I respons till kvällens skeden

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ojoj, tack för all respons vill ja säga först - till er alla. Inte trodde jag att mitt lilla inlägg skulle kunna skapa såhär livliga diskussioner. :)


Vår ledning är inte morallös, det har du fått om bakfoten och endast baserar på en persons uttalande på externa forumet, vart är källkritiken här?

Du antar alltså att vi ska låta TT och You? slåss mot Turtle och sen backstabba TT och You? Nej man får inget man inte förtjänar och vi har ingen som helst anledning till attgöra något dumt emot dem. Tider får helt enkelt utvisa vad som händer, men du har ju redan bestämt dig för vad du tror, baserat på vinklade källor från en sida av kriget varpå du kallar dig neutral, opartisk och objektiv.

Sov gott!

Jag vill återigen påpeka att jag ej är ensam ledare över stammen. Min åsikt kring hur saker ska skötas är ej total. Ledningen är inte utan moral, jag är däremot.

Är dessutom intresserad av att få höra om denna backstab du talar om. Om du menar att jag har backstabbat Turtle så har du fel, jag gick med på en merge med ZL som sedan ledde till att ****** blev gramse på mig och sade upp våra relationer. Är det mitt fel att han inte klarar av att jag vill jämna ut oddsen lite? (odds som turligt nog förbättrades ytterliggare, på ett eller annat sätt).

Som du sade tidigare, spel är till för att roa, tur för mig att jag tycker det är roligt att vinna. :)

I min värld talar en ledningsmans agerande och värdegrunder för hela ledningen och därmed även stammens handlingar. Tills motsatsen bevisats står jag fast vid min åsikt. Det jag skriver om i mitt inlägg gynnar ju bara "teorin" att det är Lawliets avsaknad av moral som blivit en murken grogrund Delete kommer/vill kunna bygga sitt imperium på.

Den backstabb jag pratar om är inte relaterad till denna värld. Därför tänker jag inte gå in på djupet och beblanda gammal politik. Låt oss bara säga att historien formar oss.

"Som du sade tidigare, spel är till för att roa, tur för mig att jag tycker det är roligt att vinna. :)"

Precis. Men du har inte tänkt på att tanken med ett spel kanske inte är att enbart DU ska ha kul, utan snarare de flesta (om man ska vara utilitaristisk). Att du endast bryr dig om din erfarenhet av något tyder bara på att du helt saknar respekt och sympati. Att inneha dem sakerna är vad som gör en god ledare, enligt mig. För att tillägga är detta spel inte heller någon 100m lopp där varje man springer för sig själv. Snarare är det ett lagspel, och ingen vill spela med en arrogant diva - såvida det inte är Zlatan. Men nu är du varken Zlatan eller populär (såsom Zlatan är), så jag tror jag lyft fram min tes tillräckligt.

Delete, you?, TT och -=PR=- mot HoE, hoh, hls, turtle, *wh* och UWS..

Later ju väldigt rättvist i mitt läge..

Sen att Delete merga med ZL det kallas strategiskt..


Sandra

Ledsen, Sandra, men detta har jag redan gett min respons till. Som du ser på Mesuts kommentar så är din diplomatiska vy inte alls fallet, för nuvarande. Vill du ha ett bättre svar får du prompt scrolla upp.

Hälsningar,
Christoffer
 

DeletedUser

Guest
Ursprungligen postat av wizzlee
Vet inte om jag ska skriva något, känns som att man måste så Turtle får en klarare bild av sanningen då de verkar missat sin parti av medverkande helt.


1 Vi i PR hade bra relation med SC ( IAP ) men hade lugnt gått över till alians om så det hade blivit som det var planerat. Vi i PR och de i SC bestämde oss för att tillsammans gå ut i krig mot ett gemensamt fiende. Vi i PR gick in i kriget men något hände och SC syntes inte till, kontaktade SC men fick inget direkt svar på varför de inte deltagit i vad som planerats.

2 PR blir misstänksamma över hela situationen och bestämmer sig för att avbryta kriget och samtidigt säga upp IAP med SC då information kom till PR angående att Turtle fryst SC´s planer om det planerade kriget och istället så skulle nu SC delta i ett mega gangbang som ni i Turtle hade lagt ut åt dom. SC valde er förre sina egna framtida planer och på köpet så kostade det SC 1 en avbruten IAP med PR som nu var väldigt besvikna på SC eftersom vi i PR misstänkte att kriget vi gick in på var ett krig som skulle låsa oss i PR bort från gangbanget som skulle komma till att ske.


