Gangbang united VS The Infinite Empire

DeletedUser

Guest
Vad jag tror är att ni är rädda för att ni ska faila och skämma ut er totalt.
 

DeletedUser

Guest
Förstår mig inte på människor som du hampish.

Ena sekunden skriver du såhär:

"
Hampish idag kl 12:26
Hej.


Jag tänkte bara meddela att vi i DoD Har bestämt oss för att lämna denna alliansen som har gått ihop för att "utplåna" Tie i och med att samarbetet började genom att vi fick falsk information vilket ledde till att vi deltog i detta.
Samtidigt tycker jag folk inom denna alliansen beter sig barnsligt och tar bort mycket av de roliga inom ett krig.

Tänkte bara föreslå, om ni vill att ingå i en IAP eller rent av en allians, tills detta kriget är över, och om ni vill kan vi fortsätta med de efteråt.

Hur ni än bestämmer er för att göra angående mitt förslag, så önskar jag er alla lycka i kriget, oavsett om de fortsätter att vara mot oss i DoD på egen hand utan alliansen, eller i ett samarbete tillsammans.



//Hampish
"

en minut senare leker du allan ballan på externa forumet och säger att ni tar oss medans du snackar skit om dina allianser i spelet. Bestäm dig hur du ska göra.
Fail!

Vi lämnade alliansen direkt efter vi diskutera detta på våran interna stam-forum samtidigt som jag skrev detta brevet till dig. Jag anser att vi fick felaktig information och därefter gick vi med i en allians, som dessutom inte höll de dom sa. Vilket gör att vi inte har några skyldigheter till dom. Vilket jag också skrev där på deras forum innan vi lämnade, alltså snackade jag inte skit, jag gick direkt till dom själva och sa vad jag tyckte och sen drog vi oss ur alliansen.

Men om ni vill fortsätta kriga, som jag sa i mitt PM, så kommer vi göra det fast på egen hand.

Lycka till som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Där va du allt smart med att påpeka det självklara... Klart att de som inte anföll blev rädda

Jag är inte rädd för att anfalla, men varför vägga alla sina trupper? Personligen har jag varit emot ett gangbang hela tiden, och att inte attacker är min protest mot detta förhastade försök till en gangbang. Jag har tex sett någon rapport med 60 yx och 10 lk, och den spelaren ligger typ top20. Varför ska ett gäng ph*ror siktar in sig på elit spelare?

/ Hololoco
 

Blizzardman

New Member
Reaktionspoäng
0
Sluta snacka skit Hololoco du har inte varit emot ett gangbang på något sätt, du var aktiv i forumet och var aldrig emot ett gangbang. Försök inte snacka dig ur allt det här.
 

DeletedUser

Guest
Sluta snacka skit Hololoco du har inte varit emot ett gangbang på något sätt, du var aktiv i forumet och var aldrig emot ett gangbang. Försök inte snacka dig ur allt det här.

Hahaha, du har nog inte läst vårt gemensamma forum då. Gå in där och läs under "Equipoise". Det räcker med att du läser vad jag skrivit på den första sidan. Jag inte gått in och sagt NEJ! men jag har varit skeptisk till detta.
Det är nog du som ska sluta snacka skit, lär dig planera och göra gemensamma attacker, att ni gjorde denna offensiven var bara bra för Equipoise, nu är typ 5 stammar borta.

Holo
 
Topp