Intressanta Premedes?

DeletedUser

Guest
:* då måste ni ju givetvis va bäst^^
hehe ne men alla har väl chans till o med du antar ja,
ne men ja tror faktiskt inte så mycket än världen e bara barnet:)
 

DeletedUser

Guest
BMF är en ytterst ointressant stam. Dem misslyckas på varenda värld men likförbannat ploppar de ändå upp på nästa.

Den enda stammen som egentligen är värd att nämnas är SOG. Framtida top-stam.
 

DeletedUser

Guest
håller med om att SoG e värd o nämna men lite nya stammar behöver inte vara helt ointressant heller
men BMF e inte särsilt intressant på ngt sätt det håller ja med om
 

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Mja någon fin premade finns det väll, De stammar som skapar en full stam + akademi i början av världen brukar floppa, Om det inte är premades då kan det gå, men jag tvivlar på att det är en premade stam.

Säger inte att alla premades floppar vet många som har klarat sig mycket bra och vet andra som inte klarat sig så bra, Lite tidigt tycker jag att göra premades
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mja någon fin premade finns det väll, De stammar som skapar en full stam + akademi i början av världen brukar floppa, Om det inte är premades då kan det gå, men jag tvivlar på att det är en premade stam.


vilken stam tror du inte e premade?
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Wank är ingen premade stam. Bara ett par grabbar som hittat varandra sen tidigare och vill ge världen lite mer spänning.
 

DeletedUser

Guest
Spännande uppställning, inte många nick man känner igen, både Turtle och Celeb är fejknick-stammar. Ryktet säger dock att Celeb är de som övriga världen ska se upp med. Om dessa tillåts gå lika fria som Susa fick på v21 kommer de nog hamna i samma sits. Kanske blir mer spridd gangbang på v22? Småstammarna måste lära sig att det inte räcker att ta ner en premade eftersom det bara skapar en landningsbana åt en annan.

Länge sedan man såg familjestammar, välkommen tillbaka!
 

DeletedUser

Guest
Många spännande stammar enligt mig, kommer förmodligen bli en riktigt kul runda!
 

DeletedUser

Guest
Spännande uppställning, inte många nick man känner igen, både Turtle och Celeb är fejknick-stammar. Ryktet säger dock att Celeb är de som övriga världen ska se upp med. Om dessa tillåts gå lika fria som Susa fick på v21 kommer de nog hamna i samma sits. Kanske blir mer spridd gangbang på v22? Småstammarna måste lära sig att det inte räcker att ta ner en premade eftersom det bara skapar en landningsbana åt en annan.

Länge sedan man såg familjestammar, välkommen tillbaka!

Rätt skoj att du refererar till SuSa och v21, är det pga mig måtro? :)

Vänligen
Nico
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Lite tidigt tycker jag att göra premades

Nu måste du nog klargöra lite hur du menar...du menar lite tidigt att göra den här tråden va? För om man ska tolka det som det står menar du att det är för tidigt att göra premade-stam...vilket gör hela kommentaren till en oxymoron.
 

DeletedUser

Guest
Rätt skoj att du refererar till SuSa och v21, är det pga mig måtro? :)

Vänligen
Nico

Nej syftade inte alls på dig utan det faktum att Susa får härja rätt ostört bakom en fasad av små hjälpredor som gör grovjobbet. Mycket bra spelat av Susa tycker jag.

Lite så som det ser ut för celeb just nu, frågan är om SOG och celeb kommer samarbeta så som det talas om och vad det i så fall innebär för resterande k44.

Vet inte om det passar in här men ryktet går ju att småstammarna redan mobiliserar mot celeb, undra om SOG kommer hjälpa till eller ta tillfället i akt att växa sig större än celeb. Kan detta gynna stammar på andra kontinenter tro?

Spännande maktbalans i k44 är så glad att jag inte sitter där för det spelar ingen roll vad som görs, det är två stammar som kommer dominera där varesig dom samarbetar eller inte.
 

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Eueuheuheuh ZL var kom de ifrån?


ZL
Celeb
Turtle
Obwian

BMF några är intressanta
 
Topp