Diskussioner och frågor om inställningar HP 13!

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
F*N vad bra att alla dessa 3 inställningarna endast hade FA, PK och KH som Premfunktioner!

Detta tycker jag ni borde ha på vanliga världar också.
 

GrisSlaktaren

Member
Reaktionspoäng
0
Som föregående talare påpekar var detta väldigt bra. Hoppas på att se preminställningar som dessa på v.26

//GS
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr är det lite olika regler som gäller för HP och speedservrarna kontra vanliga servrar - vi får lov att köra de första utan de extra premfunktionerna, men inte vanliga servrar.

Men lite kul var det att ni noterade det, jag pekade inte ut det specifikt för jag var nyfiken på om ni var vakna :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Tycker om allt förutom Vapenbröder, det ska vara 4 i hastighet ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker om allt förutom Vapenbröder, det ska vara 4 i hastighet ;)

Orsaken till att hastigheten är lägre på det alternativet är att de övriga inställningarna kommer göra spelet lite svårare, du är helt hänvisad till att din stam fungerar på ett vettigt sätt. Det kommer inte gå att internadla, och övergivna barbs kommer demoleras till 3000 poäng, så valet av stam kommer nog bli avgörande mer än själva hastigheten.
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det mesta lät bra, snabba ryck kan vara både bra och dåligt.
Det kommer troligen bli en hög kött mellan de erfarna spelarna som vill ha ut varandra om de inte är i samma stam och det kan ju både vara bra och dålig:)
Sen är det även alltid roligt med dubbelt upp :)
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt bra settings på Snabba Ryck, som också ser ut att gå mot en seger i omröstningen! Man blir ju riktigt sugen på att starta upp på HP13, men ska försöka hålla mig borta från denna tidskrävande server :cool:
 

DeletedUser

Guest
Riktigt bra settings på Snabba Ryck, som också ser ut att gå mot en seger i omröstningen! Man blir ju riktigt sugen på att starta upp på HP13, men ska försöka hålla mig borta från denna tidskrävande server :cool:

Kom igen starta ! :)

Kommer bli roligt, kanske vi får kriga med varandra istället för mot varandra denna gång ? :)
 

Sgt. Elite

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att spelare från gangbangs leka har samlat ihop sig för att starta på hp13 och försöka vinna igen. :)
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Kom igen starta ! :)

Kommer bli roligt, kanske vi får kriga med varandra istället för mot varandra denna gång ? :)

Är sugen, men ytterst tveksam. Vi får se när det närmar sig. :)

Vore dock väldigt kul att lira med varandra och inte mot nästa värld vi spelar samtidigt på!
 

DeletedUser

Guest
Skulle startdatum inte vara satt i förrgår?

Det har jag inte hört något om så det tror jag inte. Däremot kan jag säga att det kommer inte dröja länge, servern är raderad och snart konfigurerad enligt inställningarna för Snabba ryck alternativet. Dock lär det inte bli på måndag, det får finnas ett par dagars marginal så info hinner gå ut till alla, via alla kanaler så det inte blir samma miss som med runda 12.
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Det har jag inte hört något om så det tror jag inte. Däremot kan jag säga att det kommer inte dröja länge, servern är raderad och snart konfigurerad enligt inställningarna för Snabba ryck alternativet. Dock lär det inte bli på måndag, det får finnas ett par dagars marginal så info hinner gå ut till alla, via alla kanaler så det inte blir samma miss som med runda 12.

Skönt och höra!
 

DeletedUser

Guest
Inte för att vara negativ, men är antagligen bästa inställningarna i .ses historia
 
Topp