Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det är många roliga här inne men det pågår ett stor krig på världen och "nollan" ser ut att kamma hem det hela
 

Random Hero

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är fem stammar mot två spelare och ni anklagar oss för att inte kunna köra man mot man?
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
HEhEhe;)) gu va det ryktas om gangbang men än såå länge har vi inte sätt Någe GanG-BanG:p

Det ryktas om att det slösar på tiden på denna lillaplutt värld där ironin skakar genom ekot på de HELA 5-8 spelare MAX härjar ikring;))

SVÅRT DÅ ATT GANGA BÄNG:p
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
HEhEhe;)) gu va det ryktas om gangbang men än såå länge har vi inte sätt Någe GanG-BanG:p

Det ryktas om att det slösar på tiden på denna lillaplutt värld där ironin skakar genom ekot på de HELA 5-8 spelare MAX härjar ikring;))

SVÅRT DÅ ATT GANGA BÄNG:p

HAhaha! Ännu en gangbangare som vill försöka styra blicken åt annat håll. Varför inte bara erkänna att ni tog till det tråkigaste kortet i TW-leken?

Är det 5-8 spelare som går på 2 spelare är det fortfarande en gangbang :p
 

DeletedUser

Guest
Folket älskar mig och jag älskar folket men att säga er stam är två spelare är vilseldande då stammarna här på världen..

För det första tycker jag världen har varit för .se aktig ingen vill krig på den här världen, för det andra ingen har tid o spela. Men alla ska ändå spela på världen. Vad r det för konstigheter?

roligaste ryktet på världen är 790 snabbmats kunder som passerar citys snabbmats ställen/dygn
 

DeletedUser

Guest
HAhaha! Ännu en gangbangare som vill försöka styra blicken åt annat håll. Varför inte bara erkänna att ni tog till det tråkigaste kortet i TW-leken?

Är det 5-8 spelare som går på 2 spelare är det fortfarande en gangbang :p

Nä ja tror det är så att det är en liten värld med bara 7-8 spelare som är lite mer aktiva än övriga
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Roligt att ni är aktiva. Men tänk på att personligt påhopp inte är tillåtet. Håll er till reglerna tack.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Eller det dök upp några fler spelare nu:) uppe i ca 10-12 spelare nu som spelar och nu har Rank 1 stammen skrapat ihop sina allis för att då GANG mig/Oss hehe:p U Welcome.....;)
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Eller det dök upp några fler spelare nu:) uppe i ca 10-12 spelare nu som spelar och nu har Rank 1 stammen skrapat ihop sina allis för att då GANG mig/Oss hehe:p U Welcome.....;)

Hahaha! Nyss sa ni att det inte gick att göra gangbang på denna värld för det var för få aktiva och att 8-9 spelare mot två inte var någon gangbang. Det är ungefär samma ratio ni nu har. Konstigt hur ni helt plötsligt tycker det är gang..... suck
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha! Nyss sa ni att det inte gick att göra gangbang på denna värld för det var för få aktiva och att 8-9 spelare mot två inte var någon gangbang. Det är ungefär samma ratio ni nu har. Konstigt hur ni helt plötsligt tycker det är gang..... suck

Nej det förekommer inga gangs, jag var ironisk mot dig fattar du väl, det händer inte ett skit på världen, inte ännu lite rolig får man vara utan massa jafla grodor tebax... Nä gu va tråkiga ni är:( tack o gonat...
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Nej det förekommer inga gangs, jag var ironisk mot dig fattar du väl, det händer inte ett skit på världen, inte ännu lite rolig får man vara utan massa jafla grodor tebax... Nä gu va tråkiga ni är:( tack o gonat...

Jag bada åkte kanske tw. Krig om ni bara gnälla. Många tråkiga ni. Klagar inget hända, när hända ni oxå klaga. Ni fega vi fega tillbaka och ni lipa småbarn.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Jag bada åkte kanske tw. Krig om ni bara gnälla. Många tråkiga ni. Klagar inget hända, när hända ni oxå klaga. Ni fega vi fega tillbaka och ni lipa småbarn.


va fan snackar du om din lilla NOOB, ochdär fick du l den komentaren du vill att jag ska kläcka o där fick du den, håll kaft föer FAN...... nu räcker det;P
 

DeletedUser

Guest
vet inte om det var ett gang om det var en spelare som satt kö på två konton som sa att du får göra vad du vill så länge du anfaller de två.

jag gjorde bara vad jag blev tillsagd o göra, sen grinar ni om gangman sh*t, ni klagar och gnäller hela tiden när era lösrykta hundar springer vilse i min trädgård och aldrig kommer tillbaka.

det är ingen lek att kriga mot er, det är en lättsam syssla, har bar alogga in 3 gånger idag och lånat ut trupperna till ruscan för hen ville så gärna låna dom idag av mig, så jag gjorde bara vad hen ville och lånade ut dom.

Men sen kommer ni o gnäller när ni går vilse i min trädgård, som om jag skulle behöva skylta med var kärleksdungen är...
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
vet inte om det var ett gang om det var en spelare som satt kö på två konton som sa att du får göra vad du vill så länge du anfaller de två.

jag gjorde bara vad jag blev tillsagd o göra, sen grinar ni om gangman sh*t, ni klagar och gnäller hela tiden när era lösrykta hundar springer vilse i min trädgård och aldrig kommer tillbaka.

det är ingen lek att kriga mot er, det är en lättsam syssla, har bar alogga in 3 gånger idag och lånat ut trupperna till ruscan för hen ville så gärna låna dom idag av mig, så jag gjorde bara vad hen ville och lånade ut dom.

Men sen kommer ni o gnäller när ni går vilse i min trädgård, som om jag skulle behöva skylta med var kärleksdungen är...

Ni gnällspikarna och grinollarna vara. Vi konstaterade ni nyttjade er fegmetoder utan gnäll.

Do snackat skit PM lipat om sluta, ändå kvar.

Det sjuka är att du tydligen inte ens är fjorton men beter dig som en. Ofattbart.
 
Topp