Gangbang united VS The Infinite Empire

DeletedUser

Guest
Tänkte bara att de kanske var dags för en tråd där vi kan snacka lite å njuta av detta lilla (kriget?) eller vad man nu ska kalla det.

Må bästa lag vinna helt enkelt;)
 

DeletedUser

Guest
Vinner ni detta har ni ju trots allt bevisat att ni är bättre än 8 stammar tillsammans;)
 

Blizzardman

New Member
Reaktionspoäng
0
Vinner ni ska ni vara stolta över hur bra ni faktiskt har lyckats.

Och en krigsförklaring hade avslöjat överraskningsmomentet även fast en mullvad gjorde det ändå
 

DeletedUser

Guest
Lycka till och det här är bland det roligare på länge :) dock vart nog överaskningsmomentet åt fel håll, ni överaska aldrig oss, vi överaska er snarare ;)

Väl mött, vi ses på fältet vänner och fiender !
 

DeletedUser

Guest
Ah, de var ju inte direkt oväntat att informationen skulle läcka ut, 80 pers i en tråd som ingen riktigt vet vem de är.
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ni bara skriva upp vilka stammar som är emot oss så man vet?

Jag har iaf 27 personer mot mig iaf. Blir kul
 

DeletedUser

Guest
Kan ni bara skriva upp vilka stammar som är emot oss så man vet?

Jag har iaf 27 personer mot mig iaf. Blir kul

Ska jag vara ärlig så är vi så många att jag är tveksam på att vi själva riktigt vet vilka som är med.
Eller så är det jag som inte har orkat läsa genom allt:p
 

DeletedUser

Guest
Har det kommit en krigsförklaring än? Om någon skulle kunna fixa en lista på vilka stamma som är med skulle set vara lite lättare att följa :)
 

DeletedUser

Guest
Spelar nästan ingen roll hur många de är.. Så länge de inte har adel kommer TIE vinna
 

DeletedUser

Guest
Spelar nästan ingen roll hur många de är.. Så länge de inte har adel kommer TIE vinna

Vi är tillräckligt många för att de skulle ta TIE hela rundan att adla oss ;)

Hur som helst, ingen är särskilt långt bort från adelsmän, Detta är ju knappast över för att TIE har lyckats försvara sig lite granna i 12 timmar, vi har fortfarande kommit genom deras försvar ett flertal gånger och dödat säkert lika mycket om inte mer trupper än dom.
 

DeletedUser

Guest
Vi är tillräckligt många för att de skulle ta TIE hela rundan att adla oss ;)

Hur som helst, ingen är särskilt långt bort från adelsmän, Detta är ju knappast över för att TIE har lyckats försvara sig lite granna i 12 timmar, vi har fortfarande kommit genom deras försvar ett flertal gånger och dödat säkert lika mycket om inte mer trupper än dom.

Dementeras
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår mig inte på människor som du hampish.

Ena sekunden skriver du såhär:

"
Hampish idag kl 12:26
Hej.


Jag tänkte bara meddela att vi i DoD Har bestämt oss för att lämna denna alliansen som har gått ihop för att "utplåna" Tie i och med att samarbetet började genom att vi fick falsk information vilket ledde till att vi deltog i detta.
Samtidigt tycker jag folk inom denna alliansen beter sig barnsligt och tar bort mycket av de roliga inom ett krig.

Tänkte bara föreslå, om ni vill att ingå i en IAP eller rent av en allians, tills detta kriget är över, och om ni vill kan vi fortsätta med de efteråt.

Hur ni än bestämmer er för att göra angående mitt förslag, så önskar jag er alla lycka i kriget, oavsett om de fortsätter att vara mot oss i DoD på egen hand utan alliansen, eller i ett samarbete tillsammans.



//Hampish
"

en minut senare leker du allan ballan på externa forumet och säger att ni tar oss medans du snackar skit om dina allianser i spelet. Bestäm dig hur du ska göra.
Fail!
 

Der Herzog

Member
Reaktionspoäng
0
4.gif
 
Topp