BooYaa Vs. Asynja & resten av världen.

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Du får ursäkta mig men vem är du i v11....... finns liksom ingen Padox där... och vilken stam spelar du med i i så fall? Jag har mina aningar om vilken stam men med hävisande till dina uttalande så tycker jag att det kunde vara trevligt att få veta det...
Kram Nightfall


Självklart är jag rank 1 i Asynja :)
Drdoom11 :)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Fan, ska jag behöva börja spela igen för att få denna paddejävel att knäppa igen brödhålet?



ja du behöver nog det:)
inte för att det skulle göra så stor skillnad;)

vill se dig adla byar av mig den gången du inte får byar från ett konto i våran stam först;)

och ni säger att vi sysslar med spionage?
frågan är då vad ni håller på med?

patetisk :)
 

DeletedUser

Guest
blanda inte ihop denna kille med den som sitter på kontot nu.
för denna kille skulle fullständigt förnedra dig fast du är 3 gånger större.
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 116
Sida 2: 3
Skillnad: 113

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,101,218
Sida 2: 28,200
Skillnad: 1,073,018

chart
 

DeletedUser

Guest
att BY köttar på i vanlig gammal stil o Asynja faller sakt men säkert till en säker avgrund.
 

DeletedUser

Guest
Rycktas om att det är en del attacker i luften eller?

Hörde något om 45 k totalt?

Eller hur var det nu sliten? Funkar din mobil igen?
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ibland råkar man komma åt ett visst bokmärke i Opera menyn, ibland så råkar man använda det scriptet... Tror det är ett nytt rekord på .se åtminstone att få iväg 45k incs på 12h :D Varsegod att ni fick ta del av detta, sliten och stekande solen. Hoppas mobilerna plingade på gött om ni har tw appen. Forlat jeg er cepe!
 

DeletedUser

Guest
Pinsamt om man kan skryta i forumet att man fuskar om inte admin agerar.....
 

DeletedUser

Guest
Saknar man skills så försöker man väl sig på att använda fusk för att verka duktig....
 

DeletedUser

Guest
Så jävla pinsamt..... Inte att de måste ta till fusk för att verka duktiga, finns många som inte har andra kvaliteer och måste hävda sig på något sätt, men att de inte är avstängda?
Att inte de som är ansvariga för spelet avlägsnar dem? Hoppas att telefonen fungerar igen.... att man gör så mot någon bara för att jävlas... lågt!
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Min tid på v11 är slut nu iaf ! vill tacka booyaa för ett fint motstånd och säga att Sliten du är nog en av dem bäst jag har möt på TW... sen finns där ju Gugget,Svarthöftade och blondiezz som har varit jävligt jobbiga :) hoppas ni fortsätter på TW så vi möts på en annan värld.. sen finns där säkert fler lirare i Booyaa som jag inte har stött på... lycka till i framtiden killar och tjejer !!
 

DeletedUser

Guest
Tackar för det superglass och tack detsamma. Att du återser mig på någon annan värld, den risken är minimal. Men det har vi väl alla sagt förut. Lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Ibland råkar man komma åt ett visst bokmärke i Opera menyn, ibland så råkar man använda det scriptet... Tror det är ett nytt rekord på .se åtminstone att få iväg 45k incs på 12h :D Varsegod att ni fick ta del av detta, sliten och stekande solen. Hoppas mobilerna plingade på gött om ni har tw appen. Forlat jeg er cepe!

Menar du att du på fullt allvar att du är stolt över att du använder fusk? O_O

Jaja, sägs ju att än är inte den sista idioten född....
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Haha ni tror på fullaste allvar att jag körde seriöst med 1 klick?:p Det var ju meningen att få oss bannade då vi ändå skulle sluta, då kan man ju göra det på ett roligt sätt :) Dock suger alla ni, hälften kan ju inte ens skicka ett tåg under 500 ms...
 

DeletedUser

Guest
Jaja, sägs ju att än är inte den sista idioten född....

Håller fullständigt med dig :)
 

DeletedUser

Guest
Haha ni tror på fullaste allvar att jag körde seriöst med 1 klick?:p Det var ju meningen att få oss bannade då vi ändå skulle sluta, då kan man ju göra det på ett roligt sätt :) Dock suger alla ni, hälften kan ju inte ens skicka ett tåg under 500 ms...

Måste vara jobbigt att hela tiden tappa byar till spelare som inte vet hur man spelar. Tänk om du hade mött såna som kan spela, vilken mardröm det måste vara för dig.
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Kan ju bero på att kontot var så utspritt när vi tog det och att skolan tar tid?:) Sen kan ni ju vara lite mer fega och skicka nukeadels, soppor
 
Topp