BooYaa Vs. Asynja & resten av världen.

DeletedUser

Guest
Kan ju bero på att kontot var så utspritt när vi tog det och att skolan tar tid?:) Sen kan ni ju vara lite mer fega och skicka nukeadels, soppor

2 helt otroligt dåliga ursäkter... Du slutas inte o förvånas. att sjunka så lågt som att gå ut i forumet o "erkänna" fusk gör ju det ännu mer pinsamt!

Du som spelare borde bli bannad från TW !!!

1312
 

DeletedUser

Guest
Kan ju bero på att kontot var så utspritt när vi tog det och att skolan tar tid?:) Sen kan ni ju vara lite mer fega och skicka nukeadels, soppor

Jojo, vi är enormt fega som vågade plocka byar av en sån enormt skillad spelare som dig. Skäms på oss! :p

Sen borde vi ju frågat först innan vi anföll så att någon av er kunde vara online. Att vi inte tänkte på det... :rolleyes:
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Det roliga är att ni knappt lyckades ta några byar när vi var aktiva:)

vi gick + i poäng hela tiden:)
sedan när vi verkligen la av och loggade in någon gång i veckan och kollade hur mycket vi tappat?

ja då gick det att adla byar:)
det behövdes 3 spelare som dunkade på i öst (1 under en längre tid och 2 stycken lite mindre) men iallafall ni behövde ca 3000 nukes där borta för att ta ca 20 byar??

det är ganska dåligt tycker jag?
att ni sedan använder er av nukeadels för att vi snajpade er varenda gång det kom ett tåg?
ja det behöver vi ju inte ens prata om :)

att ni sedan kommer in i forumet när vi lagt av och skryter om att ni tar byar för oss?
ja well done

vi kan bjuda noobsen på lite lycka i deras TW liv;)
för mig räcker det att själv veta att jag är bättre än de flesta i hela Boyaa :)

Sliten ett undantag:)

som min co sa:)
hade förra ägaren av kontot inte adlat som britterna och deras kollonier ja då hade det inte varit svårt att gå 1000 byar + i det här kriget:)

men fortsätt tycka att ni är bra, gör det
ni skämmer bara ut er mer och mer för varje gång ni börjar skratta åt oss bara för att ni haft en stam som haft en smartare plan än orginalspelarna i asynja hade :)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Och ändå lyckades du/ni inte stoppa tågen, Tsk tsk tsk.


kan ju tillägga att vi snajpade alla tåg som gick att snajpa:)
det vill säga när vi hade tillgång till mer än 50 spjut i våra byar :)

men det är ganska svårt att snajpa ett tåg när de lägger in minimum 300-500 LC i varje adelsattack också;)
alternativt så var det 4-5 nukeadels som kom, den 5e ifall vi lyckades deffa ut den första.

men tycker du det är bra xonicen? well i så fall kan du ställa dig bland de andra noobsen och tro dig själv;)

en riktig TW spelare skickar tåg med 33 Lc i de 3 efterkommande adlarna med nuken i första:)
 

DeletedUser

Guest
Det roliga är att ni knappt lyckades ta några byar när vi var aktiva:)

vi gick + i poäng hela tiden:)
sedan när vi verkligen la av och loggade in någon gång i veckan och kollade hur mycket vi tappat?

ja då gick det att adla byar:)
det behövdes 3 spelare som dunkade på i öst (1 under en längre tid och 2 stycken lite mindre) men iallafall ni behövde ca 3000 nukes där borta för att ta ca 20 byar??

det är ganska dåligt tycker jag?
att ni sedan använder er av nukeadels för att vi snajpade er varenda gång det kom ett tåg?
ja det behöver vi ju inte ens prata om :)

att ni sedan kommer in i forumet när vi lagt av och skryter om att ni tar byar för oss?
ja well done

vi kan bjuda noobsen på lite lycka i deras TW liv;)
för mig räcker det att själv veta att jag är bättre än de flesta i hela Boyaa :)

Sliten ett undantag:)

som min co sa:)
hade förra ägaren av kontot inte adlat som britterna och deras kollonier ja då hade det inte varit svårt att gå 1000 byar + i det här kriget:)

men fortsätt tycka att ni är bra, gör det
ni skämmer bara ut er mer och mer för varje gång ni börjar skratta åt oss bara för att ni haft en stam som haft en smartare plan än orginalspelarna i asynja hade :)


hur många byar tog ni när ni va aktiva? o varför lägga ned på detta sättet att helt uppenbart fuska o med flit få kontot bannad,det är en gåta! sen må du vara en "bra" spelare men du sjönk som en gråsten när du o din co går ut i externa o medvetet säger att ni fuskar för ni skall lägga ned!

du o din co har verkligen gjort avtryck på V11....fuskare
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Tråkigt att dennis och filip inte kan avsluta världen med hedern i behåll och erkänna BY var bättre och aktivare, hoppas ni förstår att dem endast skämmer ut sig själva och att det inte slår tillbaka mot de andra i asynja som spelar fair.

/stiven
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att dennis och filip inte kan avsluta världen med hedern i behåll och erkänna BY var bättre och aktivare, hoppas ni förstår att dem endast skämmer ut sig själva och att det inte slår tillbaka mot de andra i asynja som spelar fair.

/stiven

mycket bra där. man kan avsluta på ett hederfullt sätt eller så kan som padox o fille.....
fulständigt rasera sitt förtroende!
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ni vann pga 2 orsaker, ni var fler som var aktiva och hade mer off. Sen har jag och dennis inte direkt spelat länge på v11 men vi får ändå gratulera till vinsten och säga tack för en god match för roligt har det varit, det förnekar jag inte :D Sen varför börjar ni gråta för att vi fejkar lite med 1 klick när vi ändå skulle ta bort kontot? Det är liksom irrelevant då det ändå var game over. Men om det skulle vara mitt under kriget då skulle jag förstå att ni reagera men nu? Sluta whine över ett forum och fira eran vinst istället. Last words from me, Dämpa er!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att dennis och filip inte kan avsluta världen med hedern i behåll och erkänna BY var bättre och aktivare, hoppas ni förstår att dem endast skämmer ut sig själva och att det inte slår tillbaka mot de andra i asynja som spelar fair.

/stiven

Ingen skugga på er, tråkigt bara att ni lyckas få in så pinsamma människor i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Inte 1 klick som va problemet, utan när du ifrågasätter om telefonen fungerar igen, du menar att du med flit försöker förstöra någon annans telefon, d va droppen för mig. Om man lägger det uppepå allt skit som skrivits i PM till olika BooYaa spelare om vilka sopor dem är så fick jag nog. Såna som du ska bort ifrån TW, för är du välkommen här, då vill inte jag va d längre. Hoppas verkligen att du kan hålla något som du skriver och vi slipper dig här hädanefter, men misstänker att du hoppar in med nytt inlägg om hur jävla bra du är...
//stolt sopa i BooYaa.
 

eternity

New Member
Reaktionspoäng
10
Jag brukar inte skriva här i forumet då jag anser att det är alldeles för mycket smutskasting här, men nu måste jag.

Vill bara meddela att Asynja inte står bakom ovanstående påståenden om BooYaa. Vi har haft ett mycket trevligt tid här i v11 och det har varit ett kul krig. Att det nu slutar på den här nivån är inget som Asynja som stam ville. Ber om ursäkt å stammens vägar.

MVH Skeppet
 

DeletedUser

Guest
Vi vet att Asynja inte står bakom det här, ni kan inte rå för att två möjligtvis tre individer beter er på det här sättet. Måste nog lägga till Simon på rimtursar oxå.
 

DeletedUser

Guest
kan ju tillägga att vi snajpade alla tåg som gick att snajpa:)
det vill säga när vi hade tillgång till mer än 50 spjut i våra byar :)

men det är ganska svårt att snajpa ett tåg när de lägger in minimum 300-500 LC i varje adelsattack också;)
alternativt så var det 4-5 nukeadels som kom, den 5e ifall vi lyckades deffa ut den första.

men tycker du det är bra xonicen? well i så fall kan du ställa dig bland de andra noobsen och tro dig själv;)

en riktig TW spelare skickar tåg med 33 Lc i de 3 efterkommande adlarna med nuken i första:)

Ursäkta? Du menar med andra ord att mina tåg inte gick att snajpa?

Sen är det ju ett rätt korkat påstånde att man bara ska ha 33 LK i tåget, men du får gärna ge mig en bra anleding. Du fick ju själv ett antal tåg snajpade, borde det inte gått upp ett ljus även för dig att tar man lite flera trupper så kanske det inte är så lätt att snajpa.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Tackar för det superglass och tack detsamma. Att du återser mig på någon annan värld, den risken är minimal. Men det har vi väl alla sagt förut. Lycka till.

aha synd hade varit kul att möta dig en gång från början också :)
men önskar dig lycka till IRL och gratttis till segern :)
 

DeletedUser

Guest
aha synd hade varit kul att möta dig en gång från början också :)
men önskar dig lycka till IRL och gratttis till segern :)

Haha, man vet ju aldrig.... kanske så att vi skulle stå på samma sida oxå ;)
Nu vet jag ju inte helt säkert vem du lirade på så svårt för mig att veta om jag skulle stöta på dig igen, men du kan ju skicka PM ingame om du inte vill skriva det här ;)
Men kan det ha vart så att vi även möttes på V15 eller?
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
hehe jag lirar nästan alltid under Superglass ^^ men finns undantag som i detta fallet :) V15 är väl avslutad ?
men vi ska inte snacka sönder denna tråden ^^ finns privat om du vill snacka mer

//Superglass
 

DeletedUser

Guest
Vi vet att Asynja inte står bakom det här, ni kan inte rå för att två möjligtvis tre individer beter er på det här sättet. Måste nog lägga till Simon på rimtursar oxå.

Tack Blondiezz, kommer inte smuts kasta er utan kommer skriva possitiva saker.
Men som du vet, så för att sluta så behöver man ibland göra vissa saker eller sånt.

Vi har nu lekt lite med 2 konton med 1 Klick på JA, och det var inte för att vi inte trodde admins skulle se det eller så, utan det var ENDAST för att ha lite kul och se hur långtid det tog innan admins ens såg det.

Jag kan säga Grattis BooYaa, ni är bättre än oss som Stam!
Ni vinner kriget, finns inget att säga om det, Grattis igen.

Det Philip / Dennis menade var att, som stam är ni Bra, men som Individer är ni inte lika heta, ni har några stjärn skott som är bra med sina konton de sitter på, men det betyder inte att de är bra i alla lägen eller själva.

Visst, att dra ut offbyar i en takt, ja det kan alla men att ha tillgången till off, det var det ni hade som stor fördel;)
Sedan var eran fördel våran aktivitet, men sånt hör inte till här! Peace out <3

Lycka till i framtiden med Livet & Allt annat <3
Simon
 

DeletedUser

Guest
otroligt tråkigt att det ens finns spelare som kan med att göra så här :thinking:
 
Topp