I respons till kvällens skeden

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
För er som inte vet. Så har Chrille här invite ifrån Turtle. Och ÄR partiskt. Eftersom chrille vill ha bevis osv så kan han få det.

http://tinypic.com/view.php?pic=1z1h1zn&s=4

Ja, och du utelämnar vår lilla konversation där jag förklarar att jag inte tackat ja till denna plats (uppenbarligen) efter att de gjort plats. Inte heller nämner du när du frågar om jag vill vara din CO, och därmed erbjuder en plats i er stam. Är jag då partisk mot er?

Ditt resonemang håller inte. Och ärligt talat är jag besviken på att någon jag tidigare kallade vapenbroder nu försöker skamlägga mig för att han har gått med i det vi svor att förgöra på v18.
 

DeletedUser

Guest
Först och främst vill jag tacka för en fin och välformulerad respons. Det märks att vi är av samma åsikt när det gäller hur spelet ska spelas, snarare med väl valda ord och planering än med tjuriga kommentarer och pp spenderade på halvering.

Sen vill jag be om ursäkt för att detta kommer bli kort, och möjligen svårtolkad. Då jag både börjar bli trött och snart ska röra mig mot sängen.

Dina korrigeringar i "tidslinjen" ska tas i högsta beaktning i fortsättningen även om jag, med all respekt, måste förbli källkritisk och inte kan följa det blint utan bekräftelse från andra källor. Det som dessvärre fångar all min uppmärksamhet i ditt svar är din inledning; "Det värderingarna du citerar i början sket sig redan då vissa senare kickade spelare i SOG inte alls kunde placeras in som gentlemän/kvinnor. Därefter övergavs det efter att jag lärt mig att man på dessa nya små världar inte kan spela som förr." Jag kan inte alls hålla med, även om jag förstår det resonemang. Det är oerhört svårt att hålla sig till "gamla" rutiner, men någon måste ju föregå med gott exempel. Framför allt ledaren för rank 1 stammen(?). För att citera Gandalf i Hobbiten; " Saruman believes it is only great power that can hold evil in check, but that is not what I have found. I found it is the small everyday deeds of ordinary folk that keep the darkness at bay. Small acts of kindness and love." På samma vis tror jag att moral etablerar sig i hjärtan hos medspelare, någon måste ta kommando. Så ge inte upp på dina ideal, utan inför dem igen nu när du samlat ihop "SOG" igen. Och menar du att det inte går att göra pga. dess medlemmar erkänner du ju själv att era medlemmar är just av denna "fega" kaliber som föredrar gangbangs (och kanske även backstabbs), vem vill spela i samma stam som en utan moral egentligen?

Det är ingen som har tvingat Delete att ta emot hjälp från andra stammar. Trots att det finns goda skäl (och kanske inte så teatraliska bön på hjälp som jag till viss del målat upp) att ta emot hjälpen så är detta något ni ska kunna klara själva, eller åtminstone med bara -PR- på er sida. Att ta emot 2 stammar till i kriget är, enligt min åsikt, att ta det steget för långt och sätta en "gangbang" i rörelse. Och att man inte gangbangar är en lika oskriven regel som att den som sänker lojen från 100 har rätten till byn.

Vem Arvid är får jag inte säga och är egentligen inte vidare relevant heller. RageQ är kort och gott som de verkar, om du frågar mig, feglirare. Det var endast en jämförelse.

Hälsningar,
Christoffer

Jag har inget emot de spelare som är kvar idag, hade de spelare som jag påpekade inte passade in i ursprungliga SOG varit kvar hade jag inte spelat där jag spelat idag.

Att föregå med gott exempel är en fin tanke men svår att utföra då tonåringar bakom en datorskärm kan vara väldigt frispråkiga eftersom de är på säkert avstånd från en human konfrontation. Att dela upp och söndra något redan fungerande för den lilla chansen att det på lång sikt kan bli bättre fungerar inte på dagens världar som avgörs så tidigt.

Du har rätt i att ingen tvingar Delete att ta emot hjälp, vi har snarare inte tagit på oss hjälterollen att försöka förbjuda andra stammar från att anfalla Turtle. Det blir lite svårt då vi själva har så liten front mot Turtle. Hade vi haft fronten själva hade vi knappast tillåtit att några andra adlar våra offer.

Är det någon som följer lojsänkningsregeln fortfarande? Den verkar ha övergått till vem som rensat byn nu för tiden.