Ägg riket Tja det understruckna är något intressant faktiskt!
Om jag inte har fel så var det inte gangbang? De två sidorna var redan förutspådda.
Fetstilt
Ni hade kanske gett dem en allians men ni hade brutit den lika snabbt när Delete frågar er om allians och börjar ställa en massa krav.



Var i helvete ser du någonstans i i nlägget att Delete ställt krav för en alians HAHAHAHAHHAH skrattretande på hur du försöker manipulera inlägg. Väx upp nu padda och ta ert kast, shiiit glömde ju helt att ni är ju världskända för att vara slöa ( sköldpaddor då ) men ni har sett för mycket på serier där paddor blivit ninjor hahaha och det förklarar ju också på hur ni skött er diplomati och nu när vinden vänt så ja är allt så himla fel och så himla orättvist.

Angående grammatiken dude does it look like i give a fu ck så länge du förstår inlägget har jag gjort mitt MR PERFEKT
 
Senast redigerad av en moderator:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Var i helvete ser du någonstans i i nlägget att Delete ställt krav för en alians HAHAHAHAHHAH skrattretande på hur du försöker manipulera inlägg. Väx upp nu padda och ta ert kast, shiiit glömde ju helt att ni är ju världskända för att vara slöa ( sköldpaddor då ) men ni har sett för mycket på serier där paddor blivit ninjor hahaha och det förklarar ju också på hur ni skött er diplomati och nu när vinden vänt så ja är allt så himla fel och så himla orättvist.

Angående grammatiken dude does it look like i give a fu ck så länge du förstår inlägget har jag gjort mitt MR PERFEKT

Lugna dig, herregud. Inget behov för en sådan ton i tråden min, det var inte min ambition att uppnå. Om det är någon som behöver växa upp tror jag det är du och din metod att hantera konstruktiv kritik.

Vad jag tolkar det som så menade han att er stam skulle kunna springa över till Delete om ni så ombads. Vända kappan efter vinden, alltså. Jag säger inte att så är fallet, jag har inte läst på om er stam.

Sen vill jag för din personliga skull åter hänvisa till att JAG är INTE medlem i TURTLE. Det känns som att dina inlägg är starkt färgade av ett, kanske välmotiverat, hat mot Turtle och därför avfärdar du mitt resonemang innan du ens läst det till pricka. Annars skulle du ju inte missa att jag inte är med i stammen.

För er alla vill jag sedan uppmärksamma att Turtle numera har Xray som diplomat. Inte samma person som gjort deras diplomatiska historia och det är verkligen inte jag - som vissa tycks tro.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Lugna dig, herregud. Inget behov för en sådan ton i tråden min, det var inte min ambition att uppnå. Om det är någon som behöver växa upp tror jag det är du och din metod att hantera konstruktiv kritik.

Vad jag tolkar det som så menade han att er stam skulle kunna springa över till Delete om ni så ombads. Vända kappan efter vinden, alltså. Jag säger inte att så är fallet, jag har inte läst på om er stam.

Sen vill jag för din personliga skull åter hänvisa till att JAG är INTE medlem i TURTLE. Det känns som att dina inlägg är starkt färgade av ett, kanske välmotiverat, hat mot Turtle och därför avfärdar du mitt resonemang innan du ens läst det till pricka. Annars skulle du ju inte missa att jag inte är med i stammen.

För er alla vill jag sedan uppmärksamma att Turtle numera har Xray som diplomat. Inte samma person som gjort deras diplomatiska historia och det är verkligen inte jag - som vissa tycks tro.

Mvh

Du är inte medlem i stammen, Men du är i deras skypechatt. intressant.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Du är inte medlem i stammen, Men du är i deras skypechatt. intressant.

Ja? Jag var med i ICU chatten efter att jag lämnat den stammen. Likaså med Värstas stamchatt utan att delta. Bara för att jag är en pratglad kis går det inte att stämpla min lojalitet utefter vilken stamchatt jag är med i. Jag är ju inte med i turtle in-game, eller hur?

Förstår dock inte varför du fortsätter tjata kring detta. Jag har också ansökt till *WH* och erbjudit mig att sitta kö åt spelare i Delete. Jag har ingen "favortistam".

