Topp 10 stammar

DeletedUser

Guest
Hejsvejs!

Jag är ganska nyfiken på toppstammarna så dela gärna med er av allt ni kan!

Försök att göra det snyggt och lätt att läsa, håll tråden ren, tack!

Här är min design!

1 AFOF
Bla bla bla....

2 Obiwan

3 ZL

4 Turtle

5 ATH

6 Celeb

7 AFK

8 AdlA

9 K.O.C

10 ATM
 

DeletedUser

Guest
1. AFOF
Är tydligen en "massinvite" men ser ändå några fina killar bland namnen. Tror dock inte på er..

2. Obiwan
Motivation. Hålls den uppe blir detta en top 3 stam resten av denna värld. Finns många godingar där.

3. ZL
Halva SoG, + andra godisar. Tror även detta är en stam som kommer finnas kvar till världens "ände" Förövrigt, snyggaste stamnamnet överlägset.

4. Turtle
Premade som är "ninjas" har inte en aning om vem eller vilka som spelar. Ser ut som en bra start dock. Hört att dem har lite snack med spioner och vidare. (Y)

5. ATH
Har tydligen 2 akademier. Väldigt roligt att se. Vanligtvis floppar ju stammar som skapar sig akademier såhär tidigt. Lycka till tror ni kommer behöva det.

6. Celeb
Skönt gäng. Spelar här, därför får detta räcka.

7. AFK
Ser oerhört stelt ut. Dock har jag inte sett er på toppen förns nu. Flopp

8. AdlA
Rolig stam, får se hur rolig den är "kommande 2 veckor"

9. K.O.C
Känns som ett gäng 13 åringar, som har hittat varandra får se hur länge ni får vara kvar här i toppen. Jag gissar på max 5 dagar till..

10. ATM
Har hört att ni blir lite överkörda i k44, flopp
 

DeletedUser

Guest
Kom igen nu, det är ju jätteintressant!

Skriv allt ni vet, jag vet att ni sitter på massa spännande information! ;)
 

DeletedUser

Guest
En fördel är att du lugnar ner dig Citrus.. Det går inte snabbare för att du skriver...
 

DeletedUser

Guest
Haha, okej!

Anledningen till att jag skapade tråden var ju för att jag inte hade så jättebra koll själv, men kan väll göra ett försök:)


1 AFOF
Tror ej ni kommer klara er länge men med tanke på den höga placeringen så finns ni säkert kvar någon månad kan jag tänka mig.

2 Obiwan
Inte så mycket att säga om er, många igenkända namn så ni lär finnas kvar i toppen så länge stammen finns! :)

3 ZL
Jaa, det pratas väl mest om det underbara namnet när det gäller denna stam, många av spelarna tror jag kommer komma riktigt långt och därför finns förmodligen stammen kvar i toppen ett kvar om det inte bli upplöst eller något.

4 Turtle
Tyvärr, men ni kommer förmodligen falla väldigt snabbt...

5 ATH
Vet inget om er!

6 Celeb
Er har det pratas mycket om men jag vet inte riktigt hur ni kommer klara er, finns flera bra spelare men frågan är...

7 AFK
Är ni AFK hela tiden kommer detta tyvärr ej hålla!

8 AdlA
Vet inte riktigt, tror inte den leds särskilt bra så kan nog gå ganska dåligt men man ska aldrig säga aldrig!

9 K.O.C
Kändes som att ni bara sakat efter när nybörjarskyddet gick ut, vet ej hur långt ni kommer!

10 ATM
Flera namn känner jag igen, kommer nog klättra lite men vet inte hur det går sedan!
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 28.294
Etta på OB-A och i poäng. Glider på bra nu.

