TF vs Tyrant & Ticket

DeletedUser

Guest
Här kan ni snacka lite skit om detta istället för att kladda ner ryktas tråden :)

Detta gäller då alltså kriget nere i syd där TF krigar mot Tyrant och Ticket för dem som inte visste.

Sida 1:
Stammar: TF
Sida 2:
Stammar: Tyrant, TICKET

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 35
Skillnad: 28

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 4
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 60,974
Sida 2: 181,911
Skillnad: 120,937

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,439
Sida 2: 32,905
Skillnad: 14,466

chart
 

DeletedUser

Guest
Här kan ni snacka lite skit om detta istället för att kladda ner ryktas tråden :)

Detta gäller då alltså kriget nere i syd där TF krigar mot Tyrant och Ticket för dem som inte visste.

Sida 1:
Stammar: TF
Sida 2:
Stammar: Tyrant, TICKET

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 35
Skillnad: 28

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 4
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 60,974
Sida 2: 181,911
Skillnad: 120,937

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,439
Sida 2: 32,905
Skillnad: 14,466

chart

Det är ej så mycket aktivitet i Tyrant jusst nu även om 8/10 i tipp har skickat haha, annars hade det sett annorlunda ut, allt jag säger, måste ju säga sanningen. Ett helt aktivt tyrant har du verkligen inte emot dig, ej heller mycket ticket, kanske dom ökat i ticket nu det vet jag ej men dom flesta är väldigt oaktiva jusst nu.
Men hoppas det blir bättre framöver.
Dom 2 byarna du tagit har varit från ett inaktivt konto som nu har aktiv kö.
Jag skriver till dig ingame istället så kan vi diskutera där ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Vad spelar det för roll? NI som startade kriget eller hur? byar är byar de ju verkligen smart gå runt och säga hur inaktiv din stam är!

så gnäll inte så mycket..
 

DeletedUser

Guest
Vad spelar det för roll? NI som startade kriget eller hur? byar är byar de ju verkligen smart gå runt och säga hur inaktiv din stam är!

så gnäll inte så mycket..

Jag gnäller inte, vill alltid sanningen ska komma fram bara.
nej vi startade inte kriget, Det gjorde Limpank, Efter att tror det var endast jag som skickat på han så startade han det mot oss.
Kallade en del backstabb o gangbangers osv, så hackade flera på efter det.
Eller hur limpank, endast jag anföll dig sen startade du krig mot oss!
Du trodde vi skulle gangbanga dig eller du ville? verkade ju så.
Ja många av oss är inaktiva i detta "kriget", kanske inte är så smart att skriva alla gånger, men kanske inte gäller denna, verkar inte hända nåt iaf..
Diskuterar inte mer här nu och råder vissa att om man inte är tillräckligt insatt i något är det lika bra att inte heller yttra sig.

Allians Tyrant
TICKET
Motståndare Tjäders Fanclub
Titel The one and the only
Start den 18.08. kl 15:30:13
Slut ---
Varaktighet 3 dagar 1:55:40
Forumtråd
Förklaring Ni börja -.-


Var jag som skickade på han ej "vi" ;)
Om man inte vill ha "gnäll" så kom då inte med osanningar så slipper ni "gnäll" eller kanske obekvämt när sanningen kommer fram.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Efter vad jag hade fått för post från vissa och att jag fick inks 2h efter att stammen upplöstes så förstod jag att något var på gång. Jag har aldrig sagt att det inte var jag som startade kriget men däremot var det du som sköt "skottet i sarajevo". Nu har jag tyvärr inget bevis på det då jag rensar mina rapporter med jämna mellanrum då jag snittar 1000 inks men det var inte långt efter att du börjat attackera mig som jag fick inks från andra.. Sen startade ju kriget 15:30 och stammen upplöstes vid 12.

Självklart ville jag inte att ni skulle gangbanga mig men det fanns inte så stora options, ni hade att välja mellan mig och turtle och jag antar att ni hade valt mig vilket som...
 

DeletedUser

Guest
Var jag som skickade på han ej "vi" ;)
Om man inte vill ha "gnäll" så kom då inte med osanningar så slipper ni "gnäll" eller kanske obekvämt när sanningen kommer fram.

Obekväm sanning? Tänkte du ens igenom detta nu?
Man agerar som en stam, oavsett ifall det BARA var 1 som anföll. Och med tanke på att krigsförklaringen kom upp ganska snabbt så hann väl inte dina "oaktiva" stammedlemmar att anfalla.
Att limpank inte hängde med i mergen var planerat, såsom att ni skulle inom framtid tänkas adla bort honom.
Så påstå inte att allt är en slump, för det stämmer inte och det vet du troligen själv...
 

DeletedUser

Guest
Obekväm sanning? Tänkte du ens igenom detta nu?
Man agerar som en stam, oavsett ifall det BARA var 1 som anföll. Och med tanke på att krigsförklaringen kom upp ganska snabbt så hann väl inte dina "oaktiva" stammedlemmar att anfalla.
Att limpank inte hängde med i mergen var planerat, såsom att ni skulle inom framtid tänkas adla bort honom.
Så påstå inte att allt är en slump, för det stämmer inte och det vet du troligen själv...

Beror på situation, i detta fall bör man agera som en stam eftersom hans byar är många osv.
jo dom hann anfalla.
Har inte påstått att allt är en slump, hans rykte var för dåligt helt enkelt. Därför han inte kom med.
Men oavsett planer hade vi ju anfallit han ändå eftersom han startade krig efter bara jag anfallit han.
Är väl ganska naturligt om han ej kommer med och ligger nära oss att vi försöker ta byar av honom, vi skulle ej startat krig dock. Tagit någon by här och där säkert.
Förstår inte vad det ska vara bra att chatta fram o tillbaks, Om någon vill nåt så skicka pm.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: TF
Sida 2:
Stammar: Tyrant, TICKET

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 8
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,439
Sida 2: 63,286
Skillnad: 44,847

chart
 
Topp