Sen tycker jag det är rart att man nu har tåg emot sig för att någon, undrar vilken stam det kan vara, har svårt att ta kritik. Men det är en av lasterna med att uppge sitt tagg. :)
 

DeletedUser

Guest
Tja det understruckna är något intressant faktiskt!
Om jag inte har fel så var det inte gangbang? De två sidorna var redan förutspådda.
Fetstilt
Ni hade kanske gett dem en allians men ni hade brutit den lika snabbt när Delete frågar er om allians och börjar ställa en massa krav.

Pojken går efter gramatikfel när argumenten inte räcker till? :confused:
P.S. din nya profilbild är ful, är det du på bilden?

Men om ett beslut tas från ledningen så blir det ju eran röst? Alla i ledningen tar besluten tillsammans väl?D:

Tror knappast Wizzle är en spelare som vänder kappan efter vinden, läs på tidigare världar får du se.

Kul att på påpekar "grammatikfel" när det var en felaktig användning av begrepp. Sen tar du det till en ny nivå med påhopp i samma stycke. :p

Yes ledningen tar besluten tillsammans därför den handlar med moral eftersom att lawliet endast är en del av den. ;)

Ja? Jag var med i ICU chatten efter att jag lämnat den stammen. Likaså med Värstas stamchatt utan att delta. Bara för att jag är en pratglad kis går det inte att stämpla min lojalitet utefter vilken stamchatt jag är med i. Jag är ju inte med i turtle in-game, eller hur?

Förstår dock inte varför du fortsätter tjata kring detta. Jag har också ansökt till *WH* och erbjudit mig att sitta kö åt spelare i Delete. Jag har ingen "favortistam".

Sen tycker jag det är rart att man nu har tåg emot sig för att någon, undrar vilken stam det kan vara, har svårt att ta kritik. Men det är en av lasterna med att uppge sitt tagg. :)

Objektiv var det. :D

--------------------------------------------------------------------------

chrille jag undrar om du hört talas om att pennan kan vara starkare än svärdet. Tänk också på att liksom vid felaktig användning av svärd så kan även pennan slå bakut om den inte används rätt. Denna tråd började som ett försök att smutskasta Delete men ser ut att ha vänts till det motsatta när alla "sanningar" kommer fram efterhand.

Begrunda.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Objektiv var det. :D

--------------------------------------------------------------------------

chrille jag undrar om du hört talas om att pennan kan vara starkare än svärdet. Tänk också på att liksom vid felaktig användning av svärd så kan även pennan slå bakut om den inte används rätt. Denna tråd började som ett försök att smutskasta Delete men ser ut att ha vänts till det motsatta när alla "sanningar" kommer fram efterhand.

Begrunda.

Tyckte "jag har ingen favoritstam" täckte det ganska bra. Behöver nog inte spendera mer tid på att förklara mig.

Det har jag mycket väl, och det är definitivt begrundat. Det startade dock inte upp som ett försök att smutskasta Delete. Det var ett försök, en förhoppning, att smutskasta de som aktivt arbetar mot en sämre gemenskap här på .se. Om ni väljer att ta åt er eller inte är ert eget val.

Det motsatta skulle jag verkligen inte säga. Skillnaden är att din stam är väldigt aktiv här, i vissa fall flertalet externa-konton per person (?). Medan de som faktiskt instämmer med vad jag sagt istället har hört av sig på Skype eller via PM här på externa och In-game. Men att försöka fördunkla en tråd med ovettiga resonemang (såsom de mer intelligensbefriade kommentarerna, utan att peka fingrar) och därmed ge externa en falsk bild av omgivningens uppfattning, det är inget nytt. Jag vet att du inte känner till RageQ, men jag vill åter hänvisa till dessa.

En slutsats jag drog i min respons till en av de som hade något vettigt att svara via PM;

".Se tappar inte spelare pga. nya marknader, som folk tycks tro. De tappar spelare för att denna gemenskap inte längre är en fröjd att delta i. Visst kunde man ha dispyter förut, men det handlade snarare om att tala med bönder som bönders vis och med de lärde på latin." - Något att begrunda kanske? :).

