Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas att några spelare och möjligtvis stammar inte blev så värst glada av att HKI och Polen mergar till vinst.

Ryktas vidare att HKI och Polen blir svårstoppade om någon nu kommer försöka ta vinsten ifrån dem.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Själv känner jag såhär:

Vi mergar för att kunna gå vidare, denna värld är officiellt över då det inte finns motstånd någonstans för oss. Skillnaden när Tank och kompis mergade var att då fanns det fortfarande en stor chans att andra kunde vinna, nu kommer det inte hända eftersom alla i HKI och Polen är för aktiva. Visserligen så skulle de andra kunna ta några byar av oss men det skulle inte göra någon skillnad. Jag går gärna vidare i livet men kommer spela denna värld tills den är helt avgjord och vinstskärmen dyker upp. Så till alla rebeller där ute säger jag Bring it!!



ryktas...
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att TF kommer gråa sig!!

Ryktet baseras på dess inaktivitet och deras otroligt dåliga engagemang i kriget, vilket borde vara ett tecken på att TF gett upp och slutat?
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att amazon fortsätter ta barbyarna vi skapade och att många småstammar nu roffar åt sig av kakan.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att jag är tillbaka efter en dryg månad och utmanar Rötägg för först till 100.000.000 enheter dödade. ;)

OBT:

1 rötägg Polen 85,76 Mil.
5 Herr Tåg HKI 61,92 Mil.

OBA:

1 rötägg Polen 54,53 Mil.
3 Herr Tåg HKI 38,42 Mil.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att TKTs ledning har hoppat av och det kriget är redan förlorat för dem. SNASKIGA BYAR BOYS
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Widmar och Dupont gör knas med TKT-spelare.

Ryktas också att Tummar snart ska kriga mot Amason så spelaren där får visa vad den går för mot en spelare och inte bara mot barbs :). Som jag väntat <3
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att koriander deffar mig och sedan attackerar samma by med deff? Jag vet inte ens vad det är som händer!??!?!!?
 
Topp