//selakefo INTE ledare för Delete, OBSERVERA INTE. =)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Som en av två huvudledare i Delete låter jag hälsa att jag är en spelare som spelar utan moral. För mig är alla medel till vinst tillåtna. Du kan se det som att jag fuskar genom sättet jag spelar på, men det ger jag blanka f*n i då det inte är emot regelboken.

Edit: Just det. Vill ni beskylla någon för fulspel så skyll på mig :awsm:!



Nu hänger jag inte riktigt med.

Om du dessutom vågar kalla din analys för objektiv, så kan jag inte mycket mer än att brista ut i skratt. Lär dig vad "objektiv" betyder, sen kan du återkomma.

Jag vet mycket väl vad objektiv innebär, man granskar fakta först innan man drar sina slutsatser. Jag kan inte påstå att mitt redovisande är vidare objektivt, det innehåller ju utsvävningar, men jag tog mig god tid att samla all fakta OBJEKTIVT och OPARTISKT innan jag satte mig ner och skrev.

Så du erkänner med andra ord dessa anklagelser och tar fullt ansvar? Då förstår jag inte varför resterande delar av din stam så hårt försöker dementera mina påståenden. Att du saknar moral vet jag redan, det är du känd för. Det är också en av anledningarna till att ingen jag känner någonsin har sagt "å så kul det är att spela med lawliet". Vilket säger en hel del, eftersom ett spel är till för att roa inte bara vinnas.
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Att du saknar moral vet jag redan, det är du känd för. Det är också en av anledningarna till att ingen jag känner någonsin har sagt "å så kul det är att spela med lawliet". Vilket säger en hel del, eftersom ett spel är till för att roa inte bara vinnas.

Men se så fel du kan ha; Här har du iaf en som tycker det är kul att spela med Lawliet. Jag skulle däremot vilja ändra på frågan till: Känner du någon som kan säga att det är kul att spela med Sweca?
 

DeletedUser

Guest
Jag vet mycket väl vad objektiv innebär, man granskar fakta först innan man drar sina slutsatser. Jag kan inte påstå att mitt redovisande är vidare objektivt, det innehåller ju utsvävningar, men jag tog mig god tid att samla all fakta OBJEKTIVT och OPARTISKT innan jag satte mig ner och skrev.

Så du erkänner med andra ord dessa anklagelser och tar fullt ansvar? Då förstår jag inte varför resterande delar av din stam så hårt försöker dementera mina påståenden. Att du saknar moral vet jag redan, det är du känd för. Det är också en av anledningarna till att ingen jag känner någonsin har sagt "å så kul det är att spela med lawliet". Vilket säger en hel del, eftersom ett spel är till för att roa inte bara vinnas.

Inte för att vara sån, men ditt ringa hat mot lawliet i sig gör dig absolut inte opartisk. Du får jobba mer på det för att kunna kalla dig opartisk. Att du klagar på lawliets stam är lite som om LO skulle analysera Fredik Reinfeldt och kalla sig opartiska. (Läs på om du inte fattar parallellen)

Edit: förtydligade texten :p
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag har inget emot de spelare som är kvar idag, hade de spelare som jag påpekade inte passade in i ursprungliga SOG varit kvar hade jag inte spelat där jag spelat idag.

Att föregå med gott exempel är en fin tanke men svår att utföra då tonåringar bakom en datorskärm kan vara väldigt frispråkiga eftersom de är på säkert avstånd från en human konfrontation. Att dela upp och söndra något redan fungerande för den lilla chansen att det på lång sikt kan bli bättre fungerar inte på dagens världar som avgörs så tidigt.

Du har rätt i att ingen tvingar Delete att ta emot hjälp, vi har snarare inte tagit på oss hjälterollen att försöka förbjuda andra stammar från att anfalla Turtle. Det blir lite svårt då vi själva har så liten front mot Turtle. Hade vi haft fronten själva hade vi knappast tillåtit att några andra adlar våra offer.

Är det någon som följer lojsänkningsregeln fortfarande? Den verkar ha övergått till vem som rensat byn nu för tiden.

//selakefo INTE ledare för Delete, OBSERVERA INTE. =)



Det är åtminstone en tröst. Men i och med Lawliets uttalande så har jag lite svårt att förstå dig.