Ett exempel på hur spelare ur din stam(?) försöker befläcka tråden med onödigheter. Kanske tom. på er lednings uppmaning? Vore inte alls oväntat;

Hittar sakfel i varje punkt förutom nr2, fast vem bryr sig har alltid sett dig som ett skämt:D

(Senare via PM:)

Crille011:
Hellre ett skämt än okänd, om man nu ska tolka din missvisande kommentar som att du faktiskt har någon tendens av vett bakom skriften. Min teori är att du var med i RageQ och/eller i Delete. Dock har jag aldrig hört ditt namn, vilket säger en del.

Jag tror mig veta namnet på de flesta spelare med vett och skicklighet här på .se. Jag har trots allt spelat här ett bra tag :)

Men snälla, förklara vilka fel du hittat. Jag har inte hävdat att de är helt rätt, hell - jag letade upp det där genom att fråga runt en timme.

//Crillex

Notoriouz:

Fel som säkert kommer bli påpekade i tråden. Jag kan dessutom lova dig att det finns spelare utanför din vetskap som innehaver vett och skicklighet. Var så säker.

Föresten, att du skulle vara ett skämt sa jag med glimten i ögat, vet fasiken inte ens vem du är haha

Crille011:

Klart det finns, men svarar man med drypande förakt får man ofta detsamma tillbaka. Har ingen tvivel om att du kan spela. :)

Brukar du ha glimten i ögat när du förolämpar folk? Det sorgliga är inte att jag skulle kunna ta illa upp, vilket jag inte gör då jag vet att vi inte känner varandra. Det är snarare klangen som det ger till mitt inlägg. En väldigt negativ sådan, både direkt pga. responsen och sen att dessa negativa kommentarer överlappar de som faktiskt har något vettigt att säga.

//Crillex
_______________

Innan du frågar. Namnen på de som skrivit PM och diverse liknande vill jag tyvärr hålla för mig själv, såvida de inte själva vill "erkänna" det här. Trots allt skrev de i PM och inte på externa av en anledning. Men det är förvånansvärt hur många gamla rävar med goda moraler som faktiskt finns kvar på världen :).
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det har jag mycket väl, och det är definitivt begrundat. Det startade dock inte upp som ett försök att smutskasta Delete. Det var ett försök, en förhoppning, att smutskasta de som aktivt arbetar mot en sämre gemenskap här på .se. Om ni väljer att ta åt er eller inte är ert eget val.

Det motsatta skulle jag verkligen inte säga. Skillnaden är att din stam är väldigt aktiv här, i vissa fall flertalet externa-konton per person (?). Medan de som faktiskt instämmer med vad jag sagt istället har hört av sig på Skype eller via PM här på externa och In-game. Men att försöka fördunkla en tråd med ovettiga resonemang (såsom de mer intelligensbefriade kommentarerna, utan att peka fingrar) och därmed ge externa en falsk bild av omgivningens uppfattning, det är inget nytt. Jag vet att du inte känner till RageQ, men jag vill åter hänvisa till dessa.

En slutsats jag drog i min respons till en av de som hade något vettigt att svara via PM;

".Se tappar inte spelare pga. nya marknader, som folk tycks tro. De tappar spelare för att denna gemenskap inte längre är en fröjd att delta i. Visst kunde man ha dispyter förut, men det handlade snarare om att tala med bönder som bönders vis och med de lärde på latin." - Något att begrunda kanske? :).

Ett exempel på hur spelare ur din stam(?) försöker befläcka tråden med onödigheter. Kanske tom. på er lednings uppmaning? Vore inte alls oväntat;

Återigen drar du slutsatser helt utan att ha fakta att backa upp det med vilket i sig är förståeligt då det är ofta förekommande. Huruvida vi tar åt oss eller ej är helt oberoende av det faktum att första inlägget i tråden var väldigt vinklat både i text och mellan raderna. Det faktum kan ingen neka till.

Det stämmer att vi varit flertalet från vår stam som engagerat oss i denna tråd då den blev väldigt intressant då mycket sanningar och möjligheter till diskussioner kring dessa fick chansen att komma till ytan. Helt ärligt har jag bara läst de inlägg som är lite längre då "oneliners" tenderar att vara skitsnack.

Det är kul att du får bra respons via PM och Skype, har du då tagit i beaktande att det heller inte är en representativ population av .se eftersom de du har på skype ofta är vänner eller forna vänner samt att de som skickar PM och håller med dig kanske är färre än de som skulle kunna höra av sig och uttrycka sitt missnöje men inte gör så på grund av respekt för dig som person?

