krigsförklaring

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
inte för jag bryr mig men jag minns att Zleppy blev så fruktansvärt arg på v21 över Satora när han lämna till susa och han kalla värsta sakerna '' hoppas din mamma dör och allt '' :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tycker han har rätt att vara upprörd när du som varit här i ZL sen starten och verkat lojal, varit aktiv och glad i stamchatt hela tiden (no homo) men helt plötsligt får för dig att göra allt för att vinna, även ta till fula knep som nu och backstabba oss efter sisådär 2 månader och gå med i en överlägsen rank 1 stam poängmässigt. Visst, det är kul att vinna men det ska vara välförtjänt. Inte stå och titta på när andra jobbet åt en.

Btw, hatade inte Keyser spioner?

Frågan är då VARFÖR har jag sökt mig vidare?
Jag kan ju börja med den händelsen när jag råkade miss min off med 1 sekund och behövde en rens innan så att jag inte skulle behöva slösa 40 % av min off (halva offbyar/inga kattas). Då tog jag kontakt med(... kanske inte ska nämna namn... ) fråga ifall han kunde rensa by så stod jag för ersättningarna och offrade mig att rensa en annan. Förlusterna för honom skulle bli runt 1000yx 200lc. Men så egoistiska som ni var sket ni och hjälpa och sa att ni hade bättre för er.

En annan sak är när vi väl fick reda på att turtels skulle gå på oss så skrev jag fint och prydligt i stamforumet till vilka byar jag behövde deff till osv osv. Men efter att ha väntat 3 dagar och endast fått in 137 tk till en av mina byar blir man lite fundersam...

Jag drog igång en Dagens uppgift i forumet där vi skulle utföra fejks, när det var gjort skulle man skriva "check" efteråt. Men efter ca 10 timmar så kollade jag forumet och då hade visst bara 3 skrivit "check" där jag var en av dem samt två från -=PR=-...
Hur ska man reagera då?
Jag ville iallfall inte sjunka som en sten och sökte mig därför vidare bakom ryggen på våran "ledare" som har satt oss i denna skiten.
 

DeletedUser

Guest
Fast du skickade ju ansökan till turtle innan du skrev någon defftråd och fejkuppgifter??:confused:

Ansökan till Superherosupermegaturtle: 26/3 02:17

Defftråd: 26/3 23:34
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Du klagar på att vi som ledare är dåliga och sätter stammen i dåliga situationer. Du har aldrig klagat på hur vi styrt stammen så du har ingenting att komma med nu på den fronten. Om du inte påverkat har du ingen rätt att klaga.

Mannen, du vet mycket väl varför den personen inte kunde hjälpa dig och förihelvete snälla kan du sluta ljuga om siffror för att få saker och ting till din fördel.
 

DeletedUser

Guest
zleppy din sopa, du vet inte skillnaden mellan "samt allt ska gynna honom" och "allt ska inte gynna mig"

Teamplay, något ni med stor sannolikhet saknar i er stam samt i ledningen. Men ni lyckades iallfall skrapa ihop 10 tåg under en natt, vi får se hur många som går igenom.. Med tanke på att vi flyttat fram tiden en timme så missade jag en stor tid inatt att snipe. Men tror jag klarade det ändå ;)
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Teamplay, något ni med stor sannolikhet saknar i er stam samt i ledningen. Men ni lyckades iallfall skrapa ihop 10 tåg under en natt, vi får se hur många som går igenom.. Med tanke på att vi flyttat fram tiden en timme så missade jag en stor tid inatt att snipe. Men tror jag klarade det ändå ;)

Så du är fortfarande sur över att vi inte använde 4k yx att hjälpa dig med från en tågby några timmar innan de skulle skickas mot Tampara?
 

DeletedUser

Guest
Så du är fortfarande sur över att vi inte använde 4k yx att hjälpa dig med från en tågby några timmar innan de skulle skickas mot Tampara?

