Obiwan - EN SAGA SOM SKA FÅ ETT GOTT SLUT

DeletedUser

Guest
Only Because Idiots Want A Name - Obiwan

Har fått växa sig för stora i sin lilla frid... nu har vi samlas här för att vässa spjuten och yxmännen... kattas ska rulla adlarna ska sluta äta ko. ATTACK!


HELA VÄRLDEN VS OBIWAN.... NU ÄR DET KRIG

vi kan inte låta dom växa så här ännu mer... nu har jag samlat en start arme... VÄRLDSKRIG ALLA MOT OBIWAN
 

DeletedUser

Guest
Ska detta tolkas som att zl gör en krigsförklaring, eller är det ZL som ropar på andra att göra jobbet åt dom?

Jag hakar på när ZL gör det :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm, du påstår att du samlat en start armé?

Hur ser den armén ut?

Det krävs många stammar och någon seriös som startar det hela!
 

Busken and Bakiz

New Member
Reaktionspoäng
0
Ska detta tolkas som att zl gör en krigsförklaring, eller är det ZL som ropar på andra att göra jobbet åt dom?

Jag gissar på det sistnämnda...frustrationen över att inte hänga med i tempot resulterar alltid i organisering av gangbangs...vissa mer lyckade än andra.
Men vore ju trevligt att veta om vi ska se detta som en officiell krigsförklaring.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, du påstår att du samlat en start armé?

Hur ser den armén ut?

Det krävs många stammar och någon seriös som startar det hela!

Förhoppningsvis lite bättre än din, PMSL... hörde att du väggade din deff igår när du skulle adla. Det krävs dock inte många stammar, bara en handfull spelare som loggar in mer än två gånger om dagen. Jag kan tänka mig att logga in både morgon middag kväll om det blir nåt.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Någon random skriver om ett gangbang mot obiwan och ni tar det som en krigsförklaring från zl? hahahah wtf
 

DeletedUser

Guest
Förhoppningsvis lite bättre än din, PMSL... hörde att du väggade din deff igår när du skulle adla. Det krävs dock inte många stammar, bara en handfull spelare som loggar in mer än två gånger om dagen. Jag kan tänka mig att logga in både morgon middag kväll om det blir nåt.

Jag syftade inte direkt på någon speciell armé, men ser arméerna sämre ut än mina så är det nog kört...
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Någon random skriver om ett gangbang mot obiwan och ni tar det som en krigsförklaring från zl? hahahah wtf

Det sa han aldrig, han frågade hur vi skulle tolka det. Sen offentliggjorde han två tämligen troliga alternativ, som både han och flera andra antar att det handlar om.
 

DeletedUser

Guest
Där ser man.. Nu börjar utvecklingen på v22 där kartan byter färg, där byar får nya ägare och där spelare får visa sina kunskaper när det väll hettar till..

Peace, love and total misunderstanding
 

DeletedUser

Guest
Det man undrar är ju vilka stammar som startar detta :confused:

Det kommer att bli väldigt kul att se hur det går sedan.
 

DeletedUser

Guest
Jag gissar att obiwan vinner detta kriget allt för lätt, skulle jag inte gått och lagt mej nu så skulle jag ha anfallit er alla och plockat 100 byar av er. första 24/7

men orkar inte bry mej för ni har ju sålt filtar till folk
 
Topp