Som du ser går det att vända och vrida på allt för att få det till det man vill.

Jag kan även dementera att vår ledning skulle uppmana folk till att skriva alternativt inte skriva något i denna tråd. Ingen i vår stam är stryd på externa på något vis och allt som alla skriver är helt och hållet den personens åsikter.

------------------------------------------------------------------------------------

Angående varför spelarantalet på .se minskar så är det många faktorer där stämningen på externa såklart är en. Men då vill jag istället berömma denna tråd som ett gott exempel på hur det såg ut förr på externa. Väldigt lite smutskastning och istället en saklig argumentation värdig en politiker. ;)

Själv tror jag dock att den största faktorn är att en del flyr till .net med högre kvalitet och större världar samt att många slutat i missnöje att priset för att spela ökat markant sen början med alla potentiella premiumfunktioner. Många gamla duktiga spelare vill inte lägga upp pengar på mer än premkonto och då klarar man sig inte lika långt som förr eftersom vem som helst med lite fritid nu kan sätta sig och dra upp ett konto på topp tio (tills det blir krig).
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag finner fortfarande fel i varje inlägg jag läser, men jag orkar inte med att sitta och skriva en novell för varje inlägg ni gör. Jag har bevisat min poäng, om ni däremot vill komma fram till förhastade och subjektiva slutsatser så är det upp till er. Att beskylla mig för saker ni har fel kring gör er dessutom inte bättre.
 

DeletedUser

Guest
Tror knappast Wizzle är en spelare som vänder kappan efter vinden, läs på tidigare världar får du se.

Kul att på påpekar "grammatikfel" när det var en felaktig användning av begrepp. Sen tar du det till en ny nivå med påhopp i samma stycke. :p

Sebinho Tackar för att du du guidar honom och tackar för inlägget...

För er alla vill jag sedan uppmärksamma att Turtle numera har Xray som diplomat. Inte samma person som gjort deras diplomatiska historia och det är verkligen inte jag - som vissa tycks tro.

Mvh

Om inte du är med Turtle vad är det som får dig att så starkt försöka manipulera andras inlägg och försöka få andra sympatisera Turtle.. Turtle använde pennan fel och utgick ifrån att de är störst och starkast, allmänt oslagbara men så som med alla som blir allt för högfärdiga så finns det en nedgång även för dessa.
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Jag har inte läst mer än det första inläggen och några andra få på första sidan.

Vill bara klargöra lite om min stam "TT", först läste jag något om att vi har krigat med You? emot HOH eller liknade. Detta stämmer inte vi har inte rört dem så länge jag har varit med i TT och jag blev en del av dem en vecka efter starten.

Läste också att vi har haft problem med Turtle innan och ja det har vi, de har varit på oss under en lång tid och bara fått tag i några få byar, de försökte även sno en del av de byar vi interadlade, när de ändå väggar all off de har på vår front så väljer vi att slå tillbaka, underskatta aldrig de mindre!

Sen förstår jag inte syftet med denna tråd heller till 100, vadå är det någon som sitter och grinar över att det är en orättvis värld eller vad talas det om?


EDIT: Grabben nedanför förstår mig till 100 procent, precis vad jag undrar också.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag vill uppmana både uppwall och chrille011 att hålla sig till den goda nivån som tidigare funnits i denna chatt. Har ni personliga problem bör dessa tas internt mellan er.

-------------------------------------

Egentligen är hela ditt inlägg irrelevant förutom sista stycket där du återigen påstår att du är objektiv trotts att det upprepade gånger påvisats att du stått tTurtle till tjänst. Nu är även detta irrelevant så länge du fortsätter att kriga på ditt håll istället för att genom opinionsbildning skapa ett "dåligt" rykte åt Delete.

Det har faktiskt ingen betydelse vad din åsikt var med tråden, den är intressant och kommer att förblir så. Men var snäll att fortsätta hålla dig till ämnet som faktiskt är det som gjort tråden så bra som den är nu. Fokusera inte på de inläggen som försöker heta för mycket för dessa har ofta inte mycket med spelet att göra.

Jag skulle istället vilja återgår till syftet med tråden och fråga dig vad du egentligen vill åstadkomma med den?
 

