Dementering av felaktiga rykten.

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Detta förtjänar en egen tråd för jag anser att det är viktigt.

Equipoise aka Oxy har av JustinBieber blivit utpekad som fuskare vilket är helt ogrundat.

Justin skickade runt detta på världen igår för att få igång ett gangbang.

JustinBieber skrev:
Equipoise

Som ni kanske vet så är denna killen Oxymetholone från v22.

Han får hjälp från stammen (=: som skickar LK som assistans till barbarbyar runt honom, så att han dödar dom utan problem och får på så sätt OBA som en gud. Även SlemmigMenSöt. hjälper honom på samma sätt.

För att stoppa "Oxy"s sinnessjuka ledning i OBA så antar jag att vi måste rensa och farma spelarna som hjälper honom, eller vad säger ni?

Mvh,
JustinBieber


Det finns ingen som helst sanning i detta och Justin har heller inte producerat några som helst bevis för det. (bevisa det och jag erkänner att jag har fel)

Att öppet peka ut någon som fuskare enbart för att lyckas få till ett gangbang är extremt lågt imo. Detta har också resulterat i att Oxy fått en hel drös med PM ing där det står "Jävla fuskare" och andra mindre trevliga saker.

Jag tycker det är fel att en spelare ska behöva ta massa skit från halva servern pga av en lögn utan grunder därav denna tråd.

Det är allt jag har att säga om saken tills bevis för Justins påståenden är publicerade. Tack för ordet.
 

Der Herzog

Member
Reaktionspoäng
0
Han får hjälp från stammen (=: som skickar LK som assistans till barbarbyar runt honom, så att han dödar dom utan problem och får på så sätt OBA som en gud.

Denna ar en son J*vla logn, vi har fan inget med Oxys oda att gora sluta anklaga oss for nagot som du inte ens har bevis for..

Sandra
 

DeletedUser

Guest
Tycker själv att de har blivit lite löjligt med allt tjaffs å barnsliga förolämpningar om fusk osv, uppfattade inte själv att de var nån individuell konflikt mellan Justin bieber och Oxy~ när detta erbjudande kom till oss.

Menmen, de blir som de blir helt enkelt.
 

Blizzardman

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är ganska löjligt att det har blivit så mycket smutskastning, från början blev jag informerad om att vi skulle gangbanga för att han växte för snabbt senare fick jag veta att det var för att Oxy ''fuskade'' utan att någon kunde bevisa det. Så Oxy om du inte fuskar så finns det ändå lite grunder för gangbanget.

Menmen som Hampish säger, de blir som de blir helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Om ni nu har gjort så för att få snabb oba så ser iallafall inte jag det som fusk snarare en fin strategi.
Jag menar det är ju inte fel att prova nya vägar och alla kan göra samma sak om dom vill.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
hahahaha den är så bra justinbieber är ju bara en nolla, snubben skröt ju på v22 på sin profiltext att han dödade full nuke av oxy när de va hans kö.. sen när justin blev adlad på v22 blev han tyst, och han ska bort härifrån också.

Oxy har aldrig fuskat de bara ni som är för värdelösa som inte klarar hans tempo.

jaja, jag va kaxig nu orkar inte bry mig. hoppas folk slutar hacka på oxy för han är etta :) de händer väl varje värld på varje spelare som är rank ett? :D
 

Blizzardman

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan erkänna nu när det är bevisat att han inte fuskar (eller det finns inga bevis för att han fuskar iallafall) att han är otroligt bra på detta spelet och att det var synd att det blev ett gang bang på dig på grund av myter
 

DeletedUser

Guest
Jag kan erkänna nu när det är bevisat att han inte fuskar (eller det finns inga bevis för att han fuskar iallafall) att han är otroligt bra på detta spelet och att det var synd att det blev ett gang bang på dig på grund av myter

Äh han är bara bra på starter :awsm:
 
Topp