ni har ju ingen deff kvar så någonstans måste vi ju hitta ob-a. Och så länge något inte är "olagligt" om man säger så, så finns det inget att prata om.


För övrigt, världen börjar lida mot sitt slut så kan vi inte bara spela klart denna värld utan massa gnabb och skitsnack? Det är trots allt bara 5 dagar kvar!

Adjöss
Unsighted

Inte har någon deff kvar? Är det ett skämt eller?

Börja skicka med spej i era fakes så kanske ni kan hålla koll på det. Skillnaden med våra stammar är väl att ni hade två st som inte kunde ducka attacker. De vart ju dock kickade iofs.
 
Topp