krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Skriv till mig ingame så kan vi diskutera om du vill =), för denna diskussion kommer väl försvinna ganska snabbt. Eller vill du ta de här?
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta bråka nu barn..
Och ja, självklart förväntar vi er ett krig mot oss från er med tanke på att ni bryter iapn med oss samtidigt som era allierade planerar krig mot oss.. Var det dumt av mig att dra en sån slutsats? :/
 

DeletedUser

Guest
Men jag har ju inte fått sagt mitt..................................
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Ni i SC har en diplomati som inte styrs ifrån er då ni leds av andra stammar"

Bullshit, vilken bra orsak ni hade till att starta ett krig. Jävla parasiter, ni i -=PR=- tror att ni är smata? Då borde ni i kanske starta krig mot dom som "styr" SC.

Jag hoppas SC mega kn**** ZL, ni i PR borde inte lägga er näsa i blöt.


Så säger enbart fega spelare som spelar ett spel med framgång på andras bekostnad. ZL är i krig med LSFS ( 9 spelare ) rank 2. Turtle drar in iap som de har med ZL ( turtle rank 1 ) planerar gå på ZL för att "ZL kör fulspel går på LSFS när de är få spelare ) men LSFS statistik mesigt är v.22 starkaste stam ( för idioter som har svårt att förstå spelet ). Alltså blir vi boverna i PR för att vi väljer ZL sida i detta krig.


Vi hade iap med SC, vi avbröt den, behöver inte ta anledningar här men vi avbröt den. Att vi valde krig mot SC var ju som sagt ett självklarhet där vi inte kan stå å titta på LSFS och turtle köra på o manipulera hela v.22 på att gangbanga ZL ( visst absolut så är jag för gangbang men allt har gränser ). SC är en stam i sig själv men bara lite för rädd för manipulativa turtle ( inte haft kontakt med dom ) men tror fallet ligger så att SC fick ( Tvunget av rädsla ) välja turtle´s sida utan att våga säga ifrån.

Att vi i PR valde gå på SC är ju för att vi är trogna våra vänner, vi gör inte vad vi blivit tillsagda utan vi gör det som sagt just för att underlätta pressen på våra vänner och bli en del av den planerade megaganbanget. Spela spelet utifrån er själva och sluta följa "stora o starka" stammar hela tiden, sow what om det blir tufft ifall ni hamnar i problem med dessa "stora starka" stammar men som ni kanske missat så handlar spelet om vänner från begge parters men i vårt fall är det valda vänner och inte "påtvingade" så som många mindre stammar måste stå ut med.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Turtle drar in iap som de har med ZL ( turtle rank 1 ) planerar gå på ZL för att "ZL kör fulspel går på LSFS när de är få spelare ) men LSFS statistik mesigt är v.22 starkaste stam

Detta bekräftar jag, vi é fan BÄST :D:awsm:;)
 

DeletedUser

Guest
Xem SC har inte snackat skit om er överhuvudtaget på externa det hela började med att ni la upp nåt som er spion fick tag på som sedan turtle kontrade sen plötsligt drogs vi in i snacket om att vi var fjollor?? Elr ska du förneka detta?

Och vi är inte rädda för turtle dem är en riktigt bra stam men det som är också bra med dem är att dem leker inte "eliter" och skriver inte på ett sådant sätt som ni på ZL gör vilket är passiv aggresivt. Vårt samarbete med Turtle har varit bra från starten samma gäller vår kommunikation medans när vi var IAP med er då var det noll kommunikation och 0 samarbete och från vårt perspektiv så när ni väl kommer från ingenstans ber oss om en allians emot en stam vi har haft inget annat än bra samarbete då var det inte så svårt att fatta detta beslut.

Ord har sagts från bägge sidor jag förnekar inte detta det borde du också inse.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Vi har fattat sluta vara så negativ mot varandra och ska ni runka eller visa lite stats? O_O
 

mosarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga såhär. Turtle är ett par skitstövlar och jag önskar att jag kunnat vara med på ZL/-=PR=- sida istället. Turtle har gjort så mycket som ingenting i kriget än så länge. sen säger dem gång på gång att dem ska gå med i kriget fast hittils har dem inte tagit eller tappat en by. Jag är lojal mot SC eftersom att vi är en bra stam som klarar oss ganska bra ensamma mot ZL och PR. Just det. Ensamma.

