krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Det är nu så att vi i -=PR=- har tagit ställning i v22 och vår diplomatiska relationer ska stå tillhands så som våra trupper för stammar som valt att samarbeta med oss för en fin och skön tw.se värld där gangbangs är tillåtet men till en vis nivå och ifall gangbanget går överstyr så måste man vara där på plats för att åtminstone försöka balansera situationen om inte göra den gämn.


Ni i SC har en diplomati som inte styrs ifrån er då ni leds av andra stammar och är en stam med en ledning som kämpar och strävar efter andras bästa och arbetar under dessa som leder er till dåliga relationer med grannar som sträckt ut en hjälpande arm som ni så starkt avböjde ( vår storlek gjorde sitt där kanske ).

Vi i -=PR=- har nu valt vägen till krig mot er i SC då vi inte kan stå och se på när ni kör på ett mega ganbang på vår granne ZL som tagit steget närmare oss och som vi valt med ett leende i ansiktet att möta samma öde som dessa positivt så som negativt.


VH : Wizzlee
 

DeletedUser

Guest
I don't care what the scoreboard says at the end of the war, in my book, we're gonna be winners.

Med det så önskar jag er i SC lycka till ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska bli kul och se vem som vinner detta. SC har dubbelt upp i poäng, men -=PR=- verkar vassa. Lägger min röst på -=PR=- och lycka till båda stammarna. =)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
sluta alex nu ska man vara trevlig :) de här trådet handlar om två stammar som krigar mot varandra, inte om kyrkor.

Kommer bli skoj följa kriget! Lycka till båda stammarna

och hoppas ni har det skoj ;)
 

Al. Bundy

Member
Reaktionspoäng
0
För er som vill se hur det ser ut just nu.

sv22


Rosa: Zl
Grå: -=PR=-

1.841.283p

Vs

Blå: Lsfs
Svart: Tampara
Gul: SC

2.456.600p
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
"Ni i SC har en diplomati som inte styrs ifrån er då ni leds av andra stammar"

Bullshit, vilken bra orsak ni hade till att starta ett krig. Jävla parasiter, ni i -=PR=- tror att ni är smata? Då borde ni i kanske starta krig mot dom som "styr" SC.

Jag hoppas SC mega kn**** ZL, ni i PR borde inte lägga er näsa i blöt.
 

Al. Bundy

Member
Reaktionspoäng
0
"Ni i SC har en diplomati som inte styrs ifrån er då ni leds av andra stammar"

Bullshit, vilken bra orsak ni hade till att starta ett krig. Jävla parasiter, ni i -=PR=- tror att ni är smata? Då borde ni i kanske starta krig mot dom som "styr" SC.

Jag hoppas SC mega kn**** ZL, ni i PR borde inte lägga er näsa i blöt.

Why So Serious?
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
"Ni i SC har en diplomati som inte styrs ifrån er då ni leds av andra stammar"

Bullshit, vilken bra orsak ni hade till att starta ett krig. Jävla parasiter, ni i -=PR=- tror att ni är smata? Då borde ni i kanske starta krig mot dom som "styr" SC.

Jag hoppas SC mega kn**** ZL, ni i PR borde inte lägga er näsa i blöt.

Men va? Hänger du ens på V22 forumet? Spelar du ens V22? Det verkar inte som det.
SC har haft ett par bra relationer med olika stammar men har valt att gå helt efter Turtle av någon konstig anledning. När Turtle avbröt IAPn med oss i ZL så började SC helt plötsligt snacka en massa skit om ZL och var mycket aggressiva verbalt som en krigsförklaring mot oss skulle komma närsom helst. Antagligen all skitsnack för att det är fegisar när de börjades rykta på forumet att massa stammar skulle gå på oss och inte ville vara en del av det.

Varför ska inte våran goda relation med PR betyda något i det här? Allianser är till för att hjälpa varandra.

Tillsist så är jag inte så speciellt bitter på att SC väljer att köra med Turtle, 30 sec tåg och byar utan kyrkor säger det er något, SC?
 

DeletedUser

Guest
Men va? Hänger du ens på V22 forumet? Spelar du ens V22? Det verkar inte som det.
SC har haft ett par bra relationer med olika stammar men har valt att gå helt efter Turtle av någon konstig anledning. När Turtle avbröt IAPn med oss i ZL så började SC helt plötsligt snacka en massa skit om ZL och var mycket aggressiva verbalt som en krigsförklaring mot oss skulle komma närsom helst. Antagligen all skitsnack för att det är fegisar när de börjades rykta på forumet att massa stammar skulle gå på oss och inte ville vara en del av det.

Varför ska inte våran goda relation med PR betyda något i det här? Allianser är till för att hjälpa varandra.

Tillsist så är jag inte så speciellt bitter på att SC väljer att köra med Turtle, 30 sec tåg och byar utan kyrkor säger det er något, SC?

Men herregud, kan du / ni i ZL sluta gråta? Är de så enkelt att adla oss som de få dig att låta så är de väl bara bra att vi krigar?

Så du tror att vi tänkte gå på er bara för att de ryktades att flera stammar skulle gå på er? hahaha, undra vem de e som snackar skit?
 
Senast redigerad av en moderator:

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Men herregud, kan du / ni i ZL sluta gråta? Är de så enkelt att adla oss som de få dig att låta så är de väl bara bra att vi krigar?

Vadå gråter? Säger du bara så för att du inte har något att komma med och för att du håller med mig? Vi gråter absolut inte
utan säger bara vad vi vet och tycker och om du tycker att det får oss att gråta är din ensak. Det är ni som har satt er i den här situationen och nu när all skit riktas mot er så får ni stå ert kast istället för att säga "sluta gråt" för det gör ingen och kommer aldrig någon att göra.
Jag har inget emot ett krig mot SC utan ser det som roligt.

Förväntar mig ett svar från dig där det står något med "Sluta gråt" och jag har sagt det förr och säger det igen, nej vi gråter inte :)
 
Topp