Off to farscape...

DeletedUser

Guest
Jag har varit delvis off från spelet men nu är det dax...
... har varit i tw sedan starten av v1, kört ett antal världar och krigat med många av er, garvat med flera.. definitivt..... Har valt att lägga allt vad tw är på hyllan, spel som team och fokusera på irl.

En dag kanske man dyker upp men jag vill FAN tacka alla goa spelare, vänner som fiender... har haft sjukt roligt här varje dag.... so, hakuna matata på er and take care!

PS!
Skulle kunna skriva en lista på er som blir enormt lång, men ni vet alla vem ni är <3

Avslutar med ett citat från filmen mitt nick kommer ifrån:
"I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.

God Jul på er och Gott Nytt År!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
När en historia slutar, börjar en annan :) Lycka till i Tw2?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Åh keyser.

Vilket tråkigt slut på året det blev nu. Ingen vidare julklapp till oss andra :((((((((((((((((
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Vi, alltså jag och alla mina alteregon. Ruscam, Vrål-åke, Tupp-rut, Fyllkajan, GynekologN, Skogul, m.fl. kommer sakna dig. Vi har haft många roliga och sjuka stunder på skypen :D

God jul och gott nytt år!
 

DeletedUser

Guest
Tnx folks.... kan nog inte räkna till hur många svordomar, asgarv och förtvivlade stunder jag haft här.... känns tungt.. men kanske får abstinens... och kommer tillbaka, fast då endast som spelare.... :D

-Jokern- - U never know ;)
Mr L0L - detsamma :)
Nicovichen - Sorry... men blir så ibland... kanske ses igen
ruscam - ja fan du och jag har nog tjatat på som fan, mestadels om skadade saker... <3
 

DeletedUser

Guest
Tror inte ens jag behöver säga hur mycket jag kommer sakna dig Keys. Min ständiga vapenbroder, mitt bollplank och min moraliska stöttepelare... Det går liksom inte att räkna de sjukt perversa, helt galna och hysteriskt roliga stunder vi har haft under åren. <3
 

DeletedUser

Guest
Tror inte ens jag behöver säga hur mycket jag kommer sakna dig Keys. Min ständiga vapenbroder, mitt bollplank och min moraliska stöttepelare... Det går liksom inte att räkna de sjukt perversa, helt galna och hysteriskt roliga stunder vi har haft under åren. <3

haha ja DOM kommer jag sakna mest av allt.... vi går way BACK...... <3
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer jag lättare undan bannpoints, radergummi o varningar nu när du lägger ner eller du har gett förmaningar till resterande i teamet?Om inte, lså blir det fullt ös med både drickande o inlägg. (drickandet blir det oavsett). ;)

Lycka till mannen o hoppas du får det gött.

Fan en sak till:"I'm really thirsty. I used to dehydrate as a kid. One time it got so bad my piss came out like snot. I'm not kidding, it was all thick and gooey." Remeber that? :cool:

Krux
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Ha det bra Keyser :)

Glöm för fan inte ta med din fantaflaska ;) varit kul i skype chatterna måste jag säga :p
 

DeletedUser

Guest
Lever ni alla eller har alla gamla stofiler gått och dött? hahahaha
 
Topp