lakozz the backstabber

DeletedUser

Guest
Hejsan!

Ville bara berätta för er att spelaren lakozz på classic är en backstabber så se upp för honom. Tror heller inte att hans stam går att lita på för den delen, dom bryr sig inte om deras medlemmar sitter och stabbar sina PA, för det är så dom spelar. Så varnar er alla för spelaren lakozz eftersom han har väldigt enkelt för att stabba sina pas.


http://gyazo.com/43b5a3624f60b4e65df83bc6417cdc17

Här säger Jessica Nigri att det är mitt fel att jag litar på deras stammedlem, därför ska ni inte heller lita på han eller Pizza stammen överhuvudtaget. /Jessica

http://gyazo.com/ea969105229a39478af0a0decb7ca934

Här ljuger herr lakozz om att jag ska få hans byar, sedan dundrar en rens in i min by en kort stund därefter.

http://gyazo.com/d33fe4af8cc63ae230eef517368b93a5

Vill också att ni på net passar er för herr backstabber

http://gyazo.com/b32179de2e957cfefca9d7024c5abe78

Här snackar herr lakozz om backstabbing och fair-play, något han själv inte kunde klara av.

För att avsluta denna tråden vill jag bara säga, lakozz är en backstabber och går inte att lita på. Han kommer utnyttja er och bomba er med dynga. Ha D bois och lycka till i en värld full med backstabbers.
 

DeletedUser

Guest
Okej för er som inte verkat förstå hur verkliga livet och spelet går till.

Bara för att en person säger att du ska få något så betyder inte det att du får det, I detta fallet så hade lakozz och Zlatan en iap/ally mellan sina konton. Men det som inte är tydligt i inlägget ovanför är att Zlatan blev backtrackad pga att hen's anföll först. Vill någon ha bevis på hela konversation så är det inga problem att fixa, står för exakt allt jag skrev.


/Jessica Nigri
 

DeletedUser

Guest
Okej för er som inte verkat förstå hur verkliga livet och spelet går till.

Bara för att en person säger att du ska få något så betyder inte det att du får det, I detta fallet så hade lakozz och Zlatan en iap/ally mellan sina konton. Men det som inte är tydligt i inlägget ovanför är att Zlatan blev backtrackad pga att hen's anföll först. Vill någon ha bevis på hela konversation så är det inga problem att fixa, står för exakt allt jag skrev.


/Jessica Nigri

Okej så isf om en stam och en annan har en iap så gör det ingenting. Det betyder inget, det är så backstabbers tänker. Att folk inte kan vara lojala mot sina löften är bara fegt.
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Standard Zlarre. Har du någonsin blivit neradlad utan att ha blivit "stabbad"?
Bara för att man blir ägd måste man inte gå ut på externa och gråta om stabb, börjar bli lite tröttsamt ;)
 

DeletedUser

Guest
Standard Zlarre. Har du någonsin blivit neradlad utan att ha blivit "stabbad"?
Bara för att man blir ägd måste man inte gå ut på externa och gråta om stabb, börjar bli lite tröttsamt ;)

Denna gången har jag dock bevis, sedan har jag aldrig sagt att jag blivit "stabbad" eller liknande,
ba fett segt att lura folk på detta viset, också fett lågt.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Oj men detta känns ju aningen bekant?
Adla bort Pasula och bli en stabber.. vart har jag sett detta innan?
 

DeletedUser

Guest
Kan meddela att det är mig som Herr Zlatan har pratat med.

Angående stabbers. Så här gick det egentligen till. En spelare vid namn Cristiano Ronaldo började attackera Lakozz när jag satt kö. Något jag självklart inte gillade vilket resulterade i detta:

rapport.png

Lite senare kommer Ronaldo's pimp med söta hot.

40214829fcf29fe5e7deca659f71ecda.png

Resultet:

grrrr.png

kattad.png

I ett pm som jag tyvärr inte har tillgång till sa Zlatan att det är stor skillnad på ord och handling. Här har vi ett klockrent exempel. På ena sidan stod Pizza, som både kan snacka och spela. På motståndarsidan stod Zlatan och gänger som kan snacka men knappast spela.

