Topp 10 stammar

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
1: turtle

Ett skönt gäng som kommer gå långt. En lyckad premade :) finns ett par bra spelare som Skogul och superhero som jag tror kommer klara sig ett riktigt bra tag :)

2: LSFS

Gamla Obiwan finns inte så mycket att säga om dessa , försöket till nya SuSa gick Inge bra :)

3: ZL

Finns inte så mycket att säga tragiskt att bli kär i en 97:a ^^ men en stabil stam annars ,kommer ge motstånd länge tills dem blir uppätna finns även här ett par fina namn :)

4: SC

Vet inte mycket om er finns inget speciellt om Er. Tycker dock om namnet men lite för maffiaaktigt. Håller er till maffia wars på fejjan istället :)

5: WH

Blandning av gamla NPL och SPL. Kickade folk utan anledning av ledningen . Kommer ätas upp då dem ligger trängda mellan turtlespelare . Sry kommer knte klara sig Om dem inte gör nåt åt turtle :)

6: UWS

Får en känsla att ni adlar barbarbyar och har en väldigt
Dryg takt . Finns ett par bra spelare men kanske fel stam? Tid utvisar tror dem kan hålla sig kvar om dem adlar sig mot rimmen. Stannar dem kvar så blir dem uppätna av ZL eller turtle

7: SK

Finns ett hopp i här rätt okej spelare och OB:en är ju rätt okej ;) stammen som håller sig kvar ett tag :)

8:You?

Mest hatade stammen i k55. När The S upplöstes gick lootrux berserk på deras byar och tjänade en massa på detta och flög iväg i poäng. Finns ett par bra spelare men inträngda här också från alla håll och kanter så kommer inte leva länge till . Synd ändå ^^

9:TT

Helt okända för mig vart ligger ni ens på kartan ?^^

10: HoH
Också helt okända och relativt nya på toppen. Lite på efterkälken men jobbar dem sig mot rimmen kan dem hålla sig kvar ett tag till. Roligt att se er här :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
niicobooi knappast you är mest hatade stam? bara för de blir gangbangad är man inte hatad? utan att man de är ju grymma att de ska behövas gangbang för ta ner en stam? ;)
 

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
så du påstår mesut att You? är den mesta populära stammen i k55? :D tolkar jag det som dig då ? :)
 

DeletedUser

Guest
top 10 har förändrats lite nu sedan kriget mot SC har satt igång, blir spännande att se hur allt fortsätter att utveckla sig..
 

DeletedUser

Guest

+1 Kul följa även om man ej spelar på världen längre, har 1an turtle och 3an wh allians?
verkar vara en typisk fegvärld, tw.se.
toppstammar slår ut alla mindre och vågar inte kriga mot varann, ljuger och smusslar.sitter 2-5 st på kontona, värvar bra spelare från mindre stammar osv. Mer stamstolthet efterlyses och större cojones.
 

Der Herzog

Member
Reaktionspoäng
0
Slarvig lista av top 3, bara min synpunkter pa deras läge..

Sandra

_____________________________________________________________________________________________________________________
Turtle: En stam som har växt i poäng, men OBAn imponerar tyvärr inte, För mycket enkla byten och verkar vara lite "fega" men
dom har en stor chans att stabba WH backifran, men om WH har ett starkt sammarbete har turtle ingen chans.

Delete:
Stammen med störst möjligheter pa världen, med tanke pa sin position, använder dom diplomatin rätt kommer dom ha en stor chans att vinna, sovida stammen har en stabil ledning kommer dom att klara sig...

*WH*:
Ganska ny stam som jag ser det, OBAn är hyfsad men kan bli bättre. Ett smart drag vore att starta ett krig mot turtle, deras front ligger vid turtles svagaste sida, det betydet att Turtle kommer fa det svart att försvara sig..
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
+1 Kul följa även om man ej spelar på världen längre, har 1an turtle och 3an wh allians?
verkar vara en typisk fegvärld, tw.se.
toppstammar slår ut alla mindre och vågar inte kriga mot varann, ljuger och smusslar.sitter 2-5 st på kontona, värvar bra spelare från mindre stammar osv. Mer stamstolthet efterlyses och större cojones.

Så vad föreslår du? Att toppstammarna slår ut varandra och lämnar de mindre stammarna ifred, som då får växa om - varpå processen återupprepas? ;)
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Så vad föreslår du? Att toppstammarna slår ut varandra och lämnar de mindre stammarna ifred, som då får växa om - varpå processen återupprepas? ;)
Personligen tror jag att de större stammarna skulle göra något åt varandra, självklart med deras allianser. Ser ut som en stam har större chans att vinna än de andra, men man vet ju aldrig med denna värld. Flyger spelare från stam till stam lite då och då.
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
1. Delete

Håller toppen, har ett par fina namn där som kommer hålla igång stammen, även en bra OB. Tror att dessa kommer att komma en riktigt bra bit på denna värld om inte en mergade sker igen.

2. Turtle

Har inte imponerat alls i denna värld tycker jag, hur de blev så stora vet jag inte heller. Jag vet inte vilka som spelar under vilka nick, de spelare jag har råkat ut över bevisar inget speciellt och jag tror inte att ni kommer att klara om er front fortsätter att spela så.