Varför ger ni lillpojken luft, låt killen vara då han säkert är så i verkligheten, en utan sanna vänner, en som inte kan hålla sig själv i bena utan att stopa svansen mellan bena så fort det luktar problem. Det är sådant som förstör spel, spel där tröga spelare som inte förstår att dom blir manipulerad ( tröghet går att bota ) men sen så har vi fegisar som alltid ska vinna via sälja information, undra om ni i verkliga livet hade sålt er röv för att slippa en konfrontation.

Aja har bara något att säga.. Väx upp och spela spelet självmant utan att bli påverkad av omgivningen och nej man behöver inte sälja information eller slicka röv för att "joina" andra stammar eller så som i ditt fall att du blir fredad under krig. Patetiskt är det men men..

Lycka till i turtle zleppy då du ni hör hemma bland spioner och backstabbers...
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i turtle zleppy då du ni hör hemma bland spioner och backstabbers...

Förstår inte riktigt dina smutskastningar?
Senast jag kollade så tog ni in en f d spelare från SC?

Nästan varje stam har spioner i sig, skillnaden mellan Turtle och er är att vi i Turtle skyddar våra och skryter inte om den info vi får tag i.

Han kommer iaf lyckas samt trivas bättre här än vad han gjorde i sin f d stam ;)
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte riktigt dina smutskastningar?
Senast jag kollade så tog ni in en f d spelare från SC?

Nästan varje stam har spioner i sig, skillnaden mellan Turtle och er är att vi i Turtle skyddar våra och skryter inte om den info vi får tag i.

Han kommer iaf lyckas samt trivas bättre här än vad han gjorde i sin f d stam ;)

Hans tid i turtle kommer inte bli lång om han fortsätter att försöka deffa ut oss med sitt off eller retakea byar som inte ens har adlar mot sig
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt dina smutskastningar?
Senast jag kollade så tog ni in en f d spelare från SC?

Nästan varje stam har spioner i sig, skillnaden mellan Turtle och er är att vi i Turtle skyddar våra och skryter inte om den info vi får tag i.

Han kommer iaf lyckas samt trivas bättre här än vad han gjorde i sin f d stam ;)

Skyddar hahaha du är fan pinsam, du är så jävla pinsam så det inte är sant.. Rank 1 stammen som kommer in o deltar i kriget hur många dagar efter och som har spioner i andra stammar ( klapp klapp ) till att ni skyddar era alierade, ni använder dom som får och som en mur, att ta smällen sen när begge sidorna har blivit av med off/deff kommer ni turtle "aka" hjälterna in och gamar på er tomma byar HAHAHAHAHAHAHHAHA ni är så roliga.
 

DeletedUser

Guest
Hans tid i turtle kommer inte bli lång om han fortsätter att försöka deffa ut oss med sitt off eller retakea byar som inte ens har adlar mot sig

Inte alltid man tänker på att klockan flyttas fram 1H klockan 02.

Skyddar hahaha du är fan pinsam, du är så jävla pinsam så det inte är sant.. Rank 1 stammen som kommer in o deltar i kriget hur många dagar efter och som har spioner i andra stammar ( klapp klapp ) till att ni skyddar era alierade, ni använder dom som får och som en mur, att ta smällen sen när begge sidorna har blivit av med off/deff kommer ni turtle "aka" hjälterna in och gamar på er tomma byar HAHAHAHAHAHAHHAHA ni är så roliga.

Men vad braaa wizzlee. "hur många dagar efter"
Krigets början
den 29.03. kl 01:40:32
Krigets längd
2 dagar 17:32:18

Ja vi skyddar våra allierade. Vi använder dem inte som får och som en mur.
Utan jag skulle hellre säga att SC står och närmast och vi kommer alltid stå bakom deras rygg, inte med en kniv utan med vackra blommor.

Externa är inte min grej då det finns för många hackspettar som gillar att kritisera de framgångsledande stammarna, ja du är en av dem wizzlee. Men jag förstår dig faktiskt. Inte lätt att gå in i ett krig, sedan när motståndarsidan börjar lägga fram sina kort så är det ju alltid enklast att vara en "externa hjälte" och göra dessa smutskastningar.

