WH - Turtle

DeletedUser

Guest
Lätt att kaxa om man är större, Om man är i överläge, Lite mer heder gärna. Tror nog att det spelat och spelar bra spelare i WH, Många försvann väl i början för bråk med ledningen osv.
Det är små marginaler ibland, det kunde sett ut på andra sätt också, Man ska vara ödmjuk i både vinst och förlust är iaf min åsikt.

Tyrant valde väl sida mellan Turtle och Wh och valde Turtle, inte så att Turtle bönade och bad Tyrant att gå med dom.
Vore dumt av Turtle att säga nej ni får ej gå med i kriget..
WH har sig själv att skylla där med kanske lite dålig diplomati, rykte, fulspel osv. Så har ju Tyrant hela tiden varit vänligt sinnade till Turtle.
Tycker det finns bra och dåliga i dom flesta stammar och även delete och wh har sköna lirare.
Bra krigat av många och ha kul nu..
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Neee.. Wh är bara dåliga helt enkelt.. Anledningen till att dom är stora är att dom inte varit med i ett enda krig förutom mot noobs och därför kunde sitta och slörunka framför skärmen samtidigt som de växte sig stora på noobs
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
1 Flying Ninja Turtle Squad 69 1 7.225.473 6.727.921
2 United we stand 56 0 3.094.289 122.348
3 Tyrant 5 0 379.371 143.606
4 WarHeads 1 129 4.590.482 10.089.422
5 Ctrl Alt Delete Your Village 0 1 21.491 98.971

En kort update, 4 dagar in i kriget :)
 

DeletedUser

Guest
1 Flying Ninja Turtle Squad 69 1 7.225.473 6.727.921
2 United we stand 56 0 3.094.289 122.348
3 Tyrant 5 0 379.371 143.606
4 WarHeads 1 129 4.590.482 10.089.422
5 Ctrl Alt Delete Your Village 0 1 21.491 98.971

En kort update, 4 dagar in i kriget :)

Delete har faktiskt tagit 2 byar av turtle (flex) samt mer kött, glömde acceptera krigsinbjudan innan bara hehe :D
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ja, det stämmer! :)

1 Flying Ninja Turtle Squad 70 1 7.340.914 7.113.172
2 United we stand 68 0 3.585.024 122.575
3 Tyrant 18 0 698.914 373.919
4 WarHeads 1 151 5.026.714 10.597.783
5 Ctrl Alt Delete Your Village 0 5 21.492 391.262
 

DeletedUser

Guest
Man borde inte kalla detta fegt då ni i princip inte gör något motstånd och istället adlar annat, då t.ex styxaren internadlar medans han blir adlad... Att Tyrant hänger på är positivt på så sätt att *WH* försvinner ur världen snabbare, vilket är positivt imo
 

DeletedUser

Guest
Man borde inte kalla detta fegt då ni i princip inte gör något motstånd och istället adlar annat, då t.ex styxaren internadlar medans han blir adlad... Att Tyrant hänger på är positivt på så sätt att *WH* försvinner ur världen snabbare, vilket är positivt imo

Jo så är det ju, men du får tänka på oss Deletisar.. Dock tkr jag att vi få aktiva som är kvar i stammen, har och gör det ganska bra :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det stämmer! :)

1 Flying Ninja Turtle Squad 70 1 7.340.914 7.113.172
2 United we stand 68 0 3.585.024 122.575
3 Tyrant 18 0 698.914 373.919
4 WarHeads 1 151 5.026.714 10.597.783
5 Ctrl Alt Delete Your Village 0 5 21.492 391.262

Många i wh som lämnat med, styxaren kacka psytix m.m., förstör statsen :(
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Även om det är off topic och att tråden skall handla om kriget mellan *WH* och Turtle så har ni redan tagit upp lite om fallet för -SK- (eller ja, FettoStar har iaf).

Jag vill påstå att det var stor vikt på *WH* i det kriget. Då Turtle och *WH* vart allierade så hade Turtle inget emot att *WH* försvagade oss i -SK-. Då passade *WH* på att snacka med spelarna som höll i våran stam, dvs dem som var aktiva eller inte i fronten. Då även UWS gått in i kriget, blev vår front väldigt stor och plötsligt fanns bara tre intressanta spelarnamn kvar i vår stam:
Brasil, Gladiador, Armfeldt.

Armfeldt skötte sig fin fint och gjorde det jävligt bra (för övrigt ser jag nu upp till honom som en bra och ärlig spelare). Gladiador vet jag inte vad jag ska säga, han skickade deff, men mycket av hans off stod stilla tror jag för som han sa hade han omätbara summor av off byar.

BRASIL däremot nästintill helt inaktiv i detta kriget. Han skickade en del deff till Lalamums kontot (som för övrigt hade kö av Mesut då han är iväg på en långresa) men när jag vart bara en droppe ifrån att sluta så hade han fortfarande inte rört ett finger från sina off trupper. Är man då den näst största spelaren i stammen och håller på att adla spelare i rimmen är det något som pågår bakom ryggen på hans nuvarande stam, vilket då var -SK-.