Jag är en tonåring bakom en datorskärm som föregår med gott exempel, mig veterligen, även om jag inte sitter bakom datorn för att undvika fysisk kontakt, utan snarare för att umgås med gamla vänner från .se's tidiga era.

Att ni inte har någon front har jag också noterat, vilket gör det hela ännu mer suspekt i mina ögon. Och som du själv säger "ni hade inte tillåtet att några andra adlar era offer". Just det jag ville komma till. När dessa stammar som så ödmjukt erbjudit att attackera Turtle åt er, när de nu hypotetiskt vunnit kriget. Vad händer då? Jo då kommer storebror Delete i ryggen och dundrar in med fulla offbyar, eller hur? Det är vad jag ville kalla backstabb, och är en av få saker jag verkligen avskyr.

Jag följer fortfarande den regeln. Men jag måste erkänna att den fallerat på sistone. Inte ledare, got it.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag vet mycket väl vad objektiv innebär, man granskar fakta först innan man drar sina slutsatser.

Du har fel. Objektiv betyder inte att man granskar fakta innan man kommer med slutsatser, en objektiv slutsats är en totalt neutral, rättvis och universellt korrekt slutsats. Bara för att man granskar fakta betyder inte det att man kommer fram till rätt slutsats, det betyder inte ens att man har all den information som krävs (vilket uppenbarligen är något du har avsaknad av). Förstår inte varför jag lär dig detta, men att använda sig av kluriga ord för att låta smart tycker jag är löjligt.

Så du erkänner med andra ord dessa anklagelser och tar fullt ansvar? Då förstår jag inte varför resterande delar av din stam så hårt försöker dementera mina påståenden.

Säger ingenstans i mitt forna eller nuvarande inlägg att jag tar på mig ansvaret för någonting, det jag däremot säger är att vill ni lägga skulden på någon, så varsågoda och lägg den på mig.

Min slutsats av det hela är egentligen bara att säga att din analys INTE är objektiv. Du tar personliga ställningstaganden flera gånger.
 
Senast ändrad:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Men se så fel du kan ha; Här har du iaf en som tycker det är kul att spela med Lawliet. Jag skulle däremot vilja ändra på frågan till: Känner du någon som kan säga att det är kul att spela med Sweca?

Jag känner inte heller dig, så fel har jag icke i det här sammanhanget. Och ohja, hade egentligen kunnat citera det här. Men då skulle säkert någon få det till att jag var partisk, så det är nog lika bra att jag håller för mig själv - eller skickar i PM om du föredrar det?

Inte för att vara sån, men ditt ringa hat mot lawliet i sig gör dig absolut inte opartisk. Du får jobba mer på det för att kunna kalla dig opartisk. Att du klagar på lawliets stam är lite som om LO skulle analysera Fredik Reinfeldt och kalla sig opartiska. (Läs på om du inte fattar parallellen)

Edit: förtydligade texten :p

Att lawliet är med i stammen var jag inte medveten om innan uttalandet. Men jag blev heller inte förvånad med tanke på mina teorier, om vi säger så. Alltså vill jag hävda att jag var opartisk när jag bildade mig en vy av det hela. :)
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Jag känner inte heller dig, så fel har jag icke i det här sammanhanget.

Då ska jag hjälpa dig att komma ihåg:

Chrilles dikt:

Isabelle, det var en kväll
Du var vred, vi låg i sked

På kartan det vill säga, inget annat jag skulle greja
För kåken han satte stop, han gjorde en så kallad "cockblock".

Inte för att du velat ha mig sådär,
men trots allt jag var kär.

Jag trånade med fruktan och fängslan,
jag var alltid befruktad av ängslan.

Att du en dag slutligen skulle få nog,
och adla mig samtidigt som du slog,
mitt hjärta i bitar och blod,
för att göra mig till en ynka klenod.

Men när jag häromdan klev ut från en bio,
förstod jag plötsligt betydelsen av vår trio.

Du, jag och kåken - alltid uppsåt till nån av bråken.
För dina känslor för mig var ekvivalenta, med dem hos en sablans värmlandsjänta.

Vår kärlek var en ros och blev en kvist - fördömd att förmultna till sist.
En pion utav ilska och hat, krossad och sprucken på ett fat.
Dömd att vissna i glömska, att aldrig få chansen att grönska.

Det här var allt jag ville säga,
jag hoppas du addar min fejja.
Om inte annat har vi ju skype,
men nu kan vi väll undvika en fajt?