Men ett tips är istället att du ägnar tid åt ing då du kritiserat turtle så mycket att vi inte hjälpt "PÅ FLERA DAGAR" och låtit SC vara muren. Hittills har denna "mur" gjort otroligt bra jobb då de leder över er.
 

DeletedUser

Guest
Inte alltid man tänker på att klockan flyttas fram 1H klockan 02.



Men vad braaa wizzlee. "hur många dagar efter"
Krigets början
den 29.03. kl 01:40:32
Krigets längd
2 dagar 17:32:18
.


Du säger det själv 2 dagar, på 2 dagar hinner offen vandra klotet runt ( men ja åter igen ) så är vissa seg tänkta och förstår sig inte på hur mycket 2 dagar är ^^.

Leder de över oss, nja kan ju vara så men är det något som förvånar er med allt fulspel ni spelar ( drar in spelare och lovar dom en plats hos er så länge de ger er den informationen ni behöver ) men men människor slutar aldrig förvåna en men slutar med åter igen Väx upp spela på egna ben utan o behöva er av att använda andras mur som ursäkt till er rank 1. Rank 1 är inte värt o hålla i den om andra gör jobbet åt er eller vad säger du själv. Med rätt diplomati jag ger dig handen men med spioneri där har ni tappat all respekt som spelare. Skriver i det externa för det är ju vad man ska göra, gör allt så mycket roligare, speciellt när folk får inse en annan synvinkel på er ( någon som inte är så rädd för att bli utadlad ).
 

DeletedUser

Guest
Det har inget med saken att göra :p Den "retaken" (självadlingen) kom låååångt efter att vi varit på byn

Men alex lilla pojken. Måste jag stå och berätta för alla att ni failade ert tåg till lojalitet 1, sen kom min retake in. Ska vi ta och berätta hur många tåg ni blivit snipade på istället? Hjälper det inte att dela upp trupperna längre? ;)
Varför proddar ni inte flera adelsmän i era adelsbyar....? :(
Ryktas att jag blir väääääääldigt förvirrade med dina namn på byarna ... (ja jag vet att detta inte är ryktestråden)
 

DeletedUser

Guest
Men alex lilla pojken. Måste jag stå och berätta för alla att ni failade ert tåg till lojalitet 1, sen kom min retake in. Ska vi ta och berätta hur många tåg ni blivit snipade på istället? Hjälper det inte att dela upp trupperna längre? ;)
Varför proddar ni inte flera adelsmän i era adelsbyar....? :(
Ryktas att jag blir väääääääldigt förvirrade med dina namn på byarna ... (ja jag vet att detta inte är ryktestråden)

Du bränner många broar med den attityden. Kom inte och gråt sen bara.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Frågan är då VARFÖR har jag sökt mig vidare?
Jag kan ju börja med den händelsen när jag råkade miss min off med 1 sekund och behövde en rens innan så att jag inte skulle behöva slösa 40 % av min off (halva offbyar/inga kattas). Då tog jag kontakt med(... kanske inte ska nämna namn... ) fråga ifall han kunde rensa by så stod jag för ersättningarna och offrade mig att rensa en annan. Förlusterna för honom skulle bli runt 1000yx 200lc. Men så egoistiska som ni var sket ni och hjälpa och sa att ni hade bättre för er.

Tänkte på det där inatt av någon anledning.. Så du menar att du var tvungen att slösa 40% av din off åp något vi skulle förlora 1000yx och 200lks mot? Du hör ju själv hur jävla mycket bullshit du snackar :D
 

DeletedUser

Guest
Tänkte på det där inatt av någon anledning.. Så du menar att du var tvungen att slösa 40% av din off åp något vi skulle förlora 1000yx och 200lks mot? Du hör ju själv hur jävla mycket bullshit du snackar :D

Vet du att vi spelar på en värld med kyrkor?
 
Topp