Vad jag tror är att när -SK- och Turtle började slängde *WH* iväg ett brev till Brasil och frågade hur han stod till att gå till deras stam. Då gick det bra för oss, vi hade en relativt stor ledning men sedan kom deff från övriga Turtle till Klixo och Mr. Serious kontona.

Nu har Brasil börjat fundera på om det inte vore bättre att gå över till *WH* och bestämmer sig därför för att inte röra ett finger för att hjälpa övriga -SK-.
Det går sämre och sämre, *WH* kontaktar även Gladiador och Armfeldt, för det är dem som fortfarande håller sin poäng.

UWS går nu in i kriget, vips så är -SK- poäng halverad pga påtryckningar från en stor front och att Brasil, Gladiador och Armfeldt lämnat. Armfeldt direkt till *WH* medan Brasil och Gladiador först lämnade och vart utan stam någon dag och gick sedan med i *WH*.

Som jag skrev tidigare, så vet jag att denna tråden inte alls är tillägnad mig för att skriva om vårt fall. Jag ville bara konstatera två saker:
1. Dålig aktivitet. Plötsligt var där spelare som lämnade tw, flickvänner blev sura, vissa utan anledning och sen vart där ett par dumma j*vlar.
2. Ingen riktig ledare. Tassorg är en duktig ledare men vi hann inte planera tillräckligt inför kriget.
3. Svikande spelare. Ja, som jag nämnde ovan.
4. Svikande relationer. UWS skrev i ett brev att dem om två dagar skulle säga upp alla relationer med oss, vilket vi inte var beredda på, speciellt inte sedan Tussen lämnat dem. Delete gjorde inte så mycket väsen av sig heller när det gick dåligt för oss, hade hoppats mer från er, men jag beskyller er inte speciellt då vi säkerligen fallit ändå.

I min mening har *WH* ful spelat en hel del för att överleva så här långt på världen, och nu får vi se om dem räcker till i ett krig. Jag önskar dem, trots att jag anser att dem ful spelat, all lycka till.
¨

Jag önskar båda sidor lycka till i kriget.
Blir kul att följa, även från skadebänken så man inte längre finns på världen (men det kan vara skönt speciellt nu på sommaren). Jag personligen hoppas att det blir ett jämt och tätt krig som varar en längre period med dalar och toppar för båda sidorna.
Nu har jag halv död (lite trött efter midsommar är man ju) skrivit denna texten mitt i natten, jag hoppas innehållet läses och uppskattas men även kritiseras om det behövs! :) Det sistnämnda kan man göra i PM om man så vill då detta egentligen inte hör hemma här.
/Väl mött alla tw spelare, vart ni än befinner er. Godnatt önskar Hololoco :)

Jaha du Holo inte för att jag fattar varför du drar in mig, har ingenting med saken att göra att ni föll som ett ihåligt korthus.. större kappvändare och fegspelare än -SK och paddorna finns det väl inte på v22.

Kan klargöra att jag valde att gråa kontot på stående fot med alla trupper hemma så ingen som dragit nytta av dem om du nu tror det. Blev snarare 30 deffbyar att rensa för ev gråbyfrossare.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Många i wh som lämnat med, styxaren kacka psytix m.m., förstör statsen :(

Styxaren hade mest OB i hela WH, senast jag kollade och jag såg en rapport när han anfaller senast i morse. Kacka adlas ju men lämnade innan kriget kom till honom, så det missvisar ju. Fler fall av avhoppare vet jag inte om utöver kacka65 (vill passa på att poängtera att detta INTE är Carina. Hon har aldrig spelat på världen). :)

Jaha du Holo inte för att jag fattar varför du drar in mig, har ingenting med saken att göra att ni föll som ett ihåligt korthus.. större kappvändare och fegspelare än -SK och paddorna finns det väl inte på v22.

Kan klargöra att jag valde att gråa kontot på stående fot med alla trupper hemma så ingen som dragit nytta av dem om du nu tror det. Blev snarare 30 deffbyar att rensa för ev gråbyfrossare.

Förstår inte varför du drar in oss i Turtle i detta, på vilket vis har vi fulspelat i något ärende som skett på sistone? :)

Tycker att det felstilta säger en hel del om vilken typ av lagspelare du är. :(
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Styxaren hade mest OB i hela WH, senast jag kollade och jag såg en rapport när han anfaller senast i morse. Kacka adlas ju men lämnade innan kriget kom till honom, så det missvisar ju. Fler fall av avhoppare vet jag inte om utöver kacka65 (vill passa på att poängtera att detta INTE är Carina. Hon har aldrig spelat på världen). :)



Förstår inte varför du drar in oss i Turtle i detta, på vilket vis har vi fulspelat i något ärende som skett på sistone? :)

Tycker att det felstilta säger en hel del om vilken typ av lagspelare du är. :(

Jadu! Du har inte funderat över din egna roll i det hela? Sa bara vill ni leka knähundar åt en sk ally som ändå bara kör över hela stammen så blir det utan mig och mina trupper.
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
Nu var det väll ändå så tussen att ditt agerande ingame fick dig kickad från stammen efter dispyter, gräset är inte grönare på andra sidan. Så att sitta och försöka trycka ned diverse stammar i efterhand är bara allmänt löjligt.
 