Zlatan, du har fortfarande mycket att bevisa innan jag överväger att flytta dig ifrån facket där jag har lagt alla dåliga forumstroll.

Håll er till fotbollen grabbar.
 

DeletedUser

Guest
får man ens lägga upp rapporter i externa forumet? :S
lågt
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hade du inte slutat? Han gråar ju sig inte iaf.

Jodå jag har slutat, men då folk fortfarande pratar med mig om TW så går det inte att låta bli att komma tillbaka och njuta av allt som görs :)

Nej, han smutskastar alla och försöker få sig själv att framstå som superstjärna.
 

DeletedUser

Guest
Jodå jag har slutat, men då folk fortfarande pratar med mig om TW så går det inte att låta bli att komma tillbaka och njuta av allt som görs :)

Nej, han smutskastar alla och försöker få sig själv att framstå som superstjärna.

Är det inte någon som gjorde sånt ofta, hmmm jag har det på hjärnan...
Nicovichen tror jag han hette!
 

DeletedUser

Guest
Det är okej att backstabba, lita inte på fel personer som oss i Pizza.
-Pizza 2k14

Det är okej att försöka adla en av våra spelare men inte okej för oss att backtracka denna spelaren? Precis som jag varnade dig för, de som attackerar oss kommer bli adlade. Hoppas du tagit lärdom av ditt misstag.

Är det inte någon som gjorde sånt ofta, hmmm jag har det på hjärnan...
Nicovichen tror jag han hette!

Jo men till skillnad från dig så brukar nico överleva första 24h på världen.
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Men jisses, jag skrev det kom en yx mot dig o det kom en riktig BTA. Det säger mer om dig än mig du gick på med full styrka jag svara med ta ut dig från världen. Jag är ingen stabber aldrig varit det kan många här skriva under på har mer konvensationer som kan bevisa det mellan dig o mig men vet detta bara e ett pinsamt inlägg för du fick en liten bta
 

DeletedUser

Guest
Jag och lakozz kom överens om att jag ger han mina byar efter att vi tillsammans tagit jj94. Dock kommer en rens inom några timmar som innehåller adel, och sedan gick det bara utför. Han fortsatte skicka adel och mina stamkamrater låg för långt bort för att göra någon skillnad.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Men jisses, jag skrev det kom en yx mot dig o det kom en riktig BTA. Det säger mer om dig än mig du gick på med full styrka jag svara med ta ut dig från världen. Jag är ingen stabber aldrig varit det kan många här skriva under på har mer konvensationer som kan bevisa det mellan dig o mig men vet detta bara e ett pinsamt inlägg för du fick en liten bta

du stabbade mig på v23 :((((((
 

DeletedUser

Guest
Jag och lakozz kom överens om att jag ger han mina byar efter att vi tillsammans tagit jj94. Dock kommer en rens inom några timmar som innehåller adel, och sedan gick det bara utför. Han fortsatte skicka adel och mina stamkamrater låg för långt bort för att göra någon skillnad.

Det var mig du pratade med. Lämna lakozz utanför. Det var också jag som tog beslutet att du inte gick att lita på eftersom DU försökte adla mig men när du sedan blev totalt förnedrad så bestämde du dig för att slänga all självrespekt åt sidan och be om en deal för att överleva.
 

DeletedUser

Guest
Det är okej att försöka adla en av våra spelare men inte okej för oss att backtracka denna spelaren? Precis som jag varnade dig för, de som attackerar oss kommer bli adlade. Hoppas du tagit lärdom av ditt misstag.



Jo men till skillnad från dig så brukar nico överleva första 24h på världen.
Är jag adlad? Nej... Har ju överlevt. Pls noob.

Okej grabbar, om man har attackerat någon 1 gång så gäller ingen allians/iap eller sån skit. EN GÅNG ÄR FÖRALLTID GUBBS. PIZZA NEVER FORGIVES AND NEVER FORGETS.


Ja du va ju glad i att sprida den tron efter jag adlat dig gång efter gång, värld efter värld :)

Du adla mig typ en gång, men okej sötnos.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp