Dexter Morgan

Vad tycker ni om Dexter Morgan?

  • PremH*ror

    Röster: 6 8,1%
  • Nada

    Röster: 10 13,5%
  • Fått mer gratis byar än vad världen har barbs

    Röster: 22 29,7%
  • Bra spelare

    Röster: 23 31,1%
  • Kommer dö

    Röster: 13 17,6%

  • Totalt antal röstare
    74
  • Enkät stängd .

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
då är min fråga till dig, vad är det vi nu har gjort som är så dåligt? för jag tolkar det som att du tycker att vi har det...

Näe jag tycker inte illa om er och har inte hört något dåligt så förstår inte tråden. Svarade bara på påståendet att man automatiskt blir hatad för att man leder en värld.
 

DeletedUser

Guest
Nja Bixur kan nog stämma, han va rätt ödmjuk och tråkig.

& ja v4.. .se såg ju ut precis som idag då ju. Är ju nästintill ett helt nytt spel.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Nja Bixur kan nog stämma, han va rätt ödmjuk och tråkig.

& ja v4.. .se såg ju ut precis som idag då ju. Är ju nästintill ett helt nytt spel.

Är väl sånt här skitsnack som gör att du är impopulär? Det är samma spel fortfarande och rakryggade spelare med heder kommer alltid vara omtyckta. Kaxpärer som försvinner vid första motgång kommer alltid vara hatade.
 

DeletedUser

Guest
Är väl sånt här skitsnack som gör att du är impopulär? Det är samma spel fortfarande och rakryggade spelare med heder kommer alltid vara omtyckta. Kaxpärer som försvinner vid första motgång kommer alltid vara hatade.

Haha visst serru, du ska nog ta och lägga ner din comeback igen om du tycker "gamla" tw är likt dagens tw. För gud så besviken du kommer bli
 

DeletedUser

Guest
Nja Bixur kan nog stämma, han va rätt ödmjuk och tråkig.

& ja v4.. .se såg ju ut precis som idag då ju. Är ju nästintill ett helt nytt spel.

Dementeras, Bixur behandlade många med respekt och hade alltid en trevlig ton.
Tråkig? Han satte fyr på vissa saker så tråkig är nog inte rätt beskrivning.
 

DeletedUser

Guest
Är väl sånt här skitsnack som gör att du är impopulär? Det är samma spel fortfarande och rakryggade spelare med heder kommer alltid vara omtyckta. Kaxpärer som försvinner vid första motgång kommer alltid vara hatade.

Det är vad jag också tror, jag gillade Rapi mer tidigare... Innan jag kom till forumet...
 
Topp