Sänkning av adelspriser! (1/2)

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Enligt dem nya riktlinjerna för inställningar och end-game, har nu Värld 14 uppnått kravet för att få sänkta adelspriser.

Minskning av pris på paket/guldmynt till 1/2 av det ursprungliga priset.

Denna inställning kommer att genomföras efter att antalet spelare på en värld faller under 1000 och håller sig under i minst en vecka.

Värld 14: 924 spelare (Just nu enligt TWstats.)

Ändringen genomförs på: Onsdag 28:e Mars
 

DeletedUser

Guest
Hej!
bör ej samma sak gälla värld 16 ?
MVH

Hej! =)

Jo det stämmer. Vi ska först fastställa ett datum och koordinera det med våra systemadministratörer så att det inte uppstår några tekniska problem.

Preliminära planen är att kunna annonsera ett datum i början på nästa vecka. :)
 

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Enligt dem nya riktlinjerna för inställningar och end-game, har nu Värld 14 uppnått kravet för att få sänkta adelspriser.

Minskning av pris på paket/guldmynt till 1/2 av det ursprungliga priset.

Denna inställning kommer att genomföras efter att antalet spelare på en värld faller under 1000 och håller sig under i minst en vecka.

Värld 14: 924 spelare (Just nu enligt TWstats.)

Ändringen genomförs på: Onsdag 28:e Mars

Teknik är komplicerat och problem kan uppstå. Det är inga problem, vi kan ta det.
Det är värre med den tystnad och nonchalans som idag härskar över tribalwars, dess forum och utlovade förändringar av dess inställningar.

Först skickar vi en ticket för att fråga om det inte var dags för halverat "myntpris" eftersom det var mindre än 1000 spelare på värld 14.

Inget händer utan vi måste skicka in en påminnelse om den första ticketen. DÅ fick vi ett svar där man utlovar en sänkning av priset på mynt.
Efter mer än tre veckor med mindre än 1000 apelare på världen så har sänkningen forfarande inte skett.

Vi vet att mycket kan hända. Vi vet att teknik kan bråka och förseningar kan uppstå. MEN är det så svårt att meddela oss om så sker? Det är när tickets förblir obesvarade eller andra utlovade förändringar uteblir som gör mig som spelare arg och förtar en stor del av spellusten.

Ur mitt perspekiv som spelare känns det som vi blir nonchalerade och att man struntar rätt rejält i oss.
Jag ser fram emot att någon ur "supportteamet" iallafall skriver någonting så att vi som spelar får reda på om ni är med i matchen och agerar eller om ni är upptagna på annat håll.

Nu sitter ett antal spelare med fulla förråd och väntar på en utlovad sänkning som hittills uteblivit.

Jag önskar:
Kan vi få ett besked om den utlovade sänkningen på myntpriset kommer att ske?
Kan vi få besked när?
OM problem uppstår, är det för mycket begärt att man lägger upp ett kort meddelande på externa forumet om förseningen så att vi kan planera därefter?

Tack för ordet.
/TräskTroll
 

DeletedUser

Guest
...

Kan vi få ett besked om den utlovade sänkningen på myntpriset kommer att ske?
Kan vi få besked när?
OM problem uppstår, är det för mycket begärt att man lägger upp ett kort meddelande på externa forumet om förseningen så att vi kan planera därefter?

Tack för ordet.
/TräskTroll

Hej TräskTroll!

En miss från vår sida som vi får be om ursäkt för, under gårdagen fanns det tyvärr ingen möjlighet att genomföra ändringen och vi hoppades på det ut i det sista.

Förstår givetvis vad du menar och håller helt med att vi måste bli bättre på att förmedla information om vad som pågår/planeras i rimlig tid.

Problemet är löst och ändringen ska nu vara genomförd i spelet likaså, ni får gärna logga in och se. Om det uppstår några problem, tveka inte att skriva till supporten. =)

Tackar på förhand.
 

DeletedUser

Guest
Hej TräskTroll!

En miss från vår sida som vi får be om ursäkt för, under gårdagen fanns det tyvärr ingen möjlighet att genomföra ändringen och vi hoppades på det ut i det sista.

Förstår givetvis vad du menar och håller helt med att vi måste bli bättre på att förmedla information om vad som pågår/planeras i rimlig tid.

Problemet är löst och ändringen ska nu vara genomförd i spelet likaså, ni får gärna logga in och se. Om det uppstår några problem, tveka inte att skriva till supporten. =)

Tackar på förhand.

Kanon, Tack! ;-)
 
Topp