Speedsnack

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill ha mer spelare på speedsen, kan ni inte fixa det?

Det kan ju inte va så svårt, eller ta så långt tid.. ;)

Du kan fixa det utan problem! Sluta med dom här tråkiga rundorna då det är 5-10 barbs mellan alla byar och börja med dom gamla goda igen! Dom då man börjar med 500p!

2st 4h speeds per dag hade ju varit grymt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vill du ha ett tips så kan du sluta direkt med barbs som växer till 9000 poäng.
 

mrde

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske har nåt med att man bara får vara 100 st utan prem.


Sen börjar vissa med prem i starten så blir det svårare för de som inte har prem att hinna
 

DeletedUser

Guest
Dra in längre speed rundor då det oftast är flest spelare på dem så blir det mer spelarbyar och större krig än att lägga in massa 4h som man tar över på 2 timmar? hur kul är det egentligen? man vill ju kriga med så många byar som möjligt så fixa längre speeds så fler folk kan bygga upp sig och kanske få det lite mer likt en "Värld" där det finns olika stora stammar som kanske kan ta 4 till 15 timmar och adla ner istället för att lägga in massa mesiga 4h som blir att man krigar med ca 5 byar. Ändra gärna gratisplatser till 150 så kanske fler folk poppar upp istället för att bara ha 100 st gratisplatser. Min åsikt bara, skriv gärna om ni tycker något annat.
 
Senast redigerad av en moderator:

JustinBieber

New Member
Reaktionspoäng
0
Dra in längre speed rundor då det oftast är flest spelare på dem så blir det mer spelarbyar och större krig än att lägga in massa 4h som man tar över på 2 timmar? hur kul är det egentligen? man vill ju kriga med så många byar som möjligt så fixa längre speeds så fler folk kan bygga upp sig och kanske få det lite mer likt en "Värld" där det finns olika stora stammar som kanske kan ta 4 till 15 timmar och adla ner istället för att lägga in massa mesiga 4h som blir att man krigar med ca 5 byar. Ändra gärna gratisplatser till 150 så kanske fler folk poppar upp istället för att bara ha 100 st gratisplatser. Min åsikt bara, skriv gärna om ni tycker något annat.


Thats my boy <3
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ändra gärna gratisplatser till 150 så kanske fler folk poppar upp istället för att bara ha 100 st gratisplatser.

Ökar dem gratisplatserna mer så kommer dem inte göra någon vinst. Allt innogames ser är vinst. Bara kolla alla nya premfunktioner, Så en ökning av gratisplatser tror jag icke kommer hända =)
 

DeletedUser

Guest
Nej insåg det när jag började spela tribalwars igen för ca 4 månaders sedan när det finns typ 1000 st mer premium funktioner än förr. Allt för pengar, förstår varför folk slutar spela, men tribalwars kräver bara mer pengar och ännu mer pengar och är snåla med premium för en Världsvinst för folk som lagt ut flera tusen premiumpoäng på Premiumfunktioner när Innogames inte ens förlorar ett piss på att ge bort premium.. hah
 

DeletedUser

Guest
De ryktas ju att... K4L kommer förlora den 22:e mot NooB :*
 

DeletedUser

Guest
Tjena, asså jag är ganska nob, men jag körde på en speed värld igår. La ner typ 4h.. Nu kan jag inte logga in på den? Är allt borta eller kommer jag få tillbaka mina byar på världen? Happy for answer
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man aldrig kan spela speed för man har för mycket i skolan :(
 
Topp