Respekterade Stammar

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har spelat med många ifrån Tank och många ifrån HEX.
Båda där är erfarna och vissa är väldigt schyssta!

Har även märkt att många i KOMPIS är grymma spelare, som jag tror har stor chans :)

KG kommer nog inte gå långt, dock har dem en bra spelare, The G0dLikes, men han kommer inte komma långt om han inte byter stam :3

Jag tror självklart på; Tank, HEX och KOMPIS.

//
T
 

DeletedUser

Guest
Kmpis cus of nico <3
Å naturligvis den stam jag själv spelar i eller ja jag respekterar egentligen inga stammar bara spelare
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
KOMPIS -

Finns många bra spelare där och har sammarbetet komma hur långt som helst och även vinna.. sen spelare som hatar mig går inte va vän med alla iaf, nico är en spelare som är ibland konstig men en trevlig de inte många som lärt känna honom inget man ångrar sig efter faktiskt haha.. sen lakozz samma sak där med.. och ja vet inte varför gabbe hatar mig, då jag har inte gjort mot honom meeen skitsamma de lixom ett spel så de kan hata hur mkt de vill över ett spel. resten av spelarna är toppen och trevliga intreesant ser de ut hur de kommer utvecklas
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
KOMPIS -

Finns många bra spelare här och har sammarbetet komma hur långt som helst och även vinna.. sen spelare som hatar mig går inte va vän med alla iaf, nico är en spelare som är ibland konstig men en trevlig de inte många som lärt känna honom inget man ångrar sig efter faktiskt haha.. sen lakozz samma sak där med.. och ja vet inte varför gabbe hatar mig, då jag har inte gjort mot honom meeen skitsamma de lixom ett spel så de kan hata hur mkt de vill över ett spel. resten av spelarna är toppen och trevliga intreesant ser de ut hur de kommer utveckla

tyst azad...
 
Topp