DeletedUser

Guest
Det är riktigt kul att se alla långa inlägg i den här tråden, men försök tänk på att ni kan inte skriva ihjäl varandra här hur gärna ni än vill. Det blir så sjukt taskig stämning när ni tror ni ska få tyst på varandra genom att slänga skit. Mest kastad skit vinner inte här, om det inte är straffpoäng för olämpliga inlägg ni tävlar i. Håll en god ton, tack!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Som en av två huvudledare i Delete låter jag hälsa att jag är en spelare som spelar utan moral. För mig är alla medel till vinst tillåtna. Du kan se det som att jag fuskar genom sättet jag spelar på, men det ger jag blanka f*n i då det inte är emot regelboken.

Edit: Just det. Vill ni beskylla någon för fulspel så skyll på mig :awsm:!

Ändå konstigt hur så pass många etablerade och respekterade spelare kan spela under en ledare med denna inställning. Detta fläckar även ned dem och deras rykte.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Ser inte vad vi gjort som är så fult? Att två mindre stammar mergea för att ha en chans mot turtle?
/andra huvudledaren
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ser inte vad vi gjort som är så fult? Att två mindre stammar mergea för att ha en chans mot turtle?
/andra huvudledaren

Var mest uttalandet från andra parten jag tyckte var otroligt tråkigt och försökte få en reaktion från andra spelare som har någon sorts heder iaf. Har inte orkat sätta mig in i vilken sida som spelar fulaste spelet, vet bara att de senaste världarna har det sett likadant ut som nu denna gör. Gangbangs... Om nu inte DELETE står bakom dessa stammar som fegspelar och hoppar in i kriget sent, varför säger inte ni upp allianser och iap med dem för att visa att ni inte stöttar fegspelande?
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Var mest uttalandet från andra parten jag tyckte var otroligt tråkigt och försökte få en reaktion från andra spelare som har någon sorts heder iaf. Har inte orkat sätta mig in i vilken sida som spelar fulaste spelet, vet bara att de senaste världarna har det sett likadant ut som nu denna gör. Gangbangs... Om nu inte DELETE står bakom dessa stammar som fegspelar och hoppar in i kriget sent, varför säger inte ni upp allianser och iap med dem för att visa att ni inte stöttar fegspelande?

Ni har ju uws på er sida och nu WH, så varför skulle vi inte vilja ha med dom? ^^
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
TT
You?
Delete
-=PR=-

vs

UWS
Turtle
*WH*

----------

Inte direkt första gången vi ser en sida med en mindre stam, är det något att grina över? Jag tycker att det är ett bra krig och att Turtle gör bra faktiskt som håller pressen de fått på sig. Sen förstår jag inte vad som är fullspel att ZL och Obiwan(?) blev Delete....är det fullspel?

Är inte det mer...smart? Nu när de ser ut att vara på den ljusa sida så kommer jag gå efter att det är ett smart drag, fullspel är när man har en spion eller utnyttjar något annat för att få sin vinst enkelt, och nej de utnyttjar inte oss mindre stammar, vi har våra anledningar till att ge tillbaka. Vad jag vet så har både You? och vi (TT) en bra anledning till att ge tillbaka den skiten de gav oss.
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
I natt jag drömde något som,
jag aldrig drömt förut.
Jag drömde det var krig på jord,
och att freden var slut.
Jag drömde om en jättestam,
där spelarna höll ihop,
inget skit på forumet,
tog krigandet i spel.


Det finns inga spioner mer,
det finns inga iap´n,
och ingen känner längre till
det ordet som är merge.
På kartorna sprang soldater kring
och drog från by till by,
och alla vässade yxorna,
och krigade för fullt.

I natt jag drömde något som
jag aldrig drömt förut,
jag drömde det var krig på jord
och att freden var slut.
 

DeletedUser

Guest
I natt jag drömde något som,
jag aldrig drömt förut.
Jag drömde det var krig på jord,
och att freden var slut.
Jag drömde om en jättestam,
där spelarna höll ihop,
inget skit på forumet,
tog krigandet i spel.


Det finns inga spioner mer,
det finns inga iap´n,
och ingen känner längre till
det ordet som är merge.
På kartorna sprang soldater kring
och drog från by till by,
och alla vässade yxorna,
och krigade för fullt.

I natt jag drömde något som
jag aldrig drömt förut,
jag drömde det var krig på jord
och att freden var slut.

så gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
 
Topp