Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att Henrik338 börjar med samma barbaradlande som han sysslar med på alla världar. Ryktas vidare att det inte kommer gå bättre för honom på denna världen
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är ett smart val när man är en stor spelare och tagit över sitt område, speciellt i kyrkvärld! :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att Henrik338 börjar med samma barbaradlande som han sysslar med på alla världar. Ryktas vidare att det inte kommer gå bättre för honom på denna världen

:awsm: Äntligen någon som uppmärksammade det. Gud va skönt det känns. Ahh....

Hörru din newb, lär dig spelet & Sluta klanka ner på spelare som är över dig. Ser inte dig på top 3 varje värld du lirar/Top 3 fastest noblers, sena starters ibland ;)

Möter man bara deff med moral 50 så tröttnar man snabbt. Flyttar mina tåg, tog 3 fina bonusbyar. BONUS. Inga jävla barbarbyar... Noob...
 

DeletedUser

Guest
Vi har inte plockat någon barbarby, och se så fint tätt byarna ligger :)

EDIT: Med det menar jag självklart att vi har gjort så att vi plockat spelarbyar, storlek har spelat mindre roll utan bara sett efter position och byggt upp dom själv. Fan, bara skeppa resurser och farma så är det endast tiden som är ett problen :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi har inte plockat någon barbarby, och se så fint tätt byarna ligger :)

EDIT: Med det menar jag självklart att vi har gjort så att vi plockat spelarbyar, storlek har spelat mindre roll utan bara sett efter position och byggt upp dom själv. Fan, bara skeppa resurser och farma så är det endast tiden som är ett problen :)

Du får mer än gärna ta och komma upp i K45 och rensa alla Deffspelare. Nuke efter nuke stendör, fan är dehär igentligen? Ingen som vet hur man lirar offensivt? Sjukt, och deffa varandra gör de snabbt som bara den. Iofs...ni har väl lite bättre moral ^.^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla deffspelare har samlats i K45 :(
Trupper är inget o samla på i all evig tid, är la skitsamma om nån off går åt skogen bara man blev en bra by rikare.
Iallafall när man inte ligger i krig och man inte har någon vecka på att bygga upp trupperna igen. Har du så ont om trupper Henrik? :cool:

He e baaa o maata!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att alla deffspelare har samlats i K45 :(
Trupper är inget o samla på i all evig tid, är la skitsamma om nån off går åt skogen bara man blev en bra by rikare.
Iallafall när man inte ligger i krig och man inte har någon vecka på att bygga upp trupperna igen. Har du så ont om trupper Henrik? :cool:

He e baaa o maata!

Haha ;-) Ja håller med. Men dessa K45 lirare bygger enormt med deff. Kostar 2 fulla nukes för en by :D Du kan ju själv gissa hur kul de är ;) Därför ja tänker ta de lungt och låta folk gå ikapp så man slipper denna förbannade moral :)
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag håller stenhårt med henrik för det suger fan att tappa 2 offbyar man kan farma med för att få en by på4-5k vilket är typ allt som finns att adla många gånger, speciellt om man blir låst av diplo och egna stammen!

en och annan bonusby är dessutom bra att ha senare i spelet och med så mkt grått som det finns i denna världen tror jag man har bra chans att få tag i hemligheter ändå!!


Ryktas att trin och grabbarna saknas och också är jävligt sköna lirare.. Palt-plutonen -M-
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Oj, ja det svider väl kanske lite.. hehe.

Tänkte ändra min taktik, köra lite random bombning och sabba odeffade byar. 2/3 nukes stendog. Kul. 0 byar erövrade. Nåväl, så intresserad utav världen är ja inte längre....

Beräknar en kostnad på ytterligare 3 fulla nukes för att rensa dessa 2 byar ja bombade. Nog fasen ska ja få min vilja igenom ;-) Kosta va de kosta vill....
 

DeletedUser

Guest
:awsm: Äntligen någon som uppmärksammade det. Gud va skönt det känns. Ahh....

Hörru din newb, lär dig spelet & Sluta klanka ner på spelare som är över dig. Ser inte dig på top 3 varje värld du lirar/Top 3 fastest noblers, sena starters ibland ;)

Möter man bara deff med moral 50 så tröttnar man snabbt. Flyttar mina tåg, tog 3 fina bonusbyar. BONUS. Inga jävla barbarbyar... Noob...

Ryktas att skillnaden är att jag vinner världarna medan du förlorar dem när det kommer till krig på riktigt du kör i rimmen på alla världar undrar varför?

Sen kan du även visa mig en värld som jag spelat där jag inte ligger eller legat topp 10 på så blir jag nöjd
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att skillnaden är att jag vinner världarna medan du förlorar dem när det kommer till krig på riktigt du kör i rimmen på alla världar undrar varför?

Sen kan du även visa mig en värld som jag spelat där jag inte ligger eller legat topp 10 på så blir jag nöjd

Mmm du är duktig du. Men du vet inte speciellt mycket om mig och min spelstil ser jag. Men de är okej, du är säkerligen bättre än mig med.

Ja, för de är sååååååååååååå svårt och ta en topp 10 placering i svenska världar. :) Svenska världar är ett skämt. End of story.
 

DeletedUser

Guest
Mmm du är duktig du. Men du vet inte speciellt mycket om mig och min spelstil ser jag. Men de är okej, du är säkerligen bättre än mig med.

Ja, för de är sååååååååååååå svårt och ta en topp 10 placering i svenska världar. :) Svenska världar är ett skämt. End of story.

därav anledningen till att du aldrig tar dig hela vägen till toppen
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
därav anledningen till att du aldrig tar dig hela vägen till toppen

Haha, ja du gillar och harva på en värld till slutet - De gör inte jag.

De är nog den stora skillnaden mellan dig o mig :) + att ja adlar mer bonusbyar än va du gör /Viktigt att tillägga, väldigt stolt över den taktiken! Som så många klankar ner på ;)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det är så lite rykten här så tänkte jag skriva hur jag tror att läget är.

Det ryktas att BTS kommer få det svårt för att det sker för mycket internadling och det är för många som slutar.

Ryktas också att dem tömmer byarna som ska adlas på stackars hertig gimli som tvingas deffa med allt han har.

Fortsatt med rykten i samma kontinent så har jag funderat lite över hur lång tid det kommer att ta innan antingen krig mellan HERRAR och BTS bryter ut, eller om det istället blir en liten sammaslagning med alla de bästa och erfarna spelarna.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Ville bara liva upp denna tråden lite
 
Topp