________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________

Mitt svar:

Crille, det fanns en tid
då livet var fröjd och frid
En tid då allt var behagligt
inte alls så beklagligt

Sedan kom en värld, olik alla andra
för där fanns Sweca, som på mina nerver vandra
Med stort ego och självgodhet
visade han sin imbecillitet

Så en vacker dag jag vaknade
Sweca var borta, jag honom ej saknade
Allt var åter frid och fröjd
kände mig så otroligt nöjd

Jag har inget mer att säga
du kan glömma min fejja
Behöver inte undvika fajt
då vi ej varann har på skype

Edit: Förtydligande av vem som skrev vad
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det är åtminstone en tröst. Men i och med Lawliets uttalande så har jag lite svårt att förstå dig.

Jag är en tonåring bakom en datorskärm som föregår med gott exempel, mig veterligen, även om jag inte sitter bakom datorn för att undvika fysisk kontakt, utan snarare för att umgås med gamla vänner från .se's tidiga era.

Att ni inte har någon front har jag också noterat, vilket gör det hela ännu mer suspekt i mina ögon. Och som du själv säger "ni hade inte tillåtet att några andra adlar era offer". Just det jag ville komma till. När dessa stammar som så ödmjukt erbjudit att attackera Turtle åt er, när de nu hypotetiskt vunnit kriget. Vad händer då? Jo då kommer storebror Delete i ryggen och dundrar in med fulla offbyar, eller hur? Det är vad jag ville kalla backstabb, och är en av få saker jag verkligen avskyr.

Jag följer fortfarande den regeln. Men jag måste erkänna att den fallerat på sistone. Inte ledare, got it.

Det är inte alls svårt att förstå, Lawliet har personligen ingen moral och ser inte poängen i att man ska vara snäll så länge man vinner. Detta innebär inte att han aktivt arbetar för att få ett sämre rykte, snarare att han inte bryr sig om det rykte han får. Att blanda ihop en spelares synsätt med stammens är också felaktigt.

Du bör också vara försiktigt med ditt användande av uttryck. En backstabb innebär att man låtsas vara fredlig/vänlig för att vid första bästa tillfälle sätta kniven i ryggen. Turtle vet mycket väl vad som kommer hända, Delete kommer med sin off och sina adlar också så småningom. Liksom det är underförstått att de stammar som samarbetar nu kanppast kan vinna världen tillsammans, därav måste nuvarande vänner förr eller senare bli fiender. Frågan är hur snyggt man sköter övergången däremellan. Förhoppningsvis bryts IAPer eller liknande som avtalat och alla får en ärlig chans att ställa upp sina fronter etc. men detta är i bästa fall.

Att lawliet är med i stammen var jag inte medveten om innan uttalandet. Men jag blev heller inte förvånad med tanke på mina teorier, om vi säger så. Alltså vill jag hävda att jag var opartisk när jag bildade mig en vy av det hela. :)

Att du talar så stort och säger dig veta så mycket, så har du inte ens koll på de mest vitala delarna. ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Min slutsats av det hela är egentligen bara att säga att din slutsats INTE är objektiv. Du tar personliga ställningstaganden flera gånger.

Nåväl, låt gå. Vad jag vill få fram är att jag var neutral fram tills dess att faktan hade granskat, sen bildade jag mig min uppfattning och skrev analysen.



Då ska jag hjälpa dig att komma ihåg:

Isabelle, det var en kväll
Du var vred, vi låg i sked

På kartan det vill säga, inget annat jag skulle greja
För kåken han satte stop, han gjorde en så kallad "cockblock".

Inte för att du velat ha mig sådär,
men trots allt jag var kär.

Jag trånade med fruktan och fängslan,
jag var alltid befruktad av ängslan.

Att du en dag slutligen skulle få nog,
och adla mig samtidigt som du slog,
mitt hjärta i bitar och blod,
för att göra mig till en ynka klenod.



Men när jag häromdan klev ut från en bio,
förstod jag plötsligt betydelsen av vår trio.

Du, jag och kåken - alltid uppsåt till nån av bråken.
För dina känslor för mig var ekvivalenta, med dem hos en sablans värmlandsjänta.

Vår kärlek var en ros och blev en kvist - fördömd att förmultna till sist.
En pion utav ilska och hat, krossad och sprucken på ett fat.
Dömd att vissna i glömska, att aldrig få chansen att grönska.

