Det ryktas...

coolis

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att det ser ut som att smash kommer vinna, eller ligger det en oväntad offensiv och väntar ifrån mumintrollen...

only time will tell
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det står 29 - 14 till oss i Smash :)

Ryktas vidare att Serious vaknat till liv och att jag har adelsink.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag hoppas Smash vinner!
Ryktas vidare att jag kommet fortsätta fejka :) tills Smash tagit alla :) byar.
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är trist att KillerBird plockar en jäkla massa barbarer... Menmen finns ju inga regler mot det så det är väl bara att acceptera. :)

Ryktas också att vi på Are you Serious? ser fram emot ett roligt krig och önskar alla i Smash lycka till!
 

coolis

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att jag vill veta var Are you Serious? varit när ghio förlorat massa byar dessa 2 dagarna, några kommentarer zette?
 

Jcdt

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att jag vill veta var Are you Serious? varit när ghio förlorat massa byar dessa 2 dagarna, några kommentarer zette?

Ryktas att smash's stolthet i att adla upp ghio1-kontot bara är ett luftslott - då merparten av det kontot övergav .sv för snart en vecka sedan. Men ni i smash adlar iaf snabbt, det ger jag er! =)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att nattens händelser gjort att Smash förlorat ledningen med hela EN by...hur ska de nånsin klara komma ikapp mumins försprång? :p
 

Jcdt

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas även att glappet mellan mumintrollen och barbaradlarna bara blir större och större. Vad händer smash? :sneaky:
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras, jag har inga åsikter då jag inte spelar på HP:n längre. Har inte spelat på 10 dagar (ja, jag vet att jag skrev ett rykte för några dagar sedan, men jag var inte aktiv på HPn då).

Då både jag och Bomanboii hade förhinder från HP:n så solospelade Jcdt måååånga dagar. Hans internet kraschade och han har spelat från mobilen de senaste dagarna, enligt den info han har gett mig! Så det ni kan skryta om är att ni har tagit ner en kille som har solo-spelat från mobilen. Starkt jobbat! :)

Mvh,
Z
 

DeletedUser

Guest
Dementeras, jag har inga åsikter då jag inte spelar på HP:n längre. Har inte spelat på 10 dagar (ja, jag vet att jag skrev ett rykte för några dagar sedan, men jag var inte aktiv på HPn då).

Då både jag och Bomanboii hade förhinder från HP:n så solospelade Jcdt måååånga dagar. Hans internet kraschade och han har spelat från mobilen de senaste dagarna, enligt den info han har gett mig! Så det ni kan skryta om är att ni har tagit ner en kille som har solo-spelat från mobilen. Starkt jobbat! :)

Mvh,
Z


Tror inte ett öre på det du säger.

Ni behöver inte bortförklara er. Dåliga förlorare är vad ni är om ni ska hålla på med bortförklaringar, ta istället hand och säg att smash är bra krigare och helt enkelt bättre än er denna gång.
 

DeletedUser

Guest
Dementeras, jag har inga åsikter då jag inte spelar på HP:n längre. Har inte spelat på 10 dagar (ja, jag vet att jag skrev ett rykte för några dagar sedan, men jag var inte aktiv på HPn då).

Då både jag och Bomanboii hade förhinder från HP:n så solospelade Jcdt måååånga dagar. Hans internet kraschade och han har spelat från mobilen de senaste dagarna, enligt den info han har gett mig! Så det ni kan skryta om är att ni har tagit ner en kille som har solo-spelat från mobilen. Starkt jobbat! :)

Mvh,
Z

Ryktas att ni inte ska bortförklara er nu, det är ungefär som att säga så här: Ni tog 16 byar av mig under natten när INGEN spelade. Bra jobbat :) Att man inte alltid kan spela är ingen ursäkt för inaktivitet i detta fall, om ett rank 1 konto behöver en co FÅR rank 1 kontot en ny co på 10 min om man inte är allt för kräsen.

Precis som med ghio, vi tog ner ett afk konto på ett par dygn men vi tog i alla fall ner ett konto på 2 dygn, sedan om han var afk får ni skylla er själva att han var kvar i stammen.

Kan passa på att besvara en annan post här på forumet. Jag citerar: Beardyman 25.10.13, 07.02: hur ska de nånsin klara komma ikapp mumins försprång?

Så fort barbadlarna lämnat barbsen och börjat adla av värde, då kommer vi förbi :)


Nu vet jag inte hur denna post kommer se ut då jag skrivit i omgångar, men jag hoppas det ser någorlunda snyggt ut :p

Tackar för mig // Oskar
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, kalla oss dåliga förlorare om ni vill. Att jag inte har kunnat lira beror på att jag har haft tentaperiod och hur mycket plugg som helst. Bomanboii har också varit upptagen. Att jcdt har spelat själv är fakta. Fråga vem ni vill som har koll på vårt konto. :)

Svar till Ice Climbers:

Jag har aldrig sagt att in Jcdt kan spela på nätterna?

Vi valde att inte plocka in någon mer co, då kontot är "vårt" och vi vill hålla det så.

Generella tankar:

Känns som att ni anser att jag är en slags douche som bara hittar på och är allmänt dryg. Det får ni gärna anse om ni vill. Vad ni ska veta är att mitt mål är aldrig att någon ska ogilla mig. Snarare tvärt om.

Jag har aldrig sagt att ni inte ska ha cred för det ni har gjort. Ice Climbers snipade en jäkla massa tåg vilket ställde till det och KillerBird gjorde en taktisk triumf genom att barbar-adla. Ni har helt klart gjort många bra saker i Smash, men adlandet av AYS-kontot är inte värt så mycket cred enligt mig, men som Ice var inne på att adla ett konto är att adla ett konto. Det syns inte i statsen huruvida aktivt kontot var.

God natt och god jaktlycka på slagfälten!
 

Jcdt

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan bara säga att det zette stämmer och jag håller med om att smash är värda vinnare denna gång. Men måste poängtera att ni skulle fått bättre motstånd om det inte vore för en viss Miss.Simone som tydligen tog ner min uppkoppling i 15h. ;)

Sen för att retas kan jag säga att ni inte hade en chans så länge vi var online på AYS haha ;) Kunde ju ta ner elwaffel, ice och till slut sabel relativt enkelt. (Reservation på Sabel då det var samma natt som vi gav upp).

Sen så var det ju inte riktigt heller 1v1, ni tillkallade ju andra stammar från höger och vänster för att strida för er sak. Men men.
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säga att det zette stämmer och jag håller med om att smash är värda vinnare denna gång. Men måste poängtera att ni skulle fått bättre motstånd om det inte vore för en viss Miss.Simone som tydligen tog ner min uppkoppling i 15h. ;)

Sen för att retas kan jag säga att ni inte hade en chans så länge vi var online på AYS haha ;) Kunde ju ta ner elwaffel, ice och till slut sabel relativt enkelt. (Reservation på Sabel då det var samma natt som vi gav upp).

Sen så var det ju inte riktigt heller 1v1, ni tillkallade ju andra stammar från höger och vänster för att strida för er sak. Men men.

Stämmer till mestadels, dock med andra stammar sökte de upp oss och att dem ville hjälpa till tackar man inte nej till :)
Sen tog ni inte ner oss helt heller och än har vi inte gett upp :) Inte heller har vi varit chanslösa när AYS varit inne då ni försökt snipa ett antal gånger o failat =)

Men bra spelat, jag såg er som favoriter och lycka till i framtiden :)
 
Topp