2 AFOF 28.273
Ja alltså ni hänger kvar ännu. Chockerande!

3 ZL 25.866
Snygg tjej. Bra spelare. Kan funka. Kanske.

4 Turtle 23.788
Ett par av mina favoritidioter spelar här i stammen. Massa kärlek och fantasiflaskor.

5 ATH 23.241
Familjestammar kan köra upp något. Avskyr er.

6 Celeb 23.156
Som premadestam har ni radikalt misslyckats.

7 AFK 22.230
Noll koll...

8 AdlA 21.418
Gillar gifbilden. Allt annat är okänt... noll koll

9 K.O.C 20.853
Knights of Doom hade vart bättre imO! ;-) Noll koll

10 ATM 20.443

Bara jag som tänker på ass to m....? njae... haha. Porrskadad är vad man är! Noll koll på er
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 28.294
Ligger bra till på OB-A, kan gå vägen!

2 AFOF 28.273
Tvekar starkt på att dessa kommer orka hela vägen.

3 ZL 25.866
Gym brud, grymma spelare, tror det kan flyta på.

4 Turtle 23.788
Av det jag har sätt utav Turtle kan det absolut funka, återstår att se.

5 ATH 23.241
Tror inte ett dugg på dessa, gillar inte dom speciellt mycket heller.

6 Celeb 23.156
Har absolut ett gäng bra spelare, ser ut som att vara ett skönt gäng, om dom kan lyckas? Återstår att se.

7 AFK 22.230
Ingen aning vilka dessa är, har inte hört speciellt mycket om dessa.

8 AdlA 21.418
En stam som vill vara kompis med allt o alla, lär inte funka i längden.

9 K.O.C 20.853
Inte hört speciellt mycket om.

10 ATM 20.443
Har ett par bra spelare, resten har jag ej hört speciellt mycket om.
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 44.121
Oxy spelar här, min favorit spelare, säger det mesta :D

2 ZL 37.436

Hört att ni gillar zara larsson, tycker hon är ganska het, samma ålder som mig ;)

3 AFOF 37.185
Vi får se hur kriget i k55 går :D

4 Turtle 34.121

En av de mer läskiga stammarna på v22, vet dock inte vilka mer spelare som gömmer sig i ninja turtles team :thinking:

5 ATH1.0 32.029

Ingen aning angående denna stam D:

6 Celeb 31.951

Hört att det är kändisar som lirar här, dock verkar inte zara larsson lira här dock :crybaby: Dock tror jag dessa kändisar kanske kan göra något hot mot denna värld iaf :sneaky:

7 AFK 30.676

Ingen aning ^_^

8 AdlA 28.745

vet ej :awsm:

9 K.O.C 27.434

verkar kötta en del, kan båda gott för framtiden :sneaky:

10 ATM 26.669

Verkar växa obemärkta, smart drag? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 44.343
En av mina favorit stammar, mycket bra Oba och Oxy spelar här! ;)

2 ZL 37.707
Snygg stam dock är jag besviken på eran Ob

3 AFOF 36.531
Har inte hört så mycket från er sedan Nissefrance gjorde bort sig, dock verkar det inte gå så dåligt för er som alla trodde.

4 Turtle 34.241
Den köttigaste stammen på V22, Leder Oba:n med ganska mkt men liggert dåligt på Obf:n vågar ingen anfalla er eller dödar ni allt motstånd innan de hinner? :cool:

5 ATH1.0 32.395
Vart kom ni ifrån? :confused:

6 Celeb 32.117
Alla trodde att ni skulle dominera denna värld men jag är besviken på er, speciellt på eran Oba.

7 AFK 30.927
INte hört så mycket om er

8 AdlA 28.870
Ni har en del bra personer hos er men jag älskar er profil :cool:

9 K.O.C 27.676
Ingen aning.

10 ATM 26.812
Inte mycket att säga.
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan
Har aldrig varit med om ett liknande, detta är inte en stam, det är ett fenomen!
2 The S
Verkar ha spelat mer offensivt än deffensivt, bättre poängrank än oba rank är aldrig godkänt.
3 Turtle
Mer kött är byggande här skulle jag tro, det får framtiden utvisa. Många hemligheter gömmer sig i skalet på dessa.
4 ZL
Mindre attraktiv kvinna, mindre attraktiv stam. Antar att det är förlåtligt eftersom kvinnan och stammen har samma snittålder.
5 AFK
Känner igen några nick vet dock inget som helst om stammen.
6 Celeb
Kan gå långt om de spelar sina kort rätt, de har tappat några mindre centralt liggande spelare men det var inte helt oväntat.
7 ATH1.0
Flertalet goda spelare och flertalet mindre goda spelare.
8 BMF
Känner igen fremling från v20 annars har jag ingen aning.
9 ATM
Ingen aning om kapaciteten på denna stam.
10 UWS
Har några spännande namn men vet inte om det är originalspelare bakom kontona och om de i så fall bara spelar v22 för att samla flaggor till v21.
 