Det här var allt jag ville säga,
jag hoppas du addar min fejja.
Om inte annat har vi ju skype,
men nu kan vi väll undvika en fajt?

________________________________________________________________________________________

Crille, det fanns en tid
då livet var fröjd och frid
En tid då allt var behagligt
inte alls så beklagligt

Sedan kom en värld, olik alla andra
för där fanns Sweca, som på mina nerver vandra
Med stort ego och självgodhet
visade han sin imbecillitet

Så en vacker dag jag vaknade
Sweca var borta, jag honom ej saknade
Allt var åter frid och fröjd
kände mig så otroligt nöjd

Jag har inget mer att säga
du kan glömma min fejja
Behöver inte undvika fajt
då vi ej varann har på skype

Åh, Isabelle! Inte visste jag att du hängde på externa. Ja då får jag väl ta tillbaka mitt påstående att INGEN jag känner har sagt det, för nu har ju du tydligt visat att du är undantaget. Å andra sidan har vi aldrig riktigt kommit överens om något, du och jag. Förr trodde jag att det var för att vi var för lika, men det verkar som jag hade fel där också.

Men det är väl klart att du gillar din ledare, annars skulle du ju inte befinna dig i stammen :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det är inte alls svårt att förstå, Lawliet har personligen ingen moral och ser inte poängen i att man ska vara snäll så länge man vinner. Detta innebär inte att han aktivt arbetar för att få ett sämre rykte, snarare att han inte bryr sig om det rykte han får. Att blanda ihop en spelares synsätt med stammens är också felaktigt.

Du bör också vara försiktigt med ditt användande av uttryck. En backstabb innebär att man låtsas vara fredlig/vänlig för att vid första bästa tillfälle sätta kniven i ryggen. Turtle vet mycket väl vad som kommer hända, Delete kommer med sin off och sina adlar också så småningom. Liksom det är underförstått att de stammar som samarbetar nu kanppast kan vinna världen tillsammans, därav måste nuvarande vänner förr eller senare bli fiender. Frågan är hur snyggt man sköter övergången däremellan. Förhoppningsvis bryts IAPer eller liknande som avtalat och alla får en ärlig chans att ställa upp sina fronter etc. men detta är i bästa fall.



Att du talar så stort och säger dig veta så mycket, så har du inte ens koll på de mest vitala delarna. ;)


Nej och en stam med en morallös ledningen är för mig en stam utan moral. Passar inte medlemmarna med ledaren passar de ju inte för stammen. För övrigt vill jag uppmärksamma att det är en stor skillnad i att skita i vad folk tycker och att vara utan moral. Man kan fortfarande handla moraliskt och ignorera vad andra tycker.

Ja, och är inte det vad ni gör när ni visar ert bästa leende mot säg TT och You? och allierar er mot Turtle? Det ska bli kul att se hur det utspelas, men jag är helt övertygad om att "sköta det snyggt" inte är något ni kommer göra. Sånt behöver man "moral" till, vilket ledaren har frånsagt sig så fint. Han(?) har alltså inget emot att utan prat backstabba en allierad, vilket hen har gjort förut.

Jag dömer inte er stam utifrån era medlemmar. Jag nämnde ju att jag har vänner i stammen. Jag dömer den utifrån den info jag har fått och ert agerande. Nu tager jag godnatt så får jag försöka ge dig ev. respons imorgon!
 

DeletedUser

Guest
Nej och en stam med en morallös ledningen är för mig en stam utan moral. Passar inte medlemmarna med ledaren passar de ju inte för stammen. För övrigt vill jag uppmärksamma att det är en stor skillnad i att skita i vad folk tycker och att vara utan moral. Man kan fortfarande handla moraliskt och ignorera vad andra tycker.

Ja, och är inte det vad ni gör när ni visar ert bästa leende mot säg TT och You? och allierar er mot Turtle? Det ska bli kul att se hur det utspelas, men jag är helt övertygad om att "sköta det snyggt" inte är något ni kommer göra. Sånt behöver man "moral" till, vilket ledaren har frånsagt sig så fint. Han(?) har alltså inget emot att utan prat backstabba en allierad, vilket hen har gjort förut.

Jag dömer inte er stam utifrån era medlemmar. Jag nämnde ju att jag har vänner i stammen. Jag dömer den utifrån den info jag har fått och ert agerande. Nu tager jag godnatt så får jag försöka ge dig ev. respons imorgon!