3. *WH*

Vet inget om er, OB talar la för sig själv, Om jag minns rätt så var de en mergade även på denna stam?

4. UWS

Tror inte på detta alls, känner igen några namn.

5. -SK-

Vet inte, OBn är inte dålig här heller och en bra placering på kartan tycker jag.

6. -=PR=-

Blir kvar ett tag till, bra OB och några spelare där som kommer att se till så det går bra, har en ganska bra placering på kartan också.

7. SC

Vad hände med er? Tyckte ni var stora och gjorde ett bra jobb runt starten, känns dock som ni har stannat och har problem att utveckla.

8. TT

Min stam, här får någon annan säga vad de tycker. :D

9. You?

En av mina favoriter, ett skönt gäng med ett gäng bra spelare. Tror att dessa kommer att klara sig under en längre tid.



Innan någon påpekar vad jag tycker så är detta min fantasi och information alla kan läsa på TWStats.se, jag har inte en blekaste om vad alla har krigat/krigar emot. Det var allt från mig, tack och adjö!
 

DeletedUser

Guest
1. Delete

Är ett gäng som har några riktigt duktiga spelare som är väldigt erfarna både med pennan och med yxan. Denna stam kommer nog hålla sig i top 1 ett bra tag framöver om inte hela vägen.

2. Turtle

Har aldrig gillat stammar ( spelare ) som grovt utnyttjar andra mindre stammar via sin storlek och få de utgöra grov jobbet så de kan i lugn och ro få växa till sig. Känner inte dessa spelare men vad de hittills har visat i kriget så lär dessa inte hålla länge hela vägen ut. Respekt till er men min syn på er är inte så positiv just på grund utav ovanstående orsak.

3. *WH*

Vet inte så mycket om er förutom att ni har gjort ett bra merg, ni har lyckats skrapa fram några duktiga spelare. Tror ni kan hålla er långt in så vida ni inte gör misstaget som så många andra stammar gör när de växer i poäng och ändrar riktning på pennan.

4. UWS

Vet inget om er. Kan nog hålla sig ett tag i top rankningen.


5. -SK-

Vet inte, OBn är inte dålig här heller och en bra placering på kartan tycker jag.

6. -=PR=-

Stammen jag spelar i och tar avstånd från att kommentera.

7. SC

En stam som hade stora framgångar i början tills de blev utnyttjad och utlämnad ensamma i ett krig som lede till att några av deras duktiga medlemmar lämnat, tror ni har chans att komma tillbaka men gäller att ni håller er i rätt riktning av diplomati.

8. TT

Vet inte så mycket om er förutom att ni gjort ett jävla bra arbete både i diplomati och med yxan då ni är den stammen som finns så centralt. Bra jobbat måste jag säga med den positionen och fortfarande finnas till :). Tror ni kommer hålla långt in i spelet..

9. You?

Vet faktiskt inte så mycket om er förutom att ni vart i krig ett bra tag. Tror ni kommer växa uppåt

10. HOH

Vet inte så mycket om er förutom att ni kommer inte hålla länge... Enligt mig så brukar akademi stammar oftast kollapsa för eller senare och angående er så är det bara en tidsfråga innan ni splittrar och kommer hamna i krig mot varandra


Peace love and total missunderstanding
 

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
1: turtle

Ett härligt gäng som har hållt sig kvar länge i världen , ob:en är helt underbar och slår tvåan med hästlängder. Helt klart en bra premade med lite spelarförluster men även ett par bra rekryteringar. Hoppas ni vinner världen

2: UWS

Verkar gå bra för er och det flyter på helt ok ,ob:en är mycket bra men som sagt långt ifrån sköldpaddorna. Ni har gjort ett par riktigt bra rekryteringar och därför kommer ni vara riktigt jobbiga mot turtle;) kämpa på!^^

3: tyrant
Min favoritstammen på denna värld:) många gamla Goa namn från V5. Ob:en helt ok. Har bäst chans att vara kvar i världen då dem inte kan bli inträngda . Tror mest på dessa och hoppas köttningen ökar :D

4: SSW

Finns en gammal WH spelare här men resten känner jag inte igen så jätte mycket ob:en är lite dålig men man kötta mer :)

5: Pap

Lätt bästa namnet sen ZL ob:en är rätt bra för placeringen . Dem har koll på sina barn dessa pappor:D

6: HOH

Gamla godingar som hängt med länge nu och ob:en är över förväntan har ni köttat mycket ?? Kan nog jävlas en del till och hoppas dem gör de för dessa vill jag se ett tag till :)

7: saxons

Håller till i de sydvästra delarna av kartan. Tror det är fullt ös om byarna när både HOH UWS och PK slåss om byarna:)kommer vara kvar men dör ut när byarna är slut "/

8: PK

Vet inte mycket om er och ob:en är ingen överdrift heller..

9: AD

min stam så har inte mycket att säga (king)

10: INS

förlorar poäng hela tiden pga adling från turtle och tyrant . Panikadlar sig norrut"/ men ob:en är bra annars ;)



(Tillhör ej topp 10)
Stammar man kan skumma igenom,

~WH~ dog ut pga kriget
Delete har dött ut/splittrats och gått med i diverse toppstammar
 
Senast ändrad:
Topp