Topp 10 stammar

DeletedUser

Guest
Update!


1 Mys
2 SNOOKI
3 #TT
4 Exc
5 KFR
6 LOTR
7 FEED
8 JEDI
9 -EG-
10 T.O.H
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
1: Mys - Ligger rank 1 men förtjänar dem verkligen det? Mestadels gråadling i denna stam.
2: SNOOKI - Ligger bra till i K54/K55, frågan är varför ni inte slår till mot Exc i K55? kan det röra sig om en allians/iap mellan dessa två?
3: #TT - En av de bättre stammarna som inom en kort framtid kommer ha kontrollen över K45 så snart de har slagit ut FEED, vilket de har börjat med om man kollar OB-A och senaste erövringar.
4: Exc - Har spelat med er på v9 och vet att ni kommer ligga kvar här förmodligen till endgame om inget oförutsägbart sker, jag hoppas dock på att få se lite köttning i K55 mot SNOOKI.
5: KFR - Ligger 3:a i K45 och 4:a i OB-A, ser lovande ut. (förstår dock inte vitsen med Kissie, precis som att hon skulle se det?)
6: LOTR - 1:a i K44 och en helt okej OB-A, tror dock inte på er.
7: FEED - Ser bra ut, 1:a i OB-A, har börjat tappa byar till #TT. Krigar dock på bra.
8: JEDI - Verkar hålla sig neutrala mellan #TT och FEED, men förr eller senare så kommer ni behöva lägga er i då de befinner sig på er spelplan.
9: -EG- - Tappat byar till SNOOKI och adlar i princip bara gråa byar, men ni kanske kör en
"Mys", nej jag tror inte på er heller.
10: T.O.H - Gråadling även i denna stam, håller inte i längden.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 Mys - Internadling och adlar gråbyar. Säger väl allt?
2 SNOOKI - Växer sakta men säkert i bakgrunden medans alla andra krigar.
3 #TT - Våra kära grannar, har en bra framtid framför sig. Hoppas att dom vinner i kriget emot FEED.
4 Exc - Vet inget om er :/
5 KFR - Gretas! <3
6 LOTR - Samma som Exc
7 FEED - Våra grannar som förhoppningsvis blir adlade snart <3
8 JEDI - Varit i top 20 i OB total sedan stammen startades, börjat växa i poäng men vi har därmed tappat i OB. Helt ok adlingar har skett, enbart 2 st gråbyar.
9 -EG- - Fint namn, enda jag kan säga om er :eek:
10 T.O.H - Vet inte ett smack om er.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 Mys - Men ni suger fan skit mycket era interadlare noobs.
2 SNOOKI - min stam köttar på bra och gör det bra.
3 #TT - här har vi en stam som är lika bra som snooki spelarna är riktig bra där alla utom helga,helga du är en kärring så ja jag tycker du är sämst.
4 Exc - Verkar ha en bra sammarbete! kan komma långt :)
5 KFR - tyst stam det gillar jag.
6 LOTR - tror inte tyvvär på er..
7 FEED - finns några bra spelare här men tyvvär tar TT er ut..
8 JEDI - hahah att ha thooht som ledare är undergången man vill inte ha en snorunge som honom som ledare LYCKA TILL! de lär behövas. ni allihopa suger där ändå.
9 -EG- - faller..
10 T.O.H - faller..
 

DeletedUser

Guest
Okej gott folk. Nu är det listor som ska vara i den här tråden, inget annat. Kan dessutom påpeka att vissa av er bör se till att antingen skaffa ett trevligare ordförråd, eller en lite trevligare attityd - man behöver verkligen inte bli direkt otrevlig bara för man inte är bästa kompis med någon. Har man bara otrevligheter att tillföra, går det alldeles utmärkt att låta bli helt.
 

DeletedUser

Guest
Update!

1 Mys - Svårt o se det håller i längden, luktar merge längre fram eller splittring, många unga starter egon med.
2 SNOOKI - Lär hänga kvar ett bra tag.
3 #TT Lite samma problematik som mys, de är få men jag tycks utläsa mer mid game skärpa en hos mys.
4 Exc - Adlar lite konstigt, tror de kommer tappa. Kan dock överraska.
5 KFR - Intressant stam, tror de kan klättra om de sköter diplomatin rätt.
6 LOTR - Fortsätter falla, sjunker under topp 10 ganska snart.
7 SVULLO - Ser starka ut men kommer knappast klättra högre på egen hand.
8 F M - Veckans raket, köttar hyfsat men inte tillräckligt i mina ögon.
9 JEDI - Osäker på dessa, är det samma som v11 är det barbaradlare av rang.
10 T.O.H - Guppar upp o ner och utanför av topp 1o, snart har de guppat ur helt.
 
Senast redigerad av en moderator:

HeTsA

New Member
Reaktionspoäng
0
Update!

1 Mys Svårt o se det håller i längden, luktar merge längre fram eller splittring, många unga starter egon med.
2 SNOOKI Lär hänga kvar ett bra tag.
3 #TT Lite samma problematik som mys, de är få men jag tycks utläsa mer mid game skärpa en hos mys.
4 Exc Adlar lite konstigt, tror de kommer tappa. Kan dock överraska.
5 KFR Intressant stam, tror de kan klättra om de sköter diplomatin rätt.
6 LOTR Fortsätter falla, sjunker under topp 10 ganska snart.
7 SVULLO Ser starka ut men kommer knappast klättra högre på egen hand.
8 F M Veckans raket, köttar hyfsat men inte tillräckligt i mina ögon.
9 JEDI Osäker på dessa, är det samma som v11 är det barbaradlare av rang.
10 T.O.H Guppar upp o ner och utanför av topp 1o, snart har de guppat ur helt.

"7 SVULLO Ser starka ut men kommer knappast klättra högre på egen hand." Definera.
 

DeletedUser

Guest
"7 SVULLO Ser starka ut men kommer knappast klättra högre på egen hand." Definera.

Inte så svårt, 8 spelare lite oba för för sin storlek, även om det är bra på 8 spelare. Dock håller det inte i längden, dom kommer inte högre som stammen SVULLOser ut i dag, utan måste recruita eller merga för o ta nästa steg.

Alternativt gangbanga med andra stammar.

De där har jag nu utvecklat på egen hand :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Inte så svårt, 8 spelare lite oba för för sin storlek, även om det är bra på 8 spelare. Dock håller det inte i längden, dom kommer inte högre som stammen SVULLOser ut i dag, utan måste recruita eller merga för o ta nästa steg.

Alternativt gangbanga med andra stammar.

De där har jag nu utvecklat på egen hand :)

Svullo tar utan några som helst problem topp 5 utan att rekrytera, antagligen högre
 

DeletedUser

Guest
1 SNOOKI - En del bra lirare kommer nog ligga Topp5 ett tag.
2 Mys - På väg rakt ner i källaren. Me like!
3 #TT - Starkare nu när skräpet flytt till Svullo. Stannar på Topp5 länge.
4 Exc - Stammen med TW:s bästa lirare Irebel. Go Go Go!
5 KFR - Luktar Fail lång väg.
6 SVULLO - Nej dessa tror jag inte kommer överleva.
7 ATH - Urk! Mår illa bara av tanken på denna massrecruit familj. Hoppas alla spelare med lite kunnande om TW skickar dessa till rimmen.
8 LOTR - Nej, Familjekoncept med för få bra spelare.
9 F M - Var kom dom ifrån? Vet inget om er men en stark vecka har ni i alla fall. En Outsider kanske?
10 JEDI - Namnet säger egentligen det mesta. Shooo go away...
 
Topp