Läget på v16

DeletedUser

Guest
...

Hörde jag omstart? Hörde jag bortförklaring?

Japp 2 av 2!
 

DeletedUser

Guest
det var jag som var "malen":D, du sa vi skulle ha fullt upp med rom osv osv, Men gick rätt lätt om flera körde på er, dumt att ta 1 mot 1, tar ju längre tid. du stackade upp bra ibland iaf, fast jag brydde mig ej om att några off dog. bra underhållare har du varit på världen! utan dig hade världen varit mycket tråkigare <3
Lätt vinna om man är i bra stam med, typ omöjligt om man är i en dålig.

Offrar en älg till din ära tillsammans med odin inatt!
 

DeletedUser

Guest
Att skämma ut sig så som du gör taipan är ju ganska roligt :awsm:

Du ska inte veta vad det sägs om dig i chatter :rolleyes:

Qola ftw!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
det var jag som var "malen":D, du sa vi skulle ha fullt upp med rom osv osv, Men gick rätt lätt om flera körde på er, dumt att ta 1 mot 1, tar ju längre tid. du stackade upp bra ibland iaf, fast jag brydde mig ej om att några off dog. bra underhållare har du varit på världen! utan dig hade världen varit mycket tråkigare <3
Lätt vinna om man är i bra stam med, typ omöjligt om man är i en dålig.

Offrar en älg till din ära tillsammans med odin inatt!

några ni losade närmare 100 off på 4 dagar

jag losade inget i denna värld
 

DeletedUser

Guest
några ni losade närmare 100 off på 4 dagar

jag losade inget i denna värld

Nä det är sant... Du startade om för att det är kul. Sånt som riktiga mästare gör.

U got skillz! 1337! IMBA!

Wait for it! Wait for it! Legendary!!!

Men nu en lägesrapport från mig...

Inatt passeras 1000k i utmärkelser. Skrämmande... Måste skaffa oss ett liv!

Från de senaste 7 dagarna.
Rank Spelare Erövrade Byar
1 sweflash 59

Stamkrig Bad vs BC LMR Spjut
Rank Namn Stam Vunna Förlorade OBA OBF
1 sweflash BaD 143 4 20.497.511 7.918.154

Oooops måste bara vara tur...
 

DeletedUser

Guest
bara du som bryr dig om utmärkelser iof sweflash sen har ni ju köttat med harrys off, cmons, bengt osv, klart det går undan med adlarna nu, ni har ju några nukes tillsammans :D bra jobbat dock ändå:awsm:!
freps + sweflash på ett konto så är det aktivt o bra med ;)
Taipan har alltid ett ess i rockärmen, han KAN ej förlora eller vika ner sig, man får ta det med en nypa salt, tycker han e mycket underhållande och rolig!
100 off 4a dagar hmm tvivlar jag på, men var när vi körde på alla er i början där? mjo men du....vi köttade kanske 100 off och 100 deff också och mycket klarade sig, vi köttade mer än vi förlorade, 100 off väldigt lite för oss där, det står ju bara ändå där i norr och rostar, inte en enda gång vi kände något som helst motstånd eller att det var svårt mot rom och dig taipan, ej lätt heller för er, du är som bagdad bob när usas trupper var inne i huvudstaden med tanks o helikoptrar så sa bagdad bob att allt är bra vi vinner snart.
numera ska jag kalla dig bagdad bob, kram <3 och sluta ta detta så allvarligt vännen! hail odin!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jo du har börjat om 5 ggr i denna världen ,,
haha den är rolig den utmärkelsen.
Man kan också vara aktiv hela tiden men skita i utmärkelser, plundra, röva osv.
haha tävlade med bo ko ett tag i det, låg då 1a och 2a överlägset sen orkade jag ej det, bra jobbat i vilket fall den kniper du hem sen i slutet!:))
just nu bryr jag mig mest om dagens anfallare och vill gärna ha fler än sleven :D
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
konstigt har bara startat om 1 enda gång sedan jag gick med v16
de andra var taktiska omgruperingar .

lär dig fakta qola så är du välkommen till diskution igen
 

DeletedUser

Guest
Har lärt mig att det ej går att vinna en diskussion med Taipan! Läget på v 16 jusst nu är BaD WaR.
 

DeletedUser

Guest
konstigt har bara startat om 1 enda gång sedan jag gick med v16
de andra var taktiska omgruperingar .

lär dig fakta qola så är du välkommen till diskution igen

Om du lär dig läsa så kommer du få se fakta. Har inte skrivit ett ord om hur många omstarter du har gjort.

Men som vanligt inga motstående tummar på taipaner...
 

DeletedUser

Guest
Qola, alla vet att du är sämst och obetydlig i världen! Gå och göm dig i det hål du kom ifrån O_O

Länge leve taipan, som besitter den enda sanningen!!!

@ resten utav v16, lär er lyssna på taipan, han har ju rätt i allt.. så sluta spela allan nu och lär er lyssna som de snälla knähundar ni är :cool: :rolleyes:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Qola, alla vet att du är sämst och obetydlig i världen! Gå och göm dig i det hål du kom ifrån O_O

Länge leve taipan, som besitter den enda sanningen!!!

@ resten utav v16, lär er lyssna på taipan, han har ju rätt i allt.. så sluta spela allan nu och lär er lyssna som de snälla knähundar ni är :cool: :rolleyes:

nope allt är ej saningen eller den enda men det tycks som de som vill kaxa upp här åpå vårt kära forum sällan är vidare pålästa eller forums troll.

för övrigt pojke lilla vad kostar dina tjänseter nu för tiden för vad jag och andra kan se verkar du vara legosoldat .

samt faktumet om jag ser dig kalla alla utom mig för obetydliga igen kommer jag anmäla det eftersom sådanna utalanden lätt kan leda till saker som är helt åt helskotta fel
 

DeletedUser

Guest
Qola, alla vet att du är sämst och obetydlig i världen! Gå och göm dig i det hål du kom ifrån O_O

Länge leve taipan, som besitter den enda sanningen!!!

@ resten utav v16, lär er lyssna på taipan, han har ju rätt i allt.. så sluta spela allan nu och lär er lyssna som de snälla knähundar ni är :cool: :rolleyes:



TGOW <3 Jaddu förlåt hoppas ej taipan straffar oss för vår arrogans.
 
Topp