It's so broken.

Godbow

New Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte varför alla klagar, mht & tco är väl med susa? Kriga och passa på att ha kul istället.:cool:
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Förstår inte varför alla klagar, mht & tco är väl med susa? Kriga och passa på att ha kul istället.:cool:

Ahahah så alla små stammar som skickar ett par attacker är plötsligt på samma sida då de råkat attackera samma stam? :D Love that spirit.. Galet vilka stora allianser som egentligen existerar... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ahahah så alla små stammar som skickar ett par attacker är plötsligt på samma sida då de råkat attackera samma stam? :D Love that spirit.. Galet vilka stora allianser som egentligen existerar... :awsm:

Mupp, driveru? TCO & MHT står självklart på er sida! Empire vet det själv. De blir ju deffad av MHT.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Till och börja med så tog vi aldrig in onc, det var onc som bjöd in sig själva när ni tog in folk från Neko /
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Dax för er toppstammar å göra något mot varandra istället för plocka små spelare...
 

DeletedUser

Guest
Det kastas så mycket skit att man inte ens förstår vilka som krigar med vilka..
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Det kastas så mycket skit att man inte ens förstår vilka som krigar med vilka..

Saknas en krigstråd :( Ingen som kan skapa en?

Jag har hört att SuSa har redigt med fiender iaf - både DEA och OnC ska vara på dem? :thinking: Någon som spelar världen och kan bekräfta?
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Saknas en krigstråd :( Ingen som kan skapa en?

Jag har hört att SuSa har redigt med fiender iaf - både DEA och OnC ska vara på dem? :thinking: Någon som spelar världen och kan bekräfta?

Bekräftas. Både OnC och DEA familjen förklarade oss krig under parollen öst mot väst. :)
 

DeletedUser

Guest
Stämmer lite de cj skriver. Men missade detaljen att SuSa provicera fram ett krig =)
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
DEA skickade en krigsförklaring som hette Time to shine, sen skickade OnC en egen krigsförklaring när SuSa tog in swedish empire, där DEA senare blev inbjudna.
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Stämmer lite de cj skriver. Men missade detaljen att SuSa provicera fram ett krig =)

Skulle vilja påstå att det förekommit provocerande lir från både "Öst" och Väst" :) Men äsch de e ganska ointressant. Bättre om alla bara ser till att njuta nu när det faktiskt händer nånting :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att de ska ske så tidigt på världen bara, men de tycker jag vi alla gör på Tw... Dessa nya funktioner med att köpa adlar :/ De suger så jäkla hårt. Det är verkligen inte tid för världskrig
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror det beror på hur det utvecklar sig. Om det är jämt länge så kan ju andra stammar få utrymme att växa, rimmen blir större, och det kan bli en spännande framtid. Om det istället blir så att en stam snabbt får övertag så kan det bli lite tråkigt, då världen troligtvis slutar snabbt.

Det är iaf hur jag ser på det.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Du menar att det kanske blir en repris på V.23 typ? :confused:

Jag vet inte riktigt hur starten var på 23:an, kom in lite sent. Men ungefär så ja, jag tycker 23an har varit spännande ganska länge, mattades av lite den senaste tiden, men nu verkar det som att det kan hända saker igen.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag vet inte riktigt hur starten var på 23:an, kom in lite sent. Men ungefär så ja, jag tycker 23an har varit spännande ganska länge, mattades av lite den senaste tiden, men nu verkar det som att det kan hända saker igen.

V.23 stämmer typ in på det du skrev innan, var jämt mellan top stammarna vilket gjorde att 2-3 nya stora stammar lyckades stiga fram i rimmen som gått med på topstammarnas sida.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att de ska ske så tidigt på världen bara, men de tycker jag vi alla gör på Tw... Dessa nya funktioner med att köpa adlar :/ De suger så jäkla hårt. Det är verkligen inte tid för världskrig

Pay to win, tyvärr!
Därför det lär bli .net i framtiden..
 
Topp