Ryktes tråden Classic 17

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag har fräckast profil på classic 17! eller..?
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
jo då här blev man adlad medans man va borta, skit samma, alla vet ju att det fanns möjligheter att slå sönder smedjan till 00000 men kö gjorde inte det...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att nån tog bort mitt inlägg igen.
typ 100:e gången denna vecka osv
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att JJ94 sitter och mytar om att han sitter själv på sitt konto.. Fick ny inblick idag..
2 topp spelare från .NO som sitter och gästar hos honom. Varför? de får 5k prem vaddera av honom på .NO i utbyte mot att de drar hans konto till toppen.

Så visa nu att alla konton Jimmy varit i kontakt med är förpestade och skall skrotas lika hårt som Dennis(Padox) sletna VOLVO som mot alla förväntningar klarade besiktningen i morses. (Dennis måste särat på benen)




BOOOOOOOOOOOM
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att JJ94 sitter och mytar om att han sitter själv på sitt konto.. Fick ny inblick idag..
2 topp spelare från .NO som sitter och gästar hos honom. Varför? de får 5k prem vaddera av honom på .NO i utbyte mot att de drar hans konto till toppen.

Så visa nu att alla konton Jimmy varit i kontakt med är förpestade och skall skrotas lika hårt som Dennis(Padox) sletna VOLVO som mot alla förväntningar klarade besiktningen i morses. (Dennis måste särat på benen)




BOOOOOOOOOOOM

Ryktas att vissa är väldigt dåliga förlorare som måste dra till med sån smutskastning.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att vissa är väldigt dåliga förlorare som måste dra till med sån smutskastning.

Gratulerar Jimmy, till ditt nya konto på forumet.. (och med det sagt även ditt första inlägg! ;) )
Om du fortsätter byta forumsacc i den här takten så är du snart upp i Zlarres aka Simons nivå! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att JJ94 sitter och mytar om att han sitter själv på sitt konto.. Fick ny inblick idag..
2 topp spelare från .NO som sitter och gästar hos honom. Varför? de får 5k prem vaddera av honom på .NO i utbyte mot att de drar hans konto till toppen.

Så visa nu att alla konton Jimmy varit i kontakt med är förpestade och skall skrotas lika hårt som Dennis(Padox) sletna VOLVO som mot alla förväntningar klarade besiktningen i morses. (Dennis måste särat på benen)




BOOOOOOOOOOOM

Hahah fulaste jag hört om det stämmer :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att JJ94 sitter och mytar om att han sitter själv på sitt konto.. Fick ny inblick idag..
2 topp spelare från .NO som sitter och gästar hos honom. Varför? de får 5k prem vaddera av honom på .NO i utbyte mot att de drar hans konto till toppen.

Så visa nu att alla konton Jimmy varit i kontakt med är förpestade och skall skrotas lika hårt som Dennis(Padox) sletna VOLVO som mot alla förväntningar klarade besiktningen i morses. (Dennis måste särat på benen)




BOOOOOOOOOOOM

HAHAHAH

Ehm, ryktas om pizzor osv.
 

swallback

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att *Zeus* han som jag krigat tillsammans med både i *WD* och osv, sista veckan, och som satt kö till mig i fredags, kickade mig från osv och adlade mina byar. Hur kul är sådant ??
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ouff Zlarre rank 1 på nånting, nice bror

Aja ryktas att jag adlar barbs som vanlig. ni vet livet.
 
Topp