Hoppas inte turtle vinner denna värld för dem är ju antingen efterblivna eller skitstövlar. Förlåt för ranten men jag är inte turtles bitch
//anonym SC
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vill bara säga såhär. Turtle är ett par skitstövlar och jag önskar att jag kunnat vara med på ZL/-=PR=- sida istället. Turtle har gjort så mycket som ingenting i kriget än så länge. sen säger dem gång på gång att dem ska gå med i kriget fast hittils har dem inte tagit eller tappat en by. Jag är lojal mot SC eftersom att vi är en bra stam som klarar oss ganska bra ensamma mot ZL och PR. Just det. Ensamma.

Hoppas inte turtle vinner denna värld för dem är ju antingen efterblivna eller skitstövlar. Förlåt för ranten men jag är inte turtles bitch
//anonym SC


det är bra att du är din stam trogen, det ska du också vara hoppas bara ledningen är er medlemmar lika trogna och tänker på ert bästa men i dagsläget så ser det inte så ut, de har inte riktigt tänkt klart på helheten att dom blivit lite utnyttjad ( ni är ersättnings-bara ) men det kommer förhoppningsvis med tiden :) där folk inser det själv.


Önskar dig all lycka mr, anonym ( vet vem du är ing).
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara säga såhär. Turtle är ett par skitstövlar och jag önskar att jag kunnat vara med på ZL/-=PR=- sida istället. Turtle har gjort så mycket som ingenting i kriget än så länge. sen säger dem gång på gång att dem ska gå med i kriget fast hittils har dem inte tagit eller tappat en by. Jag är lojal mot SC eftersom att vi är en bra stam som klarar oss ganska bra ensamma mot ZL och PR. Just det. Ensamma.

Hoppas inte turtle vinner denna värld för dem är ju antingen efterblivna eller skitstövlar. Förlåt för ranten men jag är inte turtles bitch
//anonym SC


Allvarligt vad vill du? vårda språket och våga stå för vem du är! Tänk med annat än röven nästa gång du skriver här Tack!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Visa respekt för era ally ist :) men de man undrar nu varför Zleppy lämnade sin stam? :)
 

DeletedUser

Guest
Kan det vara pågrund av att ledaren sätter hela stammen i skiten genom att spela sina kort så dåligt som det går. Samt allt ska gynna honom :)
 

DeletedUser

Guest
Kan det vara pågrund av att ledaren sätter hela stammen i skiten genom att spela sina kort så dåligt som det går. Samt allt ska gynna honom :)

alltid bortförklaringar kommer från spioner hahahahha vart inte du fredad hahahah INGEN får röra Sleppy ( turtels order ) till SC hahahahah lågggggt, men som sagt fegisar förblir alltid fega ^^
 

DeletedUser

Guest
alltid bortförklaringar kommer från spioner hahahahha vart inte du fredad hahahah INGEN får röra Sleppy ( turtels order ) till SC hahahahah lågggggt, men som sagt fegisar förblir alltid fega ^^


Någon är visst upprörd... En sak lyckades jag iallfall tillföra till ZL innan det blev av... Aktivitet.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Någon är visst upprörd... En sak lyckades jag iallfall tillföra till ZL innan det blev av... Aktivitet.

Tycker han har rätt att vara upprörd när du som varit här i ZL sen starten och verkat lojal, varit aktiv och glad i stamchatt hela tiden (no homo) men helt plötsligt får för dig att göra allt för att vinna, även ta till fula knep som nu och backstabba oss efter sisådär 2 månader och gå med i en överlägsen rank 1 stam poängmässigt. Visst, det är kul att vinna men det ska vara välförtjänt. Inte stå och titta på när andra jobbet åt en.

Btw, hatade inte Keyser spioner?
 

mosarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Allvarligt vad vill du? vårda språket och våga stå för vem du är! Tänk med annat än röven nästa gång du skriver här Tack!

Vårda mitt språk? Min mormor har fulare grodor i munnen. Hur skulle vår ledning kunna veta att turtle inte ger sig in i krig som dem säger att dem ska ge sig in i? Jag är besviken på dem för att dem ljuger SC rakt up i ansiktet. Och varför ska jag säga vem jag är? irrelevant och farligt.
 
Topp