Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att ja faila med titeln på tråden :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att du är snabb du;) Tänkte ju precis skapa tråden själv:thinking:

Låt ryktena flöda!
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att övertalningsförsöken att starta på v24 haglar...kanske man skulle titta in och vinna världen lite...bara för att jag kan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta kommer bli den segaste världen någonsin
 

DeletedUser

Guest
Denna värld kommer bli seg men rolig...

...ryktas det:)
 

DeletedUser

Guest
Några stammar vars namn man känner igen är.
FEED
Mys
SNOOKI
(EC)
SB
+ Några ental i andra stammar tog bara de stora stammarna.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är en lömsk kanin!;)



Ryktas att jag undrar vafan du ska göra om ormen anfaller dig?

Ryktas också att kaniner kan vara läskiga har en själv den brukar springa mot mig ibland o kommer på signal när vi fick han så bet han alltid oss för vi var nya han brukar lägga sig på magen och bara chilla sen brukar han stå o kolla min kompis "Hah hjälp vem är det" min kanin. låter han springa fritt han har rymt ett par gånger ur huset man han flyr aldrig är alltid kvar någonstans alltid lika kul o jaga honom lol en gång satt han o kolla på mig från ett fönster när jag var ute. han brukar äta på papper ibland o han äter det mesta popcorn bröd riskaka chips osv. Kaniner kan vara slugga
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att farmningen kommer bli väldigt svår imorgon ;)

Ryktas vidare att man ser ganska många intressanta namn på preregget. Kan nog blir mer intressant än vad ja trodde först, såvida inte alla ragequittar D:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar vafan du ska göra om ormen anfaller dig?

Ryktas också att kaniner kan vara läskiga har en själv den brukar springa mot mig ibland o kommer på signal när vi fick han så bet han alltid oss för vi var nya han brukar lägga sig på magen och bara chilla sen brukar han stå o kolla min kompis "Hah hjälp vem är det" min kanin. låter han springa fritt han har rymt ett par gånger ur huset man han flyr aldrig är alltid kvar någonstans alltid lika kul o jaga honom lol en gång satt han o kolla på mig från ett fönster när jag var ute. han brukar äta på papper ibland o han äter det mesta popcorn bröd riskaka chips osv. Kaniner kan vara slugga

Ryktas att jag också har haft kaniner och därför vet jag att dom
Är lömska.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att till skillnad från alla andra världar så kommer den som reducerar mest att rycka ifrån resterande spelare.. Ryktas vidare att "pappa betalar" för de nämnda. Låt pengarna flöda.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte ska spela på v24 pga av olika själ.
Ryktas också att jag lägger ner TW. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en gammal spelare från V.1 och 5 ska testa sig på det hela igen.
 
Topp