Potentiella spelare / Vassa spelare

A vicii

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja som rubriken lyder, vilka spelare anser ni vara duktiga eller något liknande?
Forumet e så tyst, så la ut den här :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tråden handlar om potential

Men jag spinner vidare under topic och svävar inte iväg.

1. Psykovic BTS
2. Stock ARV
3. Berry73 -M-


Utan inbördesordning!

Beroende på hur mycket hjälp berry hade på att plocka sigurd, är ja villig att hålla med (Om han skötte det ensam)

Stock, tror inte många vill ta chansen och ställa sig framför han D:

Sen har vi infected mushroom(?) Kommer bli ytterst intressant och se vad han gör för val i framtiden :rolleyes: Krig mellan -M- & 11th kommer komma (Om ...inte -M- Känner för och merga de bästa, vilket iofs inte är ovanligt...Tråkigt, men så är det.) Flyr han, eller stannar han och strider.

^Gäller samma sak med Psykovic, han kan bevisa en hel del mot Herrar. Kommer bli intressant och se vad som händer.

Herrar har väl nån med potential också - Svårt och säga än dock, dom lär bevisa lite mer. YY krigade dom dock ner.
 

DeletedUser

Guest
1. Stock


Enda utanför egna ledet jag finner intressant och vass, han lär ställa till med en hel del =)
 

DeletedUser

Guest
Beroende på hur mycket hjälp berry hade på att plocka sigurd, är ja villig att hålla med (Om han skötte det ensam)

Spelar man i mörkret får man räkna med lagspel, alla har varit delaktiga i bortdrivandet av tidigare R!, men som ett extra försvar för starten ute i rimmen har de passande bytt namn till AB!.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Spelar man i mörkret får man räkna med lagspel, alla har varit delaktiga i bortdrivandet av tidigare R!, men som ett extra försvar för starten ute i rimmen har de passande bytt namn till AB!.

:) Bra med sammarbete. Men får ta bort han ur min lista isåfall, då det är "vassa spelare" och inte "vassa stammar".
 

DeletedUser

Guest
:) Bra med sammarbete. Men får ta bort han ur min lista isåfall, då det är "vassa spelare" och inte "vassa stammar".

Skrev inte huruvida samarbetet omfattade att andra rensat spelare utan menade att stammen stod bakom och driva väck Sigurds stam, om vi ska bryta itu det spelare för spelare så tog Berry73 ut Sigurd, nuff said :cool:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

1. znap1 -M- Även om jimmy hatar mig, så förtjänar hans namn va där. de två vill man inte kriga mot / va grannar med.
2. Stock ARV Ganska otroligt hur snabbt han växer, han kommer va svårt att få ner.
3. Schlol -M- Hursit är ganska bra spelare och är bra på kriga =) Så de blir svår att ta ner honom.
 

DeletedUser

Guest
1. Infected-Mushroom [11th] Döljer sina utmärkelse,köttar på bra och står upp fast att personen har själv blivit köttad så det gömmer sig en liten vass person där ;)

2. teh gow [Nuts] Killen vet vad han gör, han har varit med förut så det är väll inga konstigheter att han är med i top fem och ett plus att han håller igång v.19 forumet med allt sin skryt :sneaky:

3. Stock [ARV] Tror väll många är rädda för honom bara för att han leder OBA överlägsen men tror ändå att många inte vågar stå iväg när han kommer. Varit med förut så personen kan sin grej
 
Senast redigerad av en moderator:

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
1. Infected-Mushroom [11th] Döljer sina utmärkelse,köttar på bra och står upp fast att personen har själv blivit köttad så det gömmer sig en liten vass person där ;)

2. teh gow [Nuts] Killen vet vad han gör, han har varit med förut så det är väll inga konstigheter att han är med i top fem och ett plus att han håller igång v.19 forumet med allt sin skryt :sneaky:

3. Stock [ARV] Tror väll många är rädda för honom bara för att han leder OBA överlägsen men tror ändå att många inte vågar stå iväg när han kommer. Varit med förut så personen kan sin grej

håller med upp till 100%!
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
-the gow
-znap1
-schlol

om jag visste hälften om livet vad dom vet om TW hade jag vart GUD!! haha O_O
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha Gött. Funderade ju hur de gick till när Herrar adlade av han.

Men då vet man iaf! ^.^
 
Topp