Vår ledning är inte morallös, det har du fått om bakfoten och endast baserar på en persons uttalande på externa forumet, vart är källkritiken här?

Du antar alltså att vi ska låta TT och You? slåss mot Turtle och sen backstabba TT och You? Nej man får inget man inte förtjänar och vi har ingen som helst anledning till attgöra något dumt emot dem. Tider får helt enkelt utvisa vad som händer, men du har ju redan bestämt dig för vad du tror, baserat på vinklade källor från en sida av kriget varpå du kallar dig neutral, opartisk och objektiv.

Sov gott!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Nej och en stam med en morallös ledningen är för mig en stam utan moral. Passar inte medlemmarna med ledaren passar de ju inte för stammen. För övrigt vill jag uppmärksamma att det är en stor skillnad i att skita i vad folk tycker och att vara utan moral. Man kan fortfarande handla moraliskt och ignorera vad andra tycker.

Ja, och är inte det vad ni gör när ni visar ert bästa leende mot säg TT och You? och allierar er mot Turtle? Det ska bli kul att se hur det utspelas, men jag är helt övertygad om att "sköta det snyggt" inte är något ni kommer göra. Sånt behöver man "moral" till, vilket ledaren har frånsagt sig så fint. Han(?) har alltså inget emot att utan prat backstabba en allierad, vilket hen har gjort förut.

Jag dömer inte er stam utifrån era medlemmar. Jag nämnde ju att jag har vänner i stammen. Jag dömer den utifrån den info jag har fått och ert agerande. Nu tager jag godnatt så får jag försöka ge dig ev. respons imorgon!

Jag vill återigen påpeka att jag ej är ensam ledare över stammen. Min åsikt kring hur saker ska skötas är ej total. Ledningen är inte utan moral, jag är däremot.

Är dessutom intresserad av att få höra om denna backstab du talar om. Om du menar att jag har backstabbat Turtle så har du fel, jag gick med på en merge med ZL som sedan ledde till att ****** blev gramse på mig och sade upp våra relationer. Är det mitt fel att han inte klarar av att jag vill jämna ut oddsen lite? (odds som turligt nog förbättrades ytterliggare, på ett eller annat sätt).

Som du sade tidigare, spel är till för att roa, tur för mig att jag tycker det är roligt att vinna. :)
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag ska skriva något, känns som att man måste så Turtle får en klarare bild av sanningen då de verkar missat sin parti av medverkande helt.


1 Vi i PR hade bra relation med SC ( IAP ) men hade lugnt gått över till alians om så det hade blivit som det var planerat. Vi i PR och de i SC bestämde oss för att tillsammans gå ut i krig mot ett gemensamt fiende. Vi i PR gick in i kriget men något hände och SC syntes inte till, kontaktade SC men fick inget direkt svar på varför de inte deltagit i vad som planerats.

2 PR blir misstänksamma över hela situationen och bestämmer sig för att avbryta kriget och samtidigt säga upp IAP med SC då information kom till PR angående att Turtle fryst SC´s planer om det planerade kriget och istället så skulle nu SC delta i ett mega gangbang som ni i Turtle hade lagt ut åt dom. SC valde er förre sina egna framtida planer och på köpet så kostade det SC 1 en avbruten IAP med PR som nu var väldigt besvikna på SC eftersom vi i PR misstänkte att kriget vi gick in på var ett krig som skulle låsa oss i PR bort från gangbanget som skulle komma till att ske.

ZL och PR hade ett mycket löst IAP men när information kom på att ZL var uppe och skulle bli gangbangad så valde vi i PR att ställa oss på den svaga sidan fastän vi visste om att oddset var emot oss så tog vi ett beslut om att göra vad som är rätt för v.22 och det är att hålla liv i ZL och försöka stabilisera kriget en aning då ifall ZL hade försvunnit så var v.22 redan given till LSFS och Turtle ( lika bra o göra en legendarisk tjekan för oss i PR ) ingen framtid hade funnit en att ingå i ett spel där man hycklar till sig en vinst via fegspel och via att man utnyttjar andra.