DeletedUser

Guest
Jaha du Holo inte för att jag fattar varför du drar in mig, har ingenting med saken att göra att ni föll som ett ihåligt korthus.. större kappvändare och fegspelare än -SK och paddorna finns det väl inte på v22.

Kan klargöra att jag valde att gråa kontot på stående fot med alla trupper hemma så ingen som dragit nytta av dem om du nu tror det. Blev snarare 30 deffbyar att rensa för ev gråbyfrossare.

Jag syftade på det faktum att Lalamums och jag delade åsikten att det var pga dig våran relation med UWS var lite krasslig och vi valde att gå i krig med er. När du sedan slutade spela, trodde jag personligen att det problemet var löst. Men så var inte fallet, tyävrr :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Nu var det väll ändå så tussen att ditt agerande ingame fick dig kickad från stammen efter dispyter, gräset är inte grönare på andra sidan. Så att sitta och försöka trycka ned diverse stammar i efterhand är bara allmänt löjligt.

Tro vad du vill.. jag lämnade och la kontot till avslut omgående av ett skäl och det var att jag inte anser det vara en god relation att en sk ally kör över andra parten totalt. Och jag hade inget intresse av att stå på en hope nötters sida (el kalla det paddor om det är bättre), hade dessutom inget intresse av att söka mig någon annanstans och heller inget intresse av låta en stam som leker knähund ta del av varken byar eller trupper så vad är problemet?
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
Tro vad du vill.. jag lämnade och la kontot till avslut omgående av ett skäl och det var att jag inte anser det vara en god relation att en sk ally kör över andra parten totalt. Och jag hade inget intresse av att stå på en hope nötters sida (el kalla det paddor om det är bättre), hade dessutom inget intresse av att söka mig någon annanstans och heller inget intresse av låta en stam som leker knähund ta del av varken byar eller trupper så vad är problemet?


Problemet ligger att i att du inte tar till dig det folk säger till dig, jag vet att du inte längre var önskvärd i UWS och därav kickad och tvångs IA, säger en hel del. Svårt och söka sig vidare om ingen vill ta in dig eller hur? För övrigt kunde du givit byarna till UWS som en god gest. Men då du varken är trevlig eller god så förstår jag agerandet.
 

grannen

New Member
Reaktionspoäng
0
Tro vad du vill.. jag lämnade och la kontot till avslut omgående av ett skäl och det var att jag inte anser det vara en god relation att en sk ally kör över andra parten totalt. Och jag hade inget intresse av att stå på en hope nötters sida (el kalla det paddor om det är bättre), hade dessutom inget intresse av att söka mig någon annanstans och heller inget intresse av låta en stam som leker knähund ta del av varken byar eller trupper så vad är problemet?

Hej Tussen, jag förstår faktiskt inte varför du är här på forumet och sprider skit?
Det man inte vet nåt om, ska man inte yttra sig över. Och mig veterligen så har vi aldrig agerat knähund åt Turtle.

Jag har haft många diskussioner i pm och över Skype med representanter ur Turtle, och det har aldrig legat nån hotbild över det, utan jag har tagit besluten i samförstånd med Turtle och UWS ledare. Just för det faktum att det gynnade oss som stam, vilket jag så här i efterhand är väldigt glad för.

Du lämnade och gråade dig p.g.a att du inte fick som du ville, och att folk var trötta på ditt gnäll. Det är den slutsatsen jag drar av det hela.
Jag vet ju att det har hänt på flera världar, med gråbyar som följd, så agerar ingen medlem av en stam.

Sen tycker jag du är hemskt trevlig och hjälpsam, det säger jag inget om. Men kände att jag behövde klargöra en del saker.

//grannen
 

DeletedUser

Guest
Inte mycket att skryta med kanske då wh verkar splittrats och får tryck från flera fronter men ändå.
Krig.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
*WH* är herregud TWs sämsta stam, jag skiter i totalt i vad ni andra säger kolla på de här spelarna noob som lämnar stammen så fort incsen kommer.

de gött tyrant gick på *WH* de rätt åt de här snorungarna, hade gjort samma sak. gogo alliansen plocka valparna nu.

sen skiter jag i om stammen är gangbang de gäller spela sina kort rätt, den här fallen sög den här stammen hård.
 
Topp