RoyalNobility

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan, vad ja har förstått så är denna tråden för top 10 stammar ??!!... Så håll er till ämnet tack!

MvH RoyalNobility
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
1. Obiwan
Ser ut att klara sig riktigt fint. många kända ansikten från denna sida. Tror ni kommer komma långt i spelet, kanske kan ni bli vinnare om ni håller ut tills dess. Men ni kommer vara svårstoppade och jag hejar på er ;)

2. The S
jaha en ny stam som jag inte sett förut, känner väl 1-2 spelare resten är okända från mitt håll. Men säkert ett bra gäng men jag tror inte det kommer räcka till slutet. Inte bästa OBa ännu. får se hur det ser ut senare i spelet.

3. Turtle
Ser ut att gå bra här med. Ännu en premad stam så får se hur långt ni kan ta er nu när K45 planerar lite vilt mot er ;)
Jag tror ni kan lyckas riktigt rejält om ni bara visar vad ni kan gå för :)

4. ZL
Ser ut att göra ett bra även här. Kan ta sig långt även ni och massa bekanta ansikten. Jag tror ni kommer finnas kvar en längre tid. Lycka till ZL :)

5. afk
finns kvar ännu. vet dock inget om er. inget speciellt OB. Så jag tror inte ni kommer finnas kvar länge till. Tyvärr.

6. BMf
Är dem kvar ? Har försökt på alla världar. ska dem lyckas någon gång? Tror ej på er. tror inte heller att ni kommer komma långt speciellt efter vad ni planerar i K45 med eran allians :)
låt mig gissa era allians :) DIXIE, LHf, LjLj, TWATT. finns det fler?

7. -SK-
Tror ni kommer finnas kvar ett tag till. få se om ni orkar hålla er kvar på top 10 när det väl börjas kriga på riktigt.
ni har inte någon speciellt OB men som sagt vi får se hur ni presterar senare.

8. ATH1.0
Ännu en stor familje stam. men gillar just denna då det finns ett drös gamla v3 spelare. Men så har man massa sämre spelare. men många duktiga lirare så det kommer bli kul och se er i spelet. hoppas ni finns länge :D

9. celeb
finns en del bra spelare här. tappat lite får se om dem orkar hela vägen fram. Go boys. men bra OB så go :)

10. UWS
ännu en stam som kommit upp till top 10. ser några bekanta ansikten men tror inte på er speciellt. men lycka till :D
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 168.415
Har verkligen ångat på här på v22. Snittpoäng 8000 är helt sjukt. Bra spelare som hittat varandra som kommer bli farliga. Framtida gangbang mot dessa, annars blir det tufft att ta de 1v1. Ligger lite utspritt längs den västra delen av kartan men tror inte det blir något problem för de. Köttar iaf sett till OBA.

2 Turtle 121.062
Ligger på gränsen mellan k55 o k45. Go premade som köttar på fint sett till OBA. Premade brukar gå under efter ett tag för att merga eller tappa de bästa spelarna till andra stammar men får se hur det går för Turtle. Bra spelare som kan gå långt!

3 The S 116.054
Ligger till största delen sydväst om Turtle samt relativt nära Celeb. Kan bli framtida krig mellan dessa stammar. 21 medlemmar och bra genomsnittspoäng. Inte de bästa spelarna men fortfarande helt okej lirare vad jag vet (Inte för jag har så bra koll). OBA:n är sådär men låg OBF vilket tyder på att de köttat sina hot iaf. Tror tyvärr inte på de här i längden.