LSFS och PR hade ingen kontakt alls fram till mergen med LZ vilket kom som ett bra nyhet för nu visste man att kriget med SC kan läggas på hyllan och att ni i Turtle inte längre har den styrkan och storleken på gangbang. Synd vart det för SC som stod emot PR och ZL ( vi var dock inte ute efter att ta ut SC ) utan bara bygga lite fronter mot er Turtle och få SC att inse på att deras så kallade stora,starka och fina alierade hade lämnat dom åt vargarna. Många dagar in i kriget inga anfall från er ( 2 fejks ) på en av zleepys byar.

Crille du har modet och snacka om fairplay,gangbang och hyckleri när ni i turtle lyckades playa SC helt genom att 1 ändra deras planer om det planerade kriget som hade fått SC att växa till sig väldigt stabila och starka. 2 att utelämna SC själva i ett krig dom tog på sig för er skull och om du inte ser fel i sådant så förstår jag inte riktigt på hur du spelar spelet, jo kanske via att andra börjar kriga 1 vecka in i kriget så kommer Turtle in som hjälterna och börjar adla på när offen samt stora delar av deffen är utslagna. Ni gjorde fel i diplomatin redan momenten ni började dra in andra stammar i krig mot mindre stammar.

Respekt till er som individer men absolut inte till er spelsätt ( riktat först och främst till ledningen ).


Kanske fel skrivet i ordning men kl är som sagt halv 3 och inte till 100% klar i huvet o ögonen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag ska skriva något, känns som att man måste så Turtle får en klarare bild av sanningen då de verkar missat sin parti av medverkande helt.


1 Vi i PR hade bra relation med SC ( IAP ) men hade lugnt gått över till alians om så det hade blivit som det var planerat. Vi i PR och de i SC bestämde oss för att tillsammans gå ut i krig mot ett gemensamt fiende. Vi i PR gick in i kriget men något hände och SC syntes inte till, kontaktade SC men fick inget direkt svar på varför de inte deltagit i vad som planerats.

2 PR blir misstänksamma över hela situationen och bestämmer sig för att avbryta kriget och samtidigt säga upp IAP med SC då information kom till PR angående att Turtle fryst SC´s planer om det planerade kriget och istället så skulle nu SC delta i ett mega gangbang som ni i Turtle hade lagt ut åt dom. SC valde er förre sina egna framtida planer och på köpet så kostade det SC 1 en avbruten IAP med PR som nu var väldigt besvikna på SC eftersom vi i PR misstänkte att kriget vi gick in på var ett krig som skulle låsa oss i PR bort från gangbanget som skulle komma till att ske.

Tja det understruckna är något intressant faktiskt!
Om jag inte har fel så var det inte gangbang? De två sidorna var redan förutspådda.
Fetstilt
Ni hade kanske gett dem en allians men ni hade brutit den lika snabbt när Delete frågar er om allians och börjar ställa en massa krav.


Om du dessutom vågar kalla din analys för objektiv, så kan jag inte mycket mer än att brista ut i skratt. Lär dig vad "objektiv" betyder, sen kan du återkomma.

Pojken går efter gramatikfel när argumenten inte räcker till? :confused:
P.S. din nya profilbild är ful, är det du på bilden?


Men se så fel du kan ha; Här har du iaf en som tycker det är kul att spela med Lawliet. Jag skulle däremot vilja ändra på frågan till: Känner du någon som kan säga att det är kul att spela med Sweca?

Jag tycker det är kul att spela/snacka & knöölla med sweca. Gör antagligen jokern också med tanke på inbjudningen till CO spel.


Jag vill återigen påpeka att jag ej är ensam ledare över stammen. Min åsikt kring hur saker ska skötas är ej total. Ledningen är inte utan moral, jag är däremot.

Men om ett beslut tas från ledningen så blir det ju eran röst? Alla i ledningen tar besluten tillsammans väl?D:
 

Der Herzog

Member
Reaktionspoäng
0
Delete, you?, TT och -=PR=- mot HoE, hoh, hls, turtle, *wh* och UWS..

Later ju väldigt rättvist i mitt läge..

Sen att Delete merga med ZL det kallas strategiskt..


Sandra
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Delete, you?, TT och -=PR=- mot HoE, hoh, hls, turtle, *wh* och UWS..

Later ju väldigt rättvist i mitt läge..

Sen att Delete merga med ZL det kallas strategiskt..


Sandra

Men HoH och akademi stammarna va de väl ni som attackera först? eller där vet ja inte.


men hur fan kom vi i bilden? krigar vi mot ngn av er? NEJ, då kan du fan inte skriva att vi är med i kriget. vilken mupp du är.
 
Topp