Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Jag vet ni är kallaste killarna (och tjejerna) på servern, med tanke på att ni sitter på high performance servern. Men det vore trivsamt om ni kunde försöka få till en lite mindre chat/sandlåda nivå på posterna, det här är trots allt ryktesforumet. Krigar ni lika illa som ni håller er till ämnet, så lär inte någon KOTH by bli tagen...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de är ett gäng phoror och sen den där helt sjuka "personen", wicked. ojoj säger jag bara, de är någon som tycks njuta av sommarlovet och ledigheten från dagis.
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att en ny stor stam kommer komma inom 3 dagar??
Ryktas att guzz är bra.
Ryktas att om någon vill vinna världen bör dom kontakta ns för kunna gå på dom och skapa lite spänning
Ryktas att lovinator lever sin egen värld och kör en mans krig mot 5 stammar?
Ryktas att detta är kul!
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag önskar jag hade tid att vara med och leka men är tyvärr för upptagen med att njuta av sommaren
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man kan bli adlad utan att kunna göra ett piss tillbaka eftersom personen i fråga fortfarande har nybörjarskydd...?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Håkan AKA Sir Hallon återigen ordnat med en gangbang mot oss :)

Ska bli spännande detta!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det kommer en GangBang nr 2 mot Guzz ?:confused:

Fattar inte varför folk aldrig kan köra 1v1.... Men Men,det ingår i spelet . Det blir iaf roligt att få kriga lite :)
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte varför folk aldrig kan köra 1v1.... Men Men,det ingår i spelet . Det blir iaf roligt att få kriga lite :)


Vad menar du med 1v1? Tror du spelet går ut på att kriga 1 mot 1 eller? Tribalwars är ett spel med diplomati och visst att samla ihop flera stammar för att gå på en stam är fegt men en del av Tribalwars är diplomati. Och eftersom du menar gangbang så är det fler spelare som går på er, och du skriver som att folket ska kriga 1 mot 1 eller? Vet inte om du kanske ha hört "stamkrig".. men man krigar mot flera spelare och inte 1 person.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad menar du med 1v1? Tror du spelet går ut på att kriga 1 mot 1 eller? Tribalwars är ett spel med diplomati och visst att samla ihop flera stammar för att gå på en stam är fegt men en del av Tribalwars är diplomati. Och eftersom du menar gangbang så är det fler spelare som går på er, och du skriver som att folket ska kriga 1 mot 1 eller? Vet inte om du kanske ha hört "stamkrig".. men man krigar mot flera spelare och inte 1 person.

han menar 1 stam mot 1 stam. Så som det ska vara.
 
Topp