4 ZL 93.426
Ligger i norr ganska centrerat. Obiwan finns sydväst men ganska långt ifrån även om några fåtal byar är nära. Turtle och The S ligger syd/sydöst om dessa men långt ifrån. Kan växa ostört och har flera bra starters i stammen. Hyfsat bra OBA och tror dessa kommer växa på bra där ute i nord. Vid eventuellt storkrig lär dessa inte vara inblandade och kan rycka rejält i toppen då. Kan gå långt om deras spelare orkar tack vare bra utgångsläge tror jag personligen, fast jag brukar ju ha fel :/ .

5 -SK- 85.416
Inte en allt för gammal stam som ligger i k54 mestadels. Inte den bästa platsen att ligga på då de till stora delar ligger mellan Obiwans klungor. OBA:n vet jag inte om det är bra då jag inte har någon koll hur länge de funnits och orkar inte kolla upp det :( Tror dessa är borta inom 6 veckor, antingen pågrund av Obiwan, eller på grund av att stammen inte kan hållas samman.



6 ATM 80.856
Ligger lite över Obiwan. För dåliga spelare för att klara sig där och det lär krylla av spioner när dessa går under efter kriget mot Obiwan som jag tror kommer som officiella kriget på v22 :) Men de har köttat på helt okej nu i början sett till deras potential.

7 BMF 76.802
Rolig stam som spelare på de flesta världar, tyvärr lyckas de aldrig. Samma gamla ledare (Ubica) som lär leda BMF till döden ännu en gång. Sådär OBA men lite för mycket OBF för att vara en topstam. Ligger lite över Turtle och tror att de blir kortvariga där. Om inte Turtle tar ut dessa lär väl ZL jobba sig neråt mot de och ta ut dessa.

8 UWS 74.660
Go OBA. Ligger nära -SK- och en bit under Obiwan. Kan klara sig ett tag tror jag, bara känner på mig det. Men samma taktik gäller för alla stammar i K54 och K44, håll er borta från Obiwan.

9 AFK 73.936
Ligger sydöst om The S och syd om Turtle. Adlar de sig ut mot rimmen kan denna stammen hålla sig kvar ett tag. Stannar de på samma position ryker de när antingen The S eller Turtle ska adla sig neråt, om de nu gör det!

10 ATH1.0 68.581
Rolig stam, ligger väldigt utspritt mestadels på den östra delen av kartan men med några byar på den västra. Kan ändå bli farlig med sina familjestammar i ett gangbang. Det blir iaf blodigt om dessa går i krig...
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 322.882
Ja, vad ska man säga? Ganska solkar 1a för tillfället, och verkar dessutom vara kandidater för att vinna hela världen. Tror dock inte denna stammen kommer vina, men helt klart en del av dessa kommer vara i den vinnande i stammen till slut. Inte lugna vid OBn.

2 Turtle 248.743
En bra premade som hållit sig bra uppe i toppen enda sen starten och går ännu starkare nu. Endast tagit in 1 spelare som inte har med Turtle i namnet, starkt att sammanhållningen verka fortfarande hålla! Tror på er.

3 ZL 204.198
Nej, tror ej på er. Har en känsla av att ni ryker vid mid game! Dock många bra spelare.

4 The S 203.325
Många spelare från den döda stammen: AFOF. Blev ganska snabbt kritiserade av världen, men har blivit lite tysta av dem just nu. Tror denna stammen kommer få de tufft mot Turtle, ifall inte diplomatin sköts! Ni kommer att ta er ganska långt, men inte hela vägen dessvärre. Finns någon spelare man känner igen, men ack så få. Kriga på!

5 UWS 159.528
Har nästan ingen info från er! Känner igen några nicks, och ni är väl hyfsade. Dock så kommer ni bli upp ätna av Obiwan om ni inte har bra diplomati. Tveksamt!

6 SC 150.966
Min stam. Går naturligtvist hela vägen!

7 BMF 140.548
Gillar er! Ryktas dock att ni har blivit adlade på varje värld ni kört (?), men tror dessvärre de blir liknande i år. Tror Turtle käkar upp er, vissa spelare överlever men stammen kommer dö om inte sammarbetet bli över de vanliga!

