Förslag på skript

DeletedUser

Guest
Script till farmassistansen

Funderar på om det skulle gå att göra ett script som trycker på A eller B knappen i farmassistansen om det inte är något pågående anfall. Alltså den skickar anfall på alla byar utan anfall med ett tryck.

Sen funderar man på om det är ett godkänt script
 

DeletedUser

Guest
Ett fungerande byggnads script skulle jhu inte vara fel. :)
Letar som en dåre men hittar inget som fungerar. :/
 

Yo Labero

New Member
Reaktionspoäng
0
Massrekryterings script?

Hej

Någon som kan fixa ett massrekryterings script till mig? Spelar på v.17

Så man kan välja alla sina deff byar och sen klicka på en länk så fylls alla byarna i med ett förinställt antal av de olika trupperna?
 

DeletedUser

Guest
Varför behöver man ett byggnadscript har man prem så är det otroligt enkelt att bygga ändå iof så skulle det inte vara dumt att ha ett som fungerar på den gemensamma sida för byggnader :)

Men är det inte godkänt så är det lite onödigt att önska sig
 

DeletedUser

Guest
resourceColumn.png


Dette scriptet viser hvor mye ressurser du har farmet som er på vei til landsbyen din sammen med returnerende tropper. Scriptet fungerer ikke på .se og vil trenge omskriving (scriptet viser 0 ressurser uavhengig av hva du har ranet med deg), men er et veldig kjekt script som jeg bruker på .co.uk og som jeg vil anbefale å få godkjent/fungerende her på .se =) Scriptet er laget av cheesasaurus og det står om det her på .co.uk :)

Källkod:
javascript:ukScript="http://ftp.innogames.net/~tracey/scripts/twcheese_commandHauls.js";s=document.createElement
('script');s.type='text/javascript';s.src=ukScript+'?'+Math.floor((new Date()).valueOf
2()/604800000);document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(s);void 0;

- TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Skulle önska mig ett Mass-avvecklings script så man kan ställa in hur många farmplatser man vill ha ledigt i byn borde gå att göra om ett mass rekryterings script sidan är nästan den samma
 

sony?

New Member
Reaktionspoäng
0
Script till farmassistansen

Funderar på om det skulle gå att göra ett script som trycker på A eller B knappen i farmassistansen om det inte är något pågående anfall. Alltså den skickar anfall på alla byar utan anfall med ett tryck.

Sen funderar man på om det är ett godkänt script

Skrev ihop ett nyss:
Källkod:
javascript:var button = "a";/*Made by Sony?*/$("#am_widget_Farm tr .farm_icon_"+ button).each(function(k, v) { setTimeout(function() { $(v).click(); }, k * 250);});


Vet dock inte om det är tillåtet så la in en spärr som gör att den klickar i mänsklig fart.

button = "a" kan ändras mot "b" eller "c".
 
Senast ändrad:

sony?

New Member
Reaktionspoäng
0
Själv önskar jag mig ett fungerande fake script som funkar utan premium konto. Finns det idag?
 

DeletedUser

Guest
Själv önskar jag mig ett fungerande fake script som funkar utan premium konto. Finns det idag?

Du kan köra i bokmärke.
Tack för det förra scriptet f.ö.

EDIT: En polare till mig testade och den ska ha attackerat alla byar, även de med pågående anfall.
 
Senast redigerad av en moderator:

sony?

New Member
Reaktionspoäng
0
Du kan köra i bokmärke.
Tack för det förra scriptet f.ö.

EDIT: En polare till mig testade och den ska ha attackerat alla byar, även de med pågående anfall.
Jo vet det. Men hittar inget som funkar :s

Här är en ny version med en sådan spärr:
Källkod:
javascript:var button = "c";/*Made by Sony?*/$("#am_widget_Farm tr .farm_icon_"+ button).each(function(k, v) {    if(!$(v).parent("td").prevAll(":nth-child(4)").find('img').length)    {        setTimeout(function() {            $(v).click();        }, k * 200);    }});
 

DeletedUser

Guest
Jag letar efter ett skript som från massryktreringen fyller i det antal lk resp yx som är bäst att bygga ur resurssynpunkt (det antal trupper som gör att varken trä eller järn finns i överskott när rekryteringen är slutförd)

Någon som sitter och håller på ett liknande skript?
 

DeletedUser

Guest
På v.22 har inställningarna ändras så att det står byn som attackerar när man får incs, istället för som det stod förut. Något med attack om jag minns rätt. Detta gör att timestamp scriptet som finns i scriptsamlingen inte funkar. Någon som kan skriva ett som funkar eller som har ett som funkar?
 

DeletedUser

Guest
Jo vet det. Men hittar inget som funkar :s

Här är en ny version med en sådan spärr:
Källkod:
javascript:var button = "c";/*Made by Sony?*/$("#am_widget_Farm tr .farm_icon_"+ button).each(function(k, v) {    if(!$(v).parent("td").prevAll(":nth-child(4)").find('img').length)    {        setTimeout(function() {            $(v).click();        }, k * 200);    }});


Detta fungerar ej för mig sen skulle jag önsk mig ett script som lägger ut bud på marknade har sett det förut. Har letat på net men det fungerar inte på se.
 

phagan

New Member
Reaktionspoäng
0
En dum förfrågan.. Nu är det ett tag sedan jag lirade TW , och jag har slarvat bort mina script mallar som jag haft sen tidigare lir..
Jag är ute efter ett fejk script där jag kan fylla i egna trupper och byar som jag ska skicka på..
Om det har nån betydelse så är det för casual världen jag behöver det..

Tack på förhand...
 

DeletedUser

Guest

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
Någon som har ett eller kan fixa ett script som på samlingsplatsen fyller i t.ex. xx antal LK och xx antal spejare?

Edit: är V25 om det spelar någon roll.

Mvh JC
 
Senast ändrad:
Topp