Aces VS 1872

DeletedUser

Guest
Så era noobs. Nu drar vi fakta.

En stam bestående av spelare som är förvirrade är vad 1872 är. Helt plötsligt, efter alla krigsförklaringar och merge, så blev skola och jobb för mycket för ett par spelare. Ni kan inte skapa en tråd på externa där ni säger "come at us brah" och inte förvänta er att stammar gör det. Fd. TANK och nuvarande 1872 fick helt enkelt sin önskan uppfylld. Se det som en tidig julklapp från oss i Aces.

Att sedan ta steget och försöka rekrytera vår ledare var rätt pinsamt. Att bara försöka rekrytera våra spelare är pinsamt. 1872 är en stam bestående av noobs som kommer direkt från Habbo hotell. Byt era mynt och sluta klaga på er önskan blir uppfylld.

Så med andra ord... Aces är snälla. vi ger er vad ni vill ha.

Några frågor på det?
 

DeletedUser

Guest
Så era noobs. Nu drar vi fakta.

En stam bestående av spelare som är förvirrade är vad 1872 är. Helt plötsligt, efter alla krigsförklaringar och merge, så blev skola och jobb för mycket för ett par spelare. Ni kan inte skapa en tråd på externa där ni säger "come at us brah" och inte förvänta er att stammar gör det. Fd. TANK och nuvarande 1872 fick helt enkelt sin önskan uppfylld. Se det som en tidig julklapp från oss i Aces.

Att sedan ta steget och försöka rekrytera vår ledare var rätt pinsamt. Att bara försöka rekrytera våra spelare är pinsamt. 1872 är en stam bestående av noobs som kommer direkt från Habbo hotell. Byt era mynt och sluta klaga på er önskan blir uppfylld.

Så med andra ord... Aces är snälla. vi ger er vad ni vill ha.

Några frågor på det?

Vilket konto sitter du på?

Vad jag vet är du inte med i Aces men kan ha fel.
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
Ok, nice att vi har många som inte riktigt har koll helt och hållet här...

Finns det någon här som fattar vad skillnaden är mellan stamen 1872 och tank?? För det värkar inte som det, så jag ber dem som inte rinktigt har koll att sluta gissa. Och sen incidenten med att rekrytera från aces tror jag att 1872 vill skjuta ifrån sig då det var ett ensidigt beslut från rekryteraren.

Frågor från idioterna??
 

DeletedUser

Guest
Ok, nice att vi har många som inte riktigt har koll helt och hållet här...

Finns det någon här som fattar vad skillnaden är mellan stamen 1872 och tank?? För det värkar inte som det, så jag ber dem som inte rinktigt har koll att sluta gissa. Och sen incidenten med att rekrytera från aces tror jag att 1872 vill skjuta ifrån sig då det var ett ensidigt beslut från rekryteraren.

Frågor från idioterna??

Skillnaden är endast namnet, stammen har endast byt namn och inget annat. Det är fortfarande samma stam.

Någon som kan ge mig lite statistik? :)

Sida 1:
Stammar: Aces
Sida 2:
Stammar: 1872

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 3
Skillnad: 28

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 162,842
Sida 2: 16,128
Skillnad: 146,714

chart


1872 gjort 3 retakes endast dära deras 3 byar i statistik.
 

DeletedUser

Guest
Ok, nice att vi har många som inte riktigt har koll helt och hållet här...

Finns det någon här som fattar vad skillnaden är mellan stamen 1872 och tank?? För det värkar inte som det, så jag ber dem som inte rinktigt har koll att sluta gissa. Och sen incidenten med att rekrytera från aces tror jag att 1872 vill skjuta ifrån sig då det var ett ensidigt beslut från rekryteraren.

Frågor från idioterna??

Men... nu blev det tyvärr så att alla smutskastas för vad en person gjorde. Du, vid reparation av bil, skäller inte ut mekanikern om det uppstår ett fel. Utan du skäller ut receptionisten. Så är det.

Att TANK/1872 valde att ha detta ansiktet utåt är inte mitt problem :).
 

DeletedUser

Guest
Ok, nice att vi har många som inte riktigt har koll helt och hållet här...

Finns det någon här som fattar vad skillnaden är mellan stamen 1872 och tank?? För det värkar inte som det, så jag ber dem som inte rinktigt har koll att sluta gissa. Och sen incidenten med att rekrytera från aces tror jag att 1872 vill skjuta ifrån sig då det var ett ensidigt beslut från rekryteraren.

Frågor från idioterna??

Hur förklarar du då incidenten med att samma spelare försökte plantera in spioner och försöka luska ut information från Aces?

Svar från idioterna??
 

DeletedUser

Guest
Om en person tar ett ensidigt beslut så finns ju risken att även detta var ett beslut som han fattade på egen hand ;)
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Om en person tar ett ensidigt beslut så finns ju risken att även detta var ett beslut som han fattade på egen hand ;)

Ja då helt klart, men när personen sitter i ledningen får man ju undra vad han håller ju på med ;).

Nu tycker jag att vi lägger ner med pajkastningen och fortsätter kriga. Detta börjar bli en spännande värld :). God jakt lycka till alla därute!
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vad är det han ska förstå? Det som är ganska solklart är att Aces försöker ta åt sig äran i ett krig där andra har gjort grovjobbet innan de la sig i själva!
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är det han ska förstå? Det som är ganska solklart är att Aces försöker ta åt sig äran i ett krig där andra har gjort grovjobbet innan de la sig i själva!

Vart har vi tagit åt oss äran? Låtit andra göra grovjobbet? Sover du eller skatan? Kolla vår OB så ser du nog. Du är dubbelmoral. Nyss satt du och grät hos ACES och bara väntade på en inbjudan och nu smutskastar du de?

Herregud Tussen, lägg ner nu fan.Bete dig människa.
 

DeletedUser

Guest
haahah varför tog du bort / personens namn?


Hade du något där jag ansökt till någon stam eller?

För man får inte citera någon, då får man en varning.

Men krävs ju ingen geni för att räkna ut hur mycket gojja ni snackar nu ;)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vart har vi tagit åt oss äran? Låtit andra göra grovjobbet? Sover du eller skatan? Kolla vår OB så ser du nog. Du är dubbelmoral. Nyss satt du och grät hos ACES och bara väntade på en inbjudan och nu smutskastar du de?

Herregud Tussen, lägg ner nu fan.Bete dig människa.


Nu får du ursäkta men det är allmänt känt att barn har livlig fantasi! Och vem har suttit och väntat på en inbjudan?? Inte jag iallafall då det råtthålet aldrig har intresserat mig. Har lite högre krav/förväntningar på en stam än vad som erbjuds där.

Dessutom sa jag försöker ta åt sig äran med tanke på hur ofta/mycket ni sitter och klappar er på magen. Och att det fanns andra stammar som fick ta första smällen då ni förklarade krig mot dem ett tag efter att de gjort det mot övriga.

Sist men inte minst ryktas det att du behöver växa upp så du blir torr bakom öronen så slipper du lägga energi på saker som du ändå inte förstår.
 
Senast ändrad:

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Att sedan ta steget och försöka rekrytera vår ledare var rätt pinsamt. Att bara försöka rekrytera våra spelare är pinsamt. 1872 är en stam bestående av noobs som kommer direkt från Habbo hotell. Byt era mynt och sluta klaga på er önskan blir uppfylld.

Det här gjorde mig rätt förbannad, kommer gå lite off topic här men det får ni ta. Jag är själv en Aces spelare men du ska fan inte klaga på Habbo hotel!

back on topic, 1872 är en bra stam om man kollar merit mässigt "om min fakta stämmer på spelarna" men sammanhållningen och kommunikationen verkar vara ur usel och jag hoppas ni får ordning på den och inte låter oss i Aces avgöra världen såhär fort! Puss hej (inte orginal lakozz) <3
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Nu får du ursäkta men det är allmänt känt att barn har livlig fantasi! Och vem har suttit och väntat på en inbjudan?? Inte jag iallafall då det råtthålet aldrig har intresserat mig. Har lite högre krav/förväntningar på en stam än vad som erbjuds där.

Dessutom sa jag försöker ta åt sig äran med tanke på hur ofta/mycket ni sitter och klappar er på magen. Och att det fanns andra stammar som fick ta första smällen då ni förklarade krig mot dem ett tag efter att de gjort det mot övriga.

Sist men inte minst ryktas det att du behöver växa upp så du blir torr bakom öronen så slipper du lägga energi på saker som du ändå inte förstår.

Skulle aldrig valt dig ifall du var en pokemon
 
Topp