8 -SK- 131.385
Har nästan ingen info om dessa. Ser att ni har tappat byar mot Obiwan för ett par dagar sedan, ajaj. Men förhoppningsvist har ni stabiliserat läget! Ni ligger bra till geografiskt då de gäller att kunna adla men även kunna assistera snabbt, enda minuset är att ni är nära Obiwan. Samarbetet måste hålla.

9 NCfOB 127.356
Verkar ha en salgs allians med AeM och AFK, intressant! Tror dock inte på er att ni klarar det hela vägen, men en del trubbel kan ni nog rå för!

10 AFK 121.147
Som sagt, de har någon slags allians och vi får se hur samarbetet ser ut.
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 755.464 Flyter definitivt på bäst för tillfället, spelarna i stammen lär stå vid slutet av världen.
2 Turtle 507.879 En premade på v22 som inte var total katastrof, jag vet inte riktigt hur det går för dessa för tillfället, men jag hoppas att ni sitter kvar ett bra tag!
3 ZL 441.752 Hade en väldigt bra start, tappade Vindturbin och hamnade lite efter. Känner igen något namn, verkar ha en skara duktiga spelare.
4 The S 393.557 Känner igen några namn, samtidigt inte alla. Om detta inte slutar som AFOF/DFOF så kan ni säkert sitta ett tag i K55.
5 SC 304.885 Vet ingenting om er.
6 UWS 295.787 Vet inget, men tagit fram storskorna lite allt eftersom i v22.
7 SPL 278.476 Sydpolen, ett gott gäng med potential!
8 You? 222.146 Köttat på bra, väldigt koncentrerade och jag tror att spelarna i stammen har bra potential, dock stammen verkar varit väldigt passiv nu för ett tag.
9 NPL 221.195 Nordpolen, även ett gött gäng lirare här. Med lite flyt kan ni sitta kvar ett bra jävla tag i k55!
10 -SK- 194.430 Kände inte igen något namn, vet inte riktigt. Ni ligger rätt risigt till exakt brevid UWS.
 

DeletedUser

Guest
1 Obiwan 793,806: Ohotad etta många vassa spelare. de flesta i toppen kommer från SOG. OXY har tappat farten och Obiwan söker toppspelare att värva in för att vinna så lätt som möjligt.

2 Turtle 536,089: Obiwans så här långt starkaste kamrater. Obiwan och turtle lär kunna slå sig samman och vinna världen det som återstår att se är om de vill ha kul eller spela simcity. Merg eller krig alltså.

3 ZL 473,941: Beskrivs som de fulaankungen. Även här kommer toppen från stammen SOG. Samt med tillskott från viss expertis. I övrigt min egna stam så väljer att ej kommentera

4 The S 418,530 Stam so ligger i händerna på turtle men gissar att det är IAP som kan falla när som helst. lär bli fastskruvad mellan 1 å 2 senare då blir det tack och godnatt

5 SC 331,586 Gränsen mellan 2 å 3 utgörs av dessa spelare som minst sagt börjar bli instängda. frågan är var ni ska ta vägen

6 UWS 318,418 Tussen är med så det blir fail och gnäll för hela slanten.

7 SPL 292,414 Svår stam att kriga ner skulle jag tro. men det är nog si och så med aktiviteten. Tror de håller sig i rimmen tills de troligen äts upp

8 You? 233,318 Hallon brukar starta bättre men man vet aldrig kanske är dessa underskattade men tror inte ni har läget på er sida

9 NPL 230,634: Vet inget om er tyvärr!

10 -SK- 198,416 För trångt i erat område så tack och godnatt

11 KAFFE 195,741 Den mest intressanta stammen som ej är med på topp 5 Mycket vilja och skapar problem för 1. bra jobbat och hoppas ni kämpar vidare

Slutsats SOG hade en jäkla startuppställning om ledningen fungerat bättre hae segern troligen hamnat där.

PS Nu blev detta en topp 11 då jag ville ha med KAFFE. Gissar att detta resulterar i Off topic och massa poäng och avstängningar men det var